Wat je even kwijt wilt #18

Had helaas nachtdienst, hoop zo te kunnen slapen…

1 like

Ik kan dus echt niet op mn werk komen ivm de stakingen… Ik dacht dat het alleen de treinen waren, dus ik wilde met de bus. Maar die rijden ook niet :frowning:

Ben wat eerder vertrokken met de auto omdat ik verwachtte dat het drukker zou zijn. Toen ik ging viel het mee. Nu zie ik op de app dat het nu al een dubbele reistijd is.

Sterkte aan de mensen in de file!

Goedzo! Hulp vragen is vaak de lastigste stap. Succes zo!

1 like

Haha, is het foambal? Ik heb daar wel eens gesurft

Pff ik had me afgelopen donderdag ziekgemeld van werk. Vrijdag ging het wel weer iets beter en was m’n vrije dag + ging afgelopen weekend een weekend weg dus had me weer beter gemeld.
Vandaag ook nog vrij maar heb me heel 't weekend met paracetamol en hoestdrank overeind moeten houden en voel me nu ook nog niet lekker. Ik overweeg dus om vanmiddag te laten weten dat ik morgen toch nog ziek thuis blijf, staat dat raar?

• Ja, kun je echt niet maken
  • Nee, gewoon ziekmelden

0 stemmers

Goed zo, superknap!

Ik ben heel benieuwd in hoeverre de ns planner nu te vertrouwen is. Mijn eigen trein gaat sowieso al niet, maar hij zegt nu die van een half uur later wel :thinking:

Wie weet hoe de OV situatie nu is?

Verwacht zelf dat het wel echt een ramp is op het spoor. Denk niet dat het opvalt hoor, jij bent echt niet de enige.

1 like

Hopelijk lukt het een beetje :two_hearts:

1 like

Wij hebben altijd houdbare volle melk, maakt niet zo gek veel uit welk merk je dan koopt. Het gaat om een hoog vetgehalte (dus volle melk) en volgens mijn baristacursus maakt houdbaar het dan nog iets makkelijker, maar wat de redenatie daarachter was ben ik vergeten.

1 like

Ben een sardientje, maar goed, ik sta in de trein. Yay.

2 likes

Alpro Barista is echt lekker!

1 like

Vind het wel vervelend als mensen een foto van de drukte maken. Heb helemaal geen behoefte om op die manier op de foto gezet te worden

8 likes

:joy: Zo klinkt het net alsof jij en je moeder samen met die jongen seks hebben gehad hhaha

9 likes

leuk dat ze die treinen weer laten rijden maar ze zitten wel zó vol dat het voor onveilige situaties zorgt, top!

1 like

Vandaag de eerste werkdag op mn nieuwe werk en vind het zo spanneeeeend! Hoop zo dat het bevalt, ben benieuwd hoe alles zal gaan en of ik het kan en hoe het is om fulltime te werken.

5 likes

Zooo blij dat ik lekker thuis mag werken vandaag

3 likes

Ik kan ook geen fiets plakken :flushed: