Aan mij geven ?
( ik weet niet eens precies wat het is ook… maar het lijkt op eten)
Aan mij geven ?
( ik weet niet eens precies wat het is ook… maar het lijkt op eten)
Je bedoelt juist een no-harmburger…
Die van Aldi zijn nog sappiger/vleesachtiger, als je daarnaar op zoekt bent! (mijn ex proefde geen verschil met vlees, al is hij niet zo’n diehard IK MOET VLEES persoon dus misschien maakt dat wel verschil)
Die van Garden Gourmet zijn wat droger/taaier. Aldi is zelfs zo ‘mals’ ook al bereid je ze in de oven (dus zonder extra vet)
Heb net de vega balletjes van de aldi op. Zoo lekker zijn net echte gehakt balletjes
Update: het was er al na een half uur #blessed
Echt een nachtmerrie, stap ik de badkamer uit gaat de rookmelder af. Sta ik daar in m’n blote reet schaapachtig om me heen te kijken. Echt mijn enige gedachte was 'Shit, straks komen ze kijken en ben ik naakt!!!" Weer wat geleerd: ook stoom is reden om af te gaan voor de rookmelder
Die van ik van AH geloof ik wel weer lekkerder!
Lidl kan ik trouwens niet echt aanraden, ik ben zelf niet per se op zoek naar een vleessmaak, maar alles daar is zo droog en taai bleg. Falafel is helemaal smerig en geen aanrader.
Zou iemanddd de link van de Belgische mol aflevering 1 naar mij willen sturen? Ik wil het graag zien maar ik weet van voorgaande jaren dat één blik op de website alles al verpestte omdat ze dan bekend maakten wie er al uit was.
Iemand die zich wil opofferen? (en het toch niet gaat zien)
Ik prop het kussen onder Mn kin, tegen Mn borst aan, dus gebruik Mn kin om het kussen tegen me aan te houden terwijl ik van onderen de sloop erover doe.
Maar misschien vervang ik gewoon op vreemde wijze kussenslopen.
@Oprah
Is cake, beetje bruin en beetje scheef. Voor de eerste keer cake in mn nieuwe oven vind ik m goed.
Hij smaakt goed
Kusje!
Onee ik laat hem op mijn bed liggen of heb hem gewoon in mijn handen. Geen (onder)kin voor nodig.
Dankje!!!
Ziek, maar enorme zin in chips. Niet in huis natuurlijk. Heb wel oreo’s. Maar dat is niet hetzelfde als je trek in chips hebt.
Doe jij koken, maak ik toetje en speel ik ondertussen met je baby?
@Oprah Jaa lief dat je het vraagt, bevalt goed! Dankjewel, ik ben bijna klaar met decoreren denk ik. Mis nog een bijzettafeltje en kaarsjes en wil nog een plant maar het heeft geen haast, haha
@anon45507601 Haha dat is hetzelfde gebouw ja!
Prima, kan ik mee omgaan.
Maare hij? Weet je al dat t jongetje wordt?
Haha spannend nog dan.
En idd een mensje zou wel fijn zijn he?
een gezond mensje is het belangrijkste
Het is half 9 en heb zin om in bed te liggen met die harde wind op de achtergrond
Ik woon boven een horeca gelegenheid en vanavond speelt daar een band (hebben ons netjes op de hoogte gebracht), maar ze spelen zo hard dat ik ervan tril op de bank
Uhm daar gaat mn chillavondje