Wat je even kwijt wilt #18

Ik voel me echt niet lekker vandaag en ik eet alleen, maar ik weet echt niet wat ik moet eten. Geen kracht om naar de winkel te gaan, weinig in huis en ik weet niet of bestellen wel zo’n goed idee is.

Beste Desi, wilt gij zich eens even hier melden?

7 likes

Ik zit met preciessss hetzelfde dilemma

Ik twijfel ook of ik eten ga bestellen.

Ik heb toch maar eten besteld. Een schotel, dus met meerdere dingen. In de hoop dat ik iets van die dingen weg krijg, haha. Alleen nu is de verwachte bezorgtijd ineens een uur, terwijl er een half uur stond :expressionless:

Ik moet hier echt debiel vaak aan denken. En echt niet alleen als ik een avocado zie.

4 likes

Ah gefeliciteerd! Wanneer krijg je de uitslag en moet je je andere verslag inleveren?

Hahaha uiteraard.

1 like

Dit is echt mijn favoriete vine ever en ik ga nog steeds stuk als ik 'm zie hahaha

3 likes

‘Historische eindmusicals’… staat er eentje tussen die ik in 2016 met m’n klas heb gedaan en toen nieuw was. Is dat nu al historisch?

Ik ben geen agressief persoon maar voor het eerst sinds jaren heb ik sterk de behoefte iemand ontzettend veel pijn te doen… Dikke knuffel voor jou :kissing_heart:

1 like

Heeft iemand een tip voor een weekendtas, die wel wat langer meegaat dan een van de action maar ook niet te duur is?

Een sporttas kopen? Ik heb zelf gewoon een sporttas van Nike die ik gebruik

1 like

Ik heb al twee dagen een nummer in m’n hood wat gaat als 'remember (korte pauze) I told ya the same thing its over" (oid) beetje popachtig, gezongen door een man.
Maar als ik Google kom ik op een nummer van Nick Jonas wat het niet is, iemand enig idee?

Mijn eten is er al :open_mouth: 40 minuten te vroeg nu. Snap daar nooit wat van.

Goeie! Ik ga eens op zoek

Of ze moet echt heeeeel erg zin hebben om die administratie ff goed aan te pakken.
:’)

1 like

Wat heb je besteld? Ben bij de term “schotel” wel benieuwd.

Ik heb die smiley nooit begrepen :hushed:

Wow wat cool! En dan straks mee posten in het achter de schermen topic of hoe heet dat ding tegenwoordig :blush:

2 likes