Ik vind het echt moeilijk om een woning te vinden in een vreemde stad. Ik kijk nu naar goede/leuke/mooie/slechte/saaie buurten, maar in hoeverre weet je of een buurt echt goed of slecht is
Gisteravond dus mijn nagels gelakt, laten uitharden en gaan slapen…
En nu zitten er gvd toch alsnog krassen in ál mijn nagels
Hoe voorkom je dat?
Ik heb eigenlijk altijd gellac, lak ze eigenlijk nooit “ normaal”.
Maar dit kan toch niet zo? 4 uur wachten tot het droog is en dan na een nacht slapen alsnog verpest
Ah zo irritant is dat! Ik weet niet of je meerdere lagen hebt opgedaan? Zo ja, echt goed wachten na iedere laag. Anders krijg je ook krassen of afdrukken. Verder heb ik wel eens gehoord om je nagels na het lakken en drogen onder heel koud water te houden. Dan zou het beter uit harden.
2 + topcoat
Ik vind dit echt een heel satisfying klusje als het gedaan is. Je kan ook alles losdraaien en emmer eronder houden en de boel schoonmaken. Dan is ie lig helemaal schoon
Ik met dit weer:
-
“Ja ik ga douchen, aankleden en naar buiten.”
Tien minuten later -
“Euh…het wordt blijkbaar tóch een pyjamadag. Oké ook prima”
Tien minuten later -
“Oh de zon! Nou, hup douchen dan maar.” scharrelt kleren bij elkaar
Tien minuten later -
“Oh regen. Nou…euh…dan blijf ik nog even hangen.”
Jezus hier word je toch gek van!
Er zit een mega schattig kindje met zijn oma hier van een Hema hotdog te genieten. Mijn eierstokken kunnen dit toch niet aan zo?
Bij de Kruidvat zijn de Buenos in de aanbieding! En er is ontstopper, bijna geen reden om niet te gaan
Ik ga straks 4 weken NZ boeken holy shit huh help
Een gezamenlijke vriend heeft iets geflikt bij mijn vriend wat echt niet zo netjes is. Normaal zou m’n vriend dat laten gaan, maar nu heeft hij ‘m er wel op aangesproken. Via Whatsapp want kon niet anders. Ben echt blij dat m’n vriend dat heeft gedaan, want terecht, maar stiekem ook heeel benieuwd naar de reactie omdat ik toch altijd ergens bang ben voor conflicten zelf ook en ben dus echt een vermijder normaal.
Ik weet niet precies waarom maar m’n boobies zijn kleiner geworden en kan nu gewoon de goedkope ‘je eerste bh’ van de Hema weer kopen
Quadruplets
Nu moet ik heel random denken aan dat er een period emoji is gemaakt. Kun je met een simpele emoji aan de hele wereld laten zien dat je ongesteld bent.
Goed naar staaltjes kijken inderdaad. Zit vaak wel een beetje verschil in.
Ja dat durf ik dus niet, dat is de laatste optie als er een vent in de buurt is.
Ja van kennissen die vertellen wanneer/waarom ze sos gebruiken denk ik echt altijd “dat klinkt gewoon als het moment om naar bed te gaan”.
Ik geef standaard veel te veel geld uit als ik een weekend niet naar mijn ouders ga. Altijd ineens nieuwe dingetjes voor in huis ‘nodig’ en boodschappen voor een heel weeshuis en oh misschien koop ik online nog even een nieuw kledingstuk ofzo.
Gdvrdmm mijn stuur is vannacht uit mijn auto gestolen
Ik begin me steeds meer te storen aan het feit dat ik niet samenwoon en als mijn vriend dan weg is, kom ik in zo’n depri bui terecht waarin ik niks wil doen maar kan ook niet genieten van het niks doen
En heb 2 tosti’s gegeten en koekjes. Dat was ook niet de bedoeling
Huh wat bizar!!! Dat verzin je toch niet. Wat een idioten zeg!