Wat je even kwijt wilt #18

Ik schrok dat het al half 8 was toen ik wakker werd, normaal word k om half 7 wakker, mja de klok natuurlijk :joy:

Wie heeft er gegoogled wat de juiste tijd is :raising_hand_woman:t3:‍♀

8 likes

Ik werd vanmorgen wakker omdat ik heel hard moest lachen door mijn droom :woman_shrugging:t2:
Allemaal leuk en aardig, maar ik moet straks nog een avonddienst draaien en dat gaat wat minder lekker op een paar uur slaap.

2 likes

Ik heb gisteren een trouwjurk gevonden. De verkoper zei, ‘aha, ik zie dat je een beetje op de centen let!’ Daar was ik totaal niet mee bezig maar ik ben toch naar buiten gelopen met een goedkope trouwjurk :muscle:t3:

31 likes

Leuk! Is het geworden wat je in gedachten had?

edit; gefeliciteerd trouwens!

Yes, ik wou graag een simpel design en dat is gelukt!

1 like

Ik woon in NH.

Korte nacht, mede door de klok. En nu weer up and running om zometeen een hardloopwedstrijd te gaan lopen! Ik denk dat ik eind van de dag kapot ben.

3 likes

Gefeliciteerd dat je de jurk hebt gevonden, maar wat een rare opmerking…
Ben het met @Chesirecat eens, voor mij zou het dan een beetje klaar zijn daar.

Ik ben vandaag model/figurant voor een dierenpark. Binnenkort ben ik beroemd in Duitsland. Moet op de foto met wasberen.

30 likes

Oh ik ben vanaf kind al fan van wasberen dus een beetje jaloers nu! Ik had zelfs een wasbeerknuffel!

1 like

Ik had juist een oude Fred van Leer typetje als verkoper, haha. Maar hij was inderdaad ook een beetje kattig dus.

1 like

Je speelt een alpaca?

2 likes

Hoe durf je dit te zeggen. Ik BEN een alpaca :sob:

14 likes

Ok, ik twijfel echt even hoe laat het is en of mn klokken goed zijn verzet: het is toch half 10 nu??

1 like

Yes! 09.37 om precies te zijn.

1 like

09:38

2 likes

Was te traag met typen… :rofl:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.