Wat je even kwijt wilt #18

Neersteken

5 likes

Saaaame!

4 likes

Dit is toch niet echt ophef? Alleen iets dat sommige mensen blijkbaar opvalt, maar ik vind ophef wel wat verder gaan dan dat

2 likes

Nou… als @Zemraluani of @Krabsalade een serie zouden maken over hun leven zou ik het iedere dag kijken. Fuck utopia dan maar hoor

23 likes

Ik denk dat de gtst opmerking sarcasme was. En daarbij geeft ze toch al aan dat ze er in het vervolg rekening mee houdt. Onnodig om er dan nog verder op in te gaan lijkt me.

3 likes

Noooooooooo, please keep posting :frowning:

5 likes

@Eddie je had het laatst over dat @Oprah heel snel reageerde op een bepaalde forummer, maar het valt mij op dat jij ook elke keer wel heel snel op @Oprah reageert.

10 likes

Jaaa omgg. Dit wil ik. @Nescio joe joe waar blijft de film functie?

3 likes

Die hebben we het liefste!

2 likes

Laf betogen, waren m’n favo’s om op de middelbare te schrijven.

Af en toe ook een uiteenzetting aub

3 likes

En disclaimers om moraal ridders te weren.

3 likes

Maar mogen we dan ook in het andere youtuberstopic over elkaars vlogs zeiken? :face_with_monocle:

(grapje)

4 likes

MAar er is al een livestream van een meisje dat de hele dag in bed ligt.

3 likes

Helpt niet. Ik postte laatst iets met 400 disclaimers en mensen vielen over precies die dingen waar ik disclaimers over had geplaatst.

@Eddie Het valt me op dat dit de 3e keer is dat je specifiek Oprah op iets aanspreekt. Maar maak er verder van wat je wil, het is een forum.

4 likes

Kap eens met mij filmen.

10 likes

@Nescio Er moet ook een disclaimer functie !! ( Nee hoor lekker rustig aan doen)

@Zemraluani dan maak je maar filmpjes over tongen met rare mensen hahaH

1 like

Ik kijk nu al uit naar je hilarische vlog

3 likes

neeeeee doe jezelf niet zo tekort!!!

1 like

Alles voor baby Maluma.

1 like

Ach er kijken ook nog steeds mensen naar Mascha :stuck_out_tongue_winking_eye: En ik zou kijken!

2 likes