@Honey Oriental heeft ook superlekker bananenchips, maar die zou ik niet in je yoghurt doen. Staat meestal bij de kassa.
Arend is gewoon een synoniem voor adelaar. Maar ik heet toevallig ook Arend.
Zag het net idd. Vaag allemaal
? Sorry?
Wtf? Gezellig man? 
Niet om je aan te vallen maar vind dat er idd nogal veel nieuws dingen hier worden gepost. ( Niet alleen door jou)
Maar er zijn mensen ( of dat nou dom is wat dan ook is ) die niet steeds geconfronteerd willen worden met het nieuws. Hoe erg het ook is
Ik weet soms niet meer wat ik hier wel en niet mag posten. Sommige dingen moeten in een spoiler want anders kunnen anderen daar aanstoot aannemen, soms moet je eerst goed kijken of er niet een ander geschikt topic is. Nu is nieuws ook niet goed meer? Misschien moeten we de topictitel aanpassen. Wat je even kwijt wilt los van…
Ik overdrijf vast, sorry, maar vind dit juist een plek om even snel iets van je af te schrijven, ergens op te reageren.
Er is volop een gesprek gaande in dat topic over dit nieuws. Denk dat @Evi-Lena het alleen maar bedoelde voor jullie gemak en om daar samen er over te kunnen praten ipv twee gesprekken erover?
Is toch niet super veel moeite? Voor nieuws is een ander topic en kots moet in een spoiler.
We zouden ook alle topics kunnen op heffen en alles in dit topic kunnen posten.
Ik vind dit ook lastig. Printscreens van Whatsapp mogen niet meer, had de naam alles weggehaald en weken later heb ik nog printscreens hier gezien die wel bleven staan. En ben helemaal eens met het laatste wat je zegt.
Denk ik ook hoor, daarom reageer ik ook niet op dat bericht maar op de reactie die daar op kwam.
Gaat niet zo goed met me (ben ook opgenomen geweest) en nu ben ik thuis en denk ik alleen maar: mijn planten zijn dood gegaan en niemand die zich daarover heeft bekommerd.
Niet quoten
Ah ik snap dat dat klote is. Wellicht kun je het een keertje aanstippen, zodat mocht er in de toekomst een geval zijn dat je dit niet zelf kunt doen, je naasten dit kunnen doen en er wellicht ook eerder bij stilstaan dat zoiets moet gebeuren (als zij een sleutel hebben).
Ik hoop dat het je geholpen heeft (om de komende tijd stappen vooruit te zetten). Sterkte!
Als je wilt dat ik dit weghaal, moet je het zeggen.
Ah vind het echt lief dat je zo meedenkt. Ik ben echt overspoeld geweest met kaarten en lieve berichten van vriendinnen en vrienden dus mensen wisten er wel van maar heb zelf gwn niet gedacht aan het “overdragen” van mijn huisje, mijn eigen schuld dus misschien
Dankjewel 
Wat fijn dat je zoveel steun uit je omgeving krijgt! Veel planten zijn weerbaarder dan je denkt dus misschien kan iemand je helpen ze nog op te lappen? Veel sterkte!
@Enthusiasm
Ik denk niet dat je jezelf de schuld moet geven. Dat is gewoon iets waar zowel jij als je naasten over het algemeen niet zo snel bij stil staan in zo’n situatie. Heel begrijpelijk, want op zo’n moment zijn er nou eenmaal andere dingen die prioriteit hebben. Maar desondanks blijft het natuurlijk vervelend.
Ik weet wel dat in domme productiebedrijven er iets losser wordt omgegaan met het kwaliteitshandboek, maar ik ben vaker naar binnen geweest in jurkjes/rokjes. Ik heb hier ook nog nooit van gehoord!
haha domme productiebedrijven?
Ik ben het gesprek van de dag omdat niemand weet waar die regel staat. Zelfs HR is er nu een soort van bij betrokken geraakt omdat als zíj het niet weten, hoe had ik het dan moeten weten? Aldus mijn collega. En nu moedigt iedereen me aan om vanaf nu elke dag jurkjes en rokjes te dragen tot iemand me kan laten zien waar het staat.