Wat je even kwijt wilt #18

Ik heb echt een leuke verjaardag gehad!
Thanks voor de felicitaties hier lieve FF’ers…

Jaren geleden dat ik het gevierd heb met cadeautjes, taart, en alles erop en eraan (in beperkte mate :sweat_smile:)
En ben echt blij met deze dag!

Nu bijkomen van alle indrukken. 13.500 stappen gezet vandaag, vanaf kwart over zeven op na drie uur slaap en om half elf ging de visite weg :grimacing:niet meer gewend!

22 likes

Pff ik ga (wilde eigenlijk ‘moet’ zeggen maar dat klinkt net iets te heftig) morgen naar de wettelijke trouw van familie van mijn vriend, en het feit dat die familie (van de andere kant, niet mijn vriend z’n kant per se) nogal sjiek is en het feit dat het echte huwelijk pas over een paar maanden is zorgt ervoor dat ik echt een dikke kledingcrisis had zojuist :unamused: Had een jurkje gekocht maar kaartje eraan gelaten, en ik werd er net zo gefrustreerd van omdat het allemaal niet zat zoals ik wilde en ik de juiste schoenen erbij maar niet kon vinden (in mijn eigen schoenen collectie). Uiteindelijk heb ik maar besloten dat ik me niet zoveel aantrek van de sjiekheid van die familie en gewoon een leuke jurk met platte schoenen aantrek waarin ik me prettig voel. Voor de echte bruiloft over een paar maanden moet ik al een jurk aan waar ik me niet echt fijn in voel, dus voor nu doen ze het maar met een iets minder formele jurk. Misschien zit het wel allemaal in mijn hoofd maar voel dan zoveel druk voor de goede outfit. Wat hebben mannen het dan makkelijk, die trekken gewoon een pak met overhemd en stropdas aan en klaar :rage:

Je hebt groot gelijk! (Hoewel ik nu wel nieuwsgierig ben naar wat voor jurk je naar de echte bruiloft aan moet)

Ik ben mijn geërfde ring kwijt :sob: hij lag naast mijn kussen omdat ik hem moest afdoen gisternacht maar kan hem niet meer vinden. Heb ondertussen wel opgeruimd dus moet de vuilniszak morgen maar leeg maken.

Ik heb net gevoeld maar hij zat er niet in:(

Ik had die jaren niks met de gaatjes angst (of hoe moet ik het noemen?) die al op egt werd besproken. Tot ik vandaag een granaatappel moest ontpitten :confounded:

1 like

Waarom?

Ik weet niet hoe anoniem je hier bent, en of je het kunt laten staan. Zou geen andere reden kunnen bedenken om het weg te halen, want het is niets om je voor te schamen.
Ook al ben ik altijd bedrogen, dan nog geloof ik dat je gewoon verliefd kunt worden op iemand anders zonder dat je er echt iets mee doet, en dat dit normaal is en ook mag!
De vraag is alleen of je overgaat tot actie en dan zul je (nog daarvoor) eerlijk moeten zijn. Tot je hier zeker over bent zou ik geen beslissing maken.
Je vriend kan nog zo lief zijn maar dat is niet altijd genoeg. En soms vergeet je gewoon wat voor moois je hebt. Je ontdekt het zelf wel, alleen je moet het uitzitten tot je zeker bent, denk ik dan.
Veel sterkte ermee in ieder geval!

1 like

Ik ben nu ook al wakker :sob:

Als je dat gevoel hebt zou ik dat zeker doen als ik jou was. Ook omdat je (geloof ik) ergens noemde dat je het niet met vriendinnen durft/wil delen. Nogmaals een dikke knuffel van mij, vind het echt rot voor je. :heart:

Wij zijn verhuisd :partying_face: wat een ellende met dat takkeweer van eergisteren, alle dozen en spullen nat en vies. We zijn nog niet klaar maar we slapen nu al twee nachten in het nieuwe huis en het is zo fijn.

Edit: oh ja we hebben alleen nog ruim twee weken geen internet en tv, dat is wel een beetje jammer.

