Wat je even kwijt wilt #18

$}%%¥>$% zoontje lief heeft vanmiddag een dutje gedaan en nu staat ie al een half uur boven aan de trap te gillen maaaamaaaaa ik ben waaaaakeeeeeerrr

En ik wil hem niet naar beneden halen want ik heb net mijn nagels gelakt en geen zin in om mijn chill avondje op te geven. Maar dat gegil werkt ook op mijn zenuwen. ( en voel me schuldig eigenlijk dat ie daar zo staat)

Dus haal m maar weer naar beneden, daar gaat the vampire diaries :disappointed_relieved:

1 like

Utrecht Centraal?

Mauro?

16 likes

Ik was een van zijn slachtoffers. Ik wil dat er een docu komt waarin ik mn verhaal kan vertellen.

@anon50122296 weer even terug op bed leggen thee of warme melk geven verhaaltje voorlezen. En doorgaan met je me time avond

5 likes

You aint special gorl

Ik ben meermaals aangesproken, gedurende 6 jaar tijd.

5 likes

Oke… jij mag ook wel in die docu :roll_eyes:

3 likes

Het gevaarte zit nu naast me YouTube te kijken,

Ik heb hem uitgebreid verteld dat mama haar nagels nat zijn en dat hij alleen tv mag kijken als hij met zn poten van mijn nagels afblijft :smiling_imp:

Hopen dat hij zo moe wordt…

6 likes

*half Utrecht

Maar het is niet enkel Mauro, er is een hele kudde van deze knullen in het centrum, vooral bij het station, de steenweg en voor het stadshuis. Vorige zomer zag ik er nog een paar, nu weet ik niet of ze er nog zijn. Mauro was wel de meest fanatieke en altijd aanwezig.

Google Mauro Utrecht en je vind het. Maar hè, ik maakte een grapje hoor, want de echte Mauro is niet meer gespot en die van jou klinkt niet zo vasthoudend dus grote kans dat jouw ontmoeting gewoon echt een geïnteresseerde jongen was.

3 likes

Ik denk dat jouw boy oprecht was. En niet de mauro want die had hele andere openings zinnen haha. Maar mochr je benieuwd zijn er is geloof ik een artikel ooit over hem geschreven

2 likes

Ik hoorde claire ( van joetoep) over Hola

1 like

We trekken het aan vrees ik. Iets met studentenstad, kneusjes zonder zelfvertrouwen en oudere exstudenten die ze dan trainen voor geld. Dan krijg je dus websites vol tips als dit:

3 likes

‘Glasjes’

7 likes

Het is niet onbeschoft, het is gewoon een draak. Met zn 2,5 jaar is ie behoorlijk aan t puberen.

En ja, ze zijn allemaal zo, en ja het is een fase.

Maar ik vind het soms echt even lastig

1 like

Is oprecht een van de kutste leeftijden, echt. There, I said it

“Ook jij met je midlifecrisis en terugtrekkende haarlijn kan OVERDAG een lekekr jong wijf neuken, of wel 5”

22 likes

Gadverdamme

5 likes

Jeeeeeeezus :face_vomiting:

2 likes

Idd, dacht ik ook aan

2 likes

Whaaat, is dit serieus. ‘Dit is mijn baan - dit is mijn passie’.

1 like

Is toch erg ook… heb je een leuke vent aan de haak geslagen, heeft ie je versierd met knip en plak berichten van een of andere kneuzensite :face_with_raised_eyebrow:

8 likes