Schattig vogeltje! Weet wat je in huis neemt he papagaaien zijn schattig maar best veel werk en ze gaan ook nog eens lang mee haha. Maar ik neem aan dat je je goed hebt voor bereid! Heb je al namen?
Leuk besefmoment: ik ga over twee weken naar avond van de filmmuziek. Lekker soundtracks luisteren komende weken
Ik heb nog een Groupon en een andere voucherdeal hier liggen maar ik vind het dus eigenlijk ongemakkelijk om ergens te eten/te laten knippen etc met zo’n deal. Terwijl die bedrijven daar natuurlijk zelf aan meedoen…
Die zijn leuk ! Heb ze zelf ook gehad, kregen zelfs een nestje. 2 is inderdaad beter. Ze zijn heel schattig als ze verliefd zijn!
Maar ze fluiten niet mooi maar schel geluid. Echt als mini papegaaitjes. En voldoende speeltjes is wel must voor hun, klimmen vinden ze ook leuk. Ook zo’n steen om de snavel te schuren of voldoende om te knabbelen.
Ik ben nou godverdomme al vier minuten aan t zoeken naar het opgebiecht topic
En kan het gewoon niet vinden wat is dit nou weer
Ps ben nog een beetje lam heeft er misschien mee te maken
Ps dit was niet mijn biecht
Hahahahhaha
Bij members only staat hij haha
Ja dat weet ik maar ik kan m alsnog niet vinden
HELP A SISTER OUT
Jullie denken nu echt dat het een vet giede biecht is waarschijnlijk hahah
Jongens het zou toch beter weer worden vandaag? Wat is deze? Het komt weer met bakken uit de lucht…
Je hebt hem al gevonden zie ik
Hier (Delft) schijnt de zon al, hopelijk komt die straks ook jouw kant op! Houd hoop, betere tijden zijn in zicht
Dit antwoord stelt niet teleur
Mijn koelkast stinkt dus er ligt vast iets wat niet meer goed is. Ik hebbzooooo geen zin om dat te gaan opruimen want dan moet die deur dus lang lopen en dan stinkt het nog meer hier.
Ik kan echt niks qua huishouden. NIKS.
Daarna mag ik Kinder Bueono’s halen.
Ohja en de wastafel zit verstopt. Ik kan echt niks
Haal ontstopspul als je kinderbueno’s gaat halen!
Yesss. Eerst nog movitvatie voor de stinkkast ergens halen.
Hehh zon? Wat is dat?
Ik heb vreemd gedroomd dat mn vrienden me allemaal vergeten waren en ik werd wakker met het gevoel dat ik keihard wilde huilen. Ben nu een uur wakker en voel me nog steeds naar.
Ik wil kijken of het verstandig is om zo hard te gaan lopen, maar Buienradar ligt al een half uur plat. Vast geen toeval.