Wat je even kwijt wilt #18

Ik zou iets Zeggen in de trant van: dat snap je wel als je groot bent, en weglopen :expressionless:

1 like

Hoe normaal is het om als ā€œnormaalā€ persoon, dus niet een risicogroep, een griepprik te nemen? Ik heb tot nu toe elke 2 maanden een griep te pakken, terwijl mijn weerstand voor mā€™n gevoel niet ineens heel laag is. Heb hier niet volgend jaar weer de tijd voor.

Nou ik weet dat ik hem volgend jaar ook ga nemen. Als ik een keertje ziek-zijn kan elimineren ben ik al blij. Wat een ellende.
(Ik krijg trouwens wel elk jaar een uitnodiging, maar ik weet niet waarom. Misschien dat mijn vit B12 tekort ermee te maken heeft, dat is het enige dat ik kan verzinnen al snap ik dan de link ook niet).

Nou echt he. Het kost me ook gewoon te veel tijd die ik niet heb nu met mijn scriptie. Ik vreet me vol met fruit en vitamines (zal vast ook niet eens helpen, maargoed), om mijn weerstand maar wat op peil te krijgen, maar ben er zo klaar mee.

1 like

Ja ik wil er ook best voor betalen, want ik zit niet in een risicogroep. Ga na het weekend mijn huisarts maar eens bellen dan. Wilde even weten of het enigszins normaal was, voordat mijn huisarts me raar aan gaat kijken haha.

Omdat ik roofbouw op mijn lichaam had gepleegd inclusief erge tekorten, krijg ik nu jaarlijks een griepprik. @rozevarken Ik weet niet wat normaal is, maar in sommige landen komt wel een grotere groep in aanmerking voor die prik.

Ik moet niet zeggen dat ik nu naar 4 jaar vaker of minder ziek ben sinds ik de griepprik krijg.

2 likes

Natuurlijk!

1 like

Ik had deze dag ook gewoon ingepland om eraan te werken. Voorzie dat ik me maandag pas beter voel en dan ben ik dus 4 dagen kwijt. Wtf :frowning: net temperatuur gemeten, 39,3 vind ik nog best hoog ook :o

@Rozevarken dus ik tegen mn moeder vertellen van neil young komt naar Nederland enzo. 3x raden waar ik nu (random een kwartier na het gesprek uit het niks) naar moet luisterenā€¦

3 likes

Shit haha.
Daar doen we het niet voor natuurlijk.

wow ja 39,3 is niet niks. Heel veel beterschap in elk geval :disappointed:

Overschaduwt het John Mayer al?

1 like

Oh echt? Zeker goed om te weten! S is een 38, staat in de tabel, toch? Maar fijn dat het zo goed verpakt was, klopt ook wel met waar het merk voor staat. Mocht je nog verder willen neuzen: twothirds is ook heel mooi haha.

Ik moet straks een uurtje de deur uit voor iets stoms (op de fiets door de regen) en ik heb nu al zĆ³veel zin om daarna thuis te komen en lekker op de bank te ploffen met eten en een serie en kaarsjes aan

2 likes

Ik ben alvast uit verveling begonnen met de FF quiz voor 17 april te maken. Nu is mijn moeder mijn proefkonijn (hint, hint) en ze is hartstikke boos op me, omdat de vragen te moeilijk zijn :sweat_smile:

14 likes

@Rapunzel weet niet wat je budget is, maar dagje wellness?

1 like

John wie :innocent:

1 like

Hebben we een infiltrant?!

http://www.upcoming.nl/m/desi/26235/10-historische-eindmusicals-waarin-jij-wellicht-een-rol-speelde

11 likes

Straks zeker een upcoming post over buitenspeelspelletjes die je vroeger deed omdat dit vandaag is gepost.

9 likes

Vakantieeee! En die takke dhl is al geweest (bij de buren die er niet zijn) terwijl ik het op vanavond gezet had :weary:

1 like