Wat flauw! Ik nog nooit…
Ha ha ha ha ha ha ha
Wat een clou hè?! Had je zeker niet al 10 minuten geleden bedacht? Jeeeeeezus
Echt he😅
En toch bleef ik kijken… dat is nog t ergste
Weet je al een beetje wat je wilt passen?
Ik heb net m’n haar gewassen en uitgespoeld met appelazijn. M’n haar voelde meteen heel glad dus ik ben benieuwd hoe het er droog uit gaat zien, ik hoop glanzend. Maar het stinkt nu wel
Ik krijg echt een beetje anxiety als ik op LinkedIn kijk en zie wat sommige van mijn leeftijdsgenoten en studiegenoten al op hun cv hebben staan. Ik dacht dat ik best een redelijk cv had (en heb ook nog wel ruimte om daar aan te werken voor ik afstudeer) maar het valt toch een beetje tegen. En iedereen heeft ook zo’n professionele foto en dan kom ik aan :’)
Hahahahaha knappie
Zo’n duidelijk beeld heb ik niet - wel een aantal dingen die ik niet wil. Ik ga met 4 vriendinnen en iedereen gaat een jurk uitkiezen.
Haha een vriendin van mij noemt haar paard altijd knappie op Instagram en snapchat
Echt zin om uit te gaan
ik ga reageren op een huurhuis, maar wat hebben ze tegenwoordig veel informatie nodig. De helft heb ik ook niet eens, dat ik moet ik aanvragen. Ik hoop dat het voldoende is en dat ik het huis krijg, want het is zo’n leuk huis
Haha omg nee was gewoon een andere grapjas. Ben te oud voor Mauro
Ik reed net op de snelweg en ik werd ingehaald door een man die letterlijk zo naar me keek. En ik moest gelijk aan dit gifje denken.
Niet een doorzichtige poging van je vriend dat hij wil horen dat je hem mist?
Ja klopt,
Het is ook lastig, plaatjes zijn erg onduidelijk zo klein
Nou tis gelukt hoor zoontje slaapt, nageltjes zijn droog en heb 2 afleveringen vanpire diaries kunnen kijken
Missie geslaagd
Er liep net trouwens echt een mega spin in Mn schuur, echt zo’n groot zwart ding wat normaal in kruipruimtes woont enzo. En hij liep ook nog eens gruwelijk snel.
Ben niet bang voor spinnen maar hé deze vond ik wel behoorlijk
Ik ben wijn aan t drinken, Ghost Adventures aan het kijken (lollll meer drama om niks dan in desperate houswives) en ik voel me eindelijk een beetje rustig/neutraal
Hahaha ja verschrikkelijk, die geacteerde stukjes tussendoor, en die mega CRINGE als die gast zn zonnebril op heeft
Edit met zn rooie horloge