Wat je even kwijt wilt #18

Springrolls zijn misschien wel lekker en kan je ook samen maken

1 like

Turkse pizza van Jamie Oliver met vega gehakt. Maak hem regelmatig met vega gehakt en vind dat net zo lekker als met vlees.

Soep met zelfgemaakte bruschetta.

3 likes

Een collega loopt in verband met een hernia nu tijdelijk met een rollator. Deze staat dus duidelijk zichtbaar op onze afdeling.

Nu vraag ik me af of dit het beeld gaat zijn over x aantal jaar met die alsmaar hoger wordende AOW leeftijd.

1 like

Dacht dat ik beter was al had ik gisteravond nog een massive zweetaanval in de supermarkt. Maar vannacht weer zweet en alles pijn :frowning: Waarommmmm.

Ik kan nergens bananenchips vinden, bij de AH, Action en Jumbo in de buurt hadden ze het niet/was het uitverkocht en ik wil gewoon een grotere zak voor in mijn yoghurt*. :frowning_face: Ben zelfs in staat om die portiezakjes bij de Primark te gaan halen en daarvoor in de rij te staan.

• een leugen want ik vreet altijd de zak leeg alsof het normale chips is.
5 likes

Ik wou die tip geven!!! Maar idd bij ons hebben ze vanallerlei gedroogd fruit. En misschien ook bij een toko ofiets @Honey

1 like

Morgen hebben mijn vriend en ik weer een bezichtiging en ik vind het ineens heel spannend? Terwijl we een half jaar geleden ook al een bod hebben gedaan op een huis en het toen net niet werden.

Hoop zo dat het dit keer wel lukt!

5 likes

@Prikkelbaar @anon39978576 Oja!! Zo slim, had ik zelf niet aan gedacht. Ben gelijk gaan googlen, haha en zo te zien hebben ze het op de markt, stukkie beter ook dan van die voorverpakte denk ik, thank you! :blush:

2 likes

Ik koop die altijd bij de toko/Oriental!

1 like

Daar ga ik na werk wel even spieken, zag op de website dat ze alleen van die slices hadden en ik zoek echt de chips dus hoop dat ik ze daar kan vinden :sweat_smile:

Ik vind het wel een beetje zielig eruit zien.

1 like

Oh jij bedoelt van die ronde? Ik koop idd die langwerpige, dus dan weet ik niet zeker of ze ook de ronde hebben :thinking:. Smaken die anders?

1 like

Ik heb geen idee of ze anders smaken haha, maar lijkt me wat handiger eten in yoghurt. Kan ze wel even proberen, wie weet smaken ze lekkerder :thinking:

Eigenlijk wel bijzonder dat ie alleen in een specifiek gebied vliegt. Of nou ja heeft uiteraard een reden, heb geen verstand van adelaars. Maar ik zou denken, mooi ik kan vliegen ik ga ff de wereld over in 20 jaar.

4 likes

Ja die langwerpige zijn echt gefrituurd dacht ik en smaken meer naar echte chips (zoutig) Die ronde zijn echt knetter hard en smaken zoetig.
@Honey Toko’s verkopen eerder langwerpige, marktkramen de zoete ronde.

2 likes

Thanks voor de ideeën @TantePollewop, @visual en @Revelry. Ik ga over een uurtje boodschappen doen dus ga nog even dubben welke optie het wordt.

2 likes

Er zijn twee eksters een nest aan het bouwen in de boom naast mijn raam. Zo leuk :hugs:

6 likes

Bedankt voor de uitleg haha. De steppe adelaar schijnt een luie vogel te zijn lees ik, vandaar zijn niet zo spannende trektochten al die 20 jaar.

Ik lijk op de steppe Arend.

18 likes

“Vind u”

1 like

Wie is Arend?