Wat je even kwijt wilt #18

@VeresPalne
Ik weet niet hoe ik je bericht uit het vorige wjekw-topic moet quoten.

Dat zijn inderdaad ook mijn triggers. Bij mij trekt het niet door tot achter mijn oog, maar kan ik op een gegeven moment ook niet meer functioneren vanwege de ‘onrust’/pijn en het totaal niet meer kunnen verdragen van licht/geluid/beweging etc. Vaak moet ik ook braken. Ik heb ook wel eens gehad dat de pijn vooral achter/bij mijn ogen zat, maar dat was in het vliegtuig. Toen dacht ik echt dat ik onwel ging worden. Ik denk dat dat clusterhoofdpijn is. Dat andere, wat ik ‘normaal’ heb, lijkt meer op migraine.

Hoe wist je dat je zwakke nekspieren hebt? Heb je een ongeluk gehad of kan in principe iedereen daar last van hebben? En heb je wellicht oefeningen vanuit je revalidatietraject die je wilt delen?

Helemaal terecht vind ik. Weet je ook wanneer HR hier een antwoord op kan geven?

1 like

@Eddie en @Lula
Sorry, ik post eigenlijk bijna nooit over dergelijke onderwerpen en ik had de indruk dat het niet gewaardeerd zou worden als ik het zonder spoiler zou posten. Zelf heb ik er geen problemen mee. Het was meer voor de zekerheid.

Sterkte @Enthusiasm :two_hearts: ook aan je plantjes, hopelijk overleven er nog een aantal of heb je snel weer andere. Is ook een sneu gezicht om mee thuis te komen.

2 likes

Misschien komt het doordat veel mensen in utrecht nu aan het bellen/appen enzo zijn om mensen te lateb weten dat ze oke zijn dat de verbinding dat niet aankan. (Lekker nederlands dit maar je snapt me wel)

2 likes

Vermoedelijk wordt door de politie alles weg gedrukt.

Neemt niet weg dat deze onzekerheid klote is.

1 like

Afgelopen twee weken kan ik me gewoon niet concentreren op het werk, doe zo weinig en wat ik doe doe ik niet compleet of fout. Het werk stapelt zich op en ik moet nu echt een inhaalslag maken!!
Ben ook zooo moe, als mijn wekker om 8 uur (helemaal niet vroeg) gaat, wil ik nog uren door blijven slapen.
Weet niet waar het aan ligt. :pensive:

Heeft er iemand tips om je beter te concentreren?

Ik ben echt zoooo ontzettend moe en ik heb vanavond afgesproken met een vriendin die ik al lang niet meer heb gezien. Ik zou eigenlijk liever thuisblijven, maar ik wil haar ook graag zien.

CoolCat vraagt faillissement aan - https://nos.nl/l/2276562

End of an era

10 likes

@Chesirecat Heb je al wat gehoord? Ik weet niet of hij Ziggo of vodafone telefonie heeft maar ik hoor net op de radio dat die een storing hebben al vanaf 12:00u vanmiddag ongeveer. Dus het kan ook daar mee te maken hebben.

Ik kom echt over als een zeikerd hier, omdat ik vaak post om te klagen. Dus hier ben ik weer.

Mijn zus kan niet mee naar het afspelden van mijn trouwjurk. Vind ik echt mega stom want ze kan zelf haar tijd indelen. Ga nu dus alleen.

Ook is er iemand in mijn omgeving die dit jaar een memorabele leeftijd bereikt. Ik stelde aan iemand dichtbij diegene voor om een feestje te organiseren. Ik begin liever nu al met brainstormen en plannen. Reageert die persoon heel vervelend door niet ja/nee te zeggen maar excuses te noemen. Uit eerdere ervaring weet ik dat diegene dan een maand voor de verjaardag alsnog paniek slaat om een halfbakken feestje te plannen. Ook stom.

Gezond bezig vandaag & m’n derde auto in een jaar tijd gekocht (steeds pech) maar wel echt een leuke!

6 likes

Een vriend van mijn ouders uit Italië ( die ik ook al mijn hele leven ken) heeft gisteravond zelfmoord gepleegd :cry: arme man was depressief blijkt…

Wat een kutzooi

Ik vroeg me toevallig laatst af of er nog mensen daarheen gaan om te winkelen. Niet dus haha

Mijn kat wordt morgen ingeslapen en ik vind het echt zo moeilijk en stom en kut dat er altijd aan alles een eind komt.
Vorige maand is het uit gegaan met m’n vriend en dan raak ik nu mijn kattenvriendje kwijt. Twee belangrijkste wezens van mijn leven allebei weg :pensive: Het is allemaal beter zo en blabla maar het blijft zo