Geen populaire mening denk ik, maar ik vind het altijd leuk als ik een spin zie in huis. Ben er echt niet bang voor en hoop altijd dat ze lekker veel muggen eten.
Wel of niet een apple watch kopen?
Weet iemand een goede kapper in Nijmegen voor mān haar netjes op te steken? Heb bijna een bruiloft en red het qua tijd niet om het thuis te laten doen en ik ken geen kapperszaken in Nijmegen haha! Hij moet wel om 8:30/9:00 open zijn want anders haal ik het nog niet
Het is 10 geworden maar moest wel heel hard lachen om je plaatje
Stroopwafel likuur is echt mega lekker, maar je moet er niet teveel van drinken want dan ga je raar doen.
Nou ben ik moe.weltrusten!
Dit wil ik ook weten! Wie weet dit?!?!
Google is your friend:
Maarten Heijmans
Hij komt zo bekend voor!
Hij speelde Ramses Shaffy in Ramses! Misschien daarvan?
Ik heb een nieuwe geurkaars maar ik ruik 'm beter als 'ie niet aangestoken is Heb 'm maar weer uitgeblazen.
Ik heb mn kleed vandaag proberen schoon te maken en het is alleen maar vuiler geworden ben er echt heel erg geĆÆrriteerd door.
Ahhh dat is echt lief! Maar ik ben al eerder 4 weken op reis geweest en zelfs vorige maand was ik nog alleen op citytrip, al zat ik toen niet in een hostel.
Maar op reis waren er gewoon amper backpackers, dus was het niet zo moeilijk om de ander aan te spreken en hier heb ik ook leuk gekletst met de mensen in mijn kamer, alleen net in de bar voelde het een beetje alsof je in je eentje een drukke schoolkantines met groepjes binnen komt lopen, plus harde muziek en mensen die druk in hun eigen taal praten. Ik had nog gevraagd of ik ergens kon zitten, maar die waren bezet. Beneden was nog een live band, dus daar heb ik nog wel gezeten, maar nu weer in bed morgen ga ik iets doen met een meisje uit mijn kamer!
Ahw⦠veel beterschap!!
Ik wilde heel graag op de grond staan maar ben net geopeerd dus was niet zo verstandig Waar stond/zat jij?
Ik heb het teruggekeken en ik moest echt 0 keer lachen. Ik vond de oude serie ook niet steengoed of hilarisch maar dat had ook wel zān charme ofzo. Dit vond ik echt meuk. Wel jammer maar ik had het ook niet anders verwacht eigenlijk. En ja dat gelach was (en blijft) altijd vervelend.
Ooh wil je erover vertellen? Sterkte met wat het ook is!
Aah dat is naar, hopelijk kun je het enigzins naast je neer leggen. Mensen kunnen niet zomaar verwachten dat je een keuze moet/gaat maken. Vooral niet als je er vanaf de zijlijn in staat.
Ik heb het zo koud en moet nog 10 minuten wachten op de bus Ik was op een feestje waarvan ik echt dacht dat we uit zouden gaan en now here I am waiting for the bus
Ik zou niet zuipen vanavond maarja hier ben ik dan, dronken
En ik heb misschien de huissleutel voor de deur achter de plantenbak gelegd voor mn scharrel. Misschien
Haha de McDonalds zegt nog open te zijn en ik heb zoān zin in frietjes⦠byebye summer body 2019 en dag geld sinds het hier allemaal een fortuin kost. Maar frietjes <3<3<3
Ik ben klaarwakkerā¦beetje jammer.