Wat je even kwijt wilt #18

Oke ik stop met drinken (water, thee, wijn, wat dan ook) in de avond heb al 3x in een kwartier mijn bed moeten uitkomen omdat ik moet plassen :sob:

Ik ben zelfs benieuwd nu, doe morgen even een update over de whereabouts van deze vreemdeling aub :grin:

2 likes

Jij verwijst vrouwluu wel graag door he haha

1 like

Speeltjes en dingen waarop ze kunnen zitten. Vaak zitten er maar 2 standaard stokjes in een kooi. Zo’n buigbaar touw vinden ze vaak fijn. Sommige vogels vinden een soort hutje/tentje kokosnoot als nestje ook fijn.
Een bodembedekker en misschien een badje.
En eten en drinÄ·en natuurlijk. Wat voor vogels wil je?

De moeder van mijn beste vriendin is net overleden. En vind het zo confronterend, ik kan mij echt niet voorstellen om nu zonder mijn moeder te moeten leven en ik ben zo verdrietig voor haar…

Ahw nee, sterkte! Kut situatie…

Ik ging van 21:30 tot 23:30 naar de film met mijn huisgenoot en toen zei ik dat ik ā€˜nog even langs mijn werk ging om wat te drinken’. Ik ben nu pas thuis. Ik moet om 11 uur alweer naar m’n werk. Love my life

Ik ben ook nu pas thuis. Terwijl de kroegen hier al 2:00u dicht zijn. Vandaag werd bij ons in het dorp st. Patricks day gevierd. Was echt heel gezellig! Voor de 8 mensen die nu online zijn; welterusten. En voor degene die dit dadelijk lezen; goedemorgen!

6 likes

Slaap lekker!!

1 like

Pff, ben alweer klaarwakker omdat ik steeds maar aan mijn nieuwe baan moet denken en me zit voor te stellen hoe ik mijn baas ga vertellen dat ik ontslag neem.

ā€Sayonara bitches!ā€

6 likes

Mijn katten begonnen om 5.00 met zeuren om eten en ik wilde ze hun zin niet geven. Mijn huis, mijn regels, weet je. Stand van zaken om 06.00: klaarwakker na een uur proberen te negeren en zij zijn beneden aan het eten.

12 likes

Tijd om te gaan werken :sleeping:

1 like

Wat een kaknacht. Werd helemaal gek van m’n verstopte neus, zo irritant.

Schattig vogeltje! Weet wat je in huis neemt he papagaaien zijn schattig maar best veel werk en ze gaan ook nog eens lang mee haha. Maar ik neem aan dat je je goed hebt voor bereid! Heb je al namen?

Leuk besefmoment: ik ga over twee weken naar avond van de filmmuziek. Lekker soundtracks luisteren komende weken :yum:

2 likes

Ik heb nog een Groupon en een andere voucherdeal hier liggen maar ik vind het dus eigenlijk ongemakkelijk om ergens te eten/te laten knippen etc met zo’n deal. Terwijl die bedrijven daar natuurlijk zelf aan meedoen…

1 like

Die zijn leuk ! Heb ze zelf ook gehad, kregen zelfs een nestje. 2 is inderdaad beter. Ze zijn heel schattig als ze verliefd zijn!
Maar ze fluiten niet mooi maar schel geluid. Echt als mini papegaaitjes. En voldoende speeltjes is wel must voor hun, klimmen vinden ze ook leuk. Ook zo’n steen om de snavel te schuren of voldoende om te knabbelen.

1 like

Ik ben nou godverdomme al vier minuten aan t zoeken naar het opgebiecht topic
En kan het gewoon niet vinden wat is dit nou weer

Ps ben nog een beetje lam heeft er misschien mee te maken
Ps dit was niet mijn biecht

3 likes

Hahahahhaha

1 like

Bij members only staat hij haha