Wat je even kwijt wilt #18

Nooo niet doen. Dan koopt hij dat en krijgt hij daarna nooit meer iets te horen.

1 like

Hij durft ook al niet de DMs te laten zien. Waarschijnlijk, omdat hij het echt prima vond lijken. Gelukkig weet ik via dit forum nu wel wat een beetje goede deals zijn

2 likes

@Madrid kent je vriend wel bad bunny? Zoja heeft hij zn nummer

3 likes

Ah jammer! Ik wil dus heel graag dit:

9 likes

Beterschap :heart:

1 like

Een vriendin van mij heeft deze haarkleur (wel een stuk korter haar) en laat het verven bij Kinki Kappers. Wel super prijzig natuurlijk, maar ziet er wel echt mooi uit. Ze heeft dan zelf een toner van daar volgens mij die ze af en toe zelf erin doet om het bij te houden.

Ik heb bijna ruzie met m’n vriend omdat hij op het Forum voor Democratie gaat stemmen en ik vind het echt vreselijk. Kan me er bijna boos om maken?

7 likes

Allemaal overschakelen naar omroep Max!!! @anon39978576

2 likes

De mijne ook en ik vind het echt heel erg!

1 like

Hoe zit dat dan? Wist je al eerder dat jullie gewoon een afwijkende mening hebben wat betreft politiek, of is het de eerste keer dat hij anders stemt dan jij? Gewoon benieuwd!

1 like

Nou dat snap ik!

1 like

Ik had net gewoon tranen in mijn ogen om Harvey en Donna, what is wrong with me?!

3 likes

Pfoe hier zou ik ook ruzie met m’n vriend over krijgen
 Maar komt het als verrassing? Als in past het echt bij zijn denkbeelden denk je, of denkt 'ie er niet echt over na en staat er een of andere kennis op de lijst?

Ik had een vet lange dag op stage vandaag, maar ik vond het echt heel leuk dus eigenlijk niet zo erg. Heb net een vegan kaassouflĂ© gemaakt want had zooo’n zin in snackbar maar dat is hier natuurlijk niet, dus at pas mega laat maar ben zeeeer content. En heb ook nog een gin tonic.

3 likes

Als je dr over na gaat denken is het nog grappiger. Hoe dat dan in zijn hoofd ging.
“Mag de microfoon aan
 mag de microfoon aan”
hmm wacht eens dit klinkt leuk
 ik ga rappen

6 likes

De jongen in het appartment naast me heeft nu een jamsessie, maar mijn slaapkamer ruikt naar wiet?? Ik heb geen ventilatie of iets open, dus dit voelt echr héél raar. Alsof ik toch niet helemaal privacy heb

Wie zijn dat?

Van serie Suits

2 likes

Zooooooo jongens ik heb een werk deadline gehaald (ff lekker mijn baas mailen om half twaalf op vrijdagavond, nice and professioneel. gelukkig weet hij dat ik echt een gestoorde week of eigenlijk al paar maanden heb gehad) en dit was het einde van een mega drukke en stomme week. Ik ga nu lekker dit maken https://www.renskroes.com/snack-chocoballen/ want ben nog niet slaperig en wil ff wat leuks doen en vreten.

6 likes

Ik had de uitslag al moeten krijgen
 Dus vandaag over gemaild, hopelijk hoor ik begin volgende week iets! Dat verslag kan ik eigenlijk inleveren wanneer ik wil, dus dat wil ik volgend weekend afmaken! Wil er nu zo snel mogelijk vanaf zijn haha. Thanks! :slight_smile:

1 like

Ik doe voor ik naar bed ga eigenlijk altijd zinkzalf op mijn lippen (enige wat voor mijn gebarste lippen werkt), maar ik blijf dan altijd schrikken als ik mezelf in de spiegel zie met die spierwitte lippen. ‘t Is net schmink.

2 likes