Dan hang je nog wel een uurtje
Is er niet een collega die je daarbij kan helpen haha
Hier nog steeds geen trein hoor, het verschilt blijkbaar nogal
Hier ook niet
Ik denk dat de randstad en utrecht enzo het meeste last er van hebben. Hier in Gelderland is er niet zo veel aan de hand.
Sterkte vandaag aan iedereen die met het ov moet is een zootje blijkbaar
Nou, ik zit gelukkig wel eindelijk! Ik kom 2 uur later, als het al niet 3 is op mijn werk aan, maarja, haha.
Lief van je maar volgens de ov planner gaat mn eerste trein over 10 minuten. Nu nog hopen dat ik erin pas
nou m’n tentamen gemist (: wat een mooie dag
Shit! Dat is balen!
mogelijkheid tot herkansing ook pas eind juni!
Fuck!
Dat is echt verschrikkelijk…
Ik was gelukkig gewoon nog op tijd op werk, had ik echt niet verwacht. Op beide stations hier reed zo goed als niks maar gelukkig reed de bus
Maar dat valt over het algemeen toch best mee? Ik snap wel dat er nu met de staking en problemen meer berichten zijn over het OV, maar het valt me normaal gesproken niet veel op.
Oke, ik mag op mijn nieuwe werk geen rokjes of jurkjes aan. Drie maal raden wat ik nu aan heb waardoor ik er achter kwam
Huh, waarom mag dat niet?
Productie-omgeving. Ook al zit ik op kantoor.
Inderdaad want ik heb de personeelsgids even geopend en daar staat niks in. Het is voor nu ook niet erg hoor en het is mijn collega ook niet duidelijk waarom het niet mag.
Het gaat er om dat je in principe in theorie te allen tijde de fabriek in moet kunnen in de functie die ik uitvoer. Echter zou ik zelf ook niet weten wat ik daar moet doen, maar dat is nu eenmaal de theorie
Ik had gisteren met mijn scharrel afgesproken. Hij is echt heel lief voor mij en het is zo fijn om samen op bed te liggen en gewoon te knuffelen en te praten. Hij woont nu echt 10 minuten van mij vandaan. Als zijn sollicitatie goed verloopt gaat hij waarschijnlijk verhuizen en kan ik niet zo makkelijk naar hem toe. Niks is nog zeker maar ik baal wel haha