8 likes

Nee omg, ik zit al in het ov helaas. Hoor ik net iemand in het steenkolen engels zeggen “yoe zie de poarts (poortjes) by the station”. Poarts hahahaha wtf. :rofl:

16 likes

Yes! Ga er zo even op reageren als ik op de laptop zit, is makkelijker!

2 likes

Ik ga op zaterdagochtenden vaak in het bos sporten met een clubje maar het is zo nat :sob:

Nooo hoe was vannacht?

Nou maar 3x naar de wc hoeven te rennen vannacht. Top.

1 like

Ik ben weer wakker geworden zonder hoofdpijn en zonder misselijkheid. En ik heb weer honger, dat is al een stuk beter begin van de dag!

5 likes

En toen stond ik ineens op het station te huilen. Ik was obderweg naar het station en het regent zo mofo hard. En toen hoorde ik ineens getoeter van een auto. Ik keek om en het was een jongen in een dhl outfit die vroeg of ik naar het station moest. En gebaarde van kom ik breng je wel. ( niet bang zijn dit is een dorp en heb mensen kennis)
Hij bood gelijk zn exuses aan dat hij rookte en zei voor de rest niet veel. Hij sprak ook wat gebrekkig nederlands. Hij vroeg waar ik vandaan kwam en toen ik hem vroeg waar hij vandaan kwam zei hij Syrie. We hebben een beetje gebrekkig gepraat ( zat ook maar 2 min in die auto dus ja hele levens verhalen gaat niet)
En hij heeft me netjes afgezet. Ik vind het zo moeilijk om te zien hoe zon lieve jongen zn best doet en werkt en lief is voor de medemens. En dat er dan tegelijke tijd tokkies zijn die de aanslagen in NZ zien als ‘eigenschuld je krijgt wat je verdient’
En dat zon lieve jongen als mohammed (zo heet hij) waarschijnlijk word gezien als een enge jongen uit syrie… :broken_heart:

137 likes

Eentje in poederroze met tule en een lijfje vol pailletjes. Vind het sowieso moeilijk dat ik een bepaalde jurk aan moet naar iemands bruiloft, kies liever zelf mijn kleding.

Tot overmaat van ramp heb ik echt slecht geslapen en zit ik nu al 2 uur lang van heftige baarmoederkrampen te genieten. Go karma :+1:

Gewoon doen als je denkt dat je hier in je eentje niet uitkomt hoor! Ik zou precies hetzelfde hebben gehad.

En echt, ik hoop zo dat jij binnenkort blakend van zelfvertrouwen door het leven gaat!

Ik voel echt met je mee tinnitus is zo’n ontzettende klote aandoening, en het is ook zeker angstaanjagend. @Madrid Toen ik het kreeg vorig jaar had ik ook regelmatig paniekaanvallen erdoor en nu is die van mij nog een 1 of 2 denk ik op een schaal van 10. Maar die angst dat het erger wordt is gewoon altijd aanwezig en dat is het ergste denk ik. Ik wil je wel graag een hart onder de riem steken door je te vertellen over de vele onderzoeken die gaande zijn om tinnitus the behandelen. Neuromod bijvoorbeeld komt geloof ik dit jaar nog uit, en focust zich op neuro plasticity. Sommige mensen die in de trials hebben gezeten zeggen dat ze compleet tinnitus vrij zijn erdoor! Verder zijn er ook nog allerlei onderzoeken gaande om gehoor te herstellen. Dus er is zeker hoop! Ik kan je wel vertellen dat het echt beter wordt. Je leert ermee omgaan op een gegeven moment, hoe moeilijk dat soms ook is. Maar het heeft zeker tijd nodig en veel support en afleiding. Echt heel veel sterkte en als je er met iemand over wil praten mag je me altijd pb’en :heart:

10 likes

Ik mis m’n lesauto. De handrem van de auto van mijn vriend is ontzettend zwaar, veel kracht voor nodig. Verder viel de motor uit bij een stoplicht net, vrachtwagen achter me toeteren. Schaamde me dood. Er is veel meer gas nodig bij het optrekken of zo. Bij m’n lessen nooit last van gehad :persevere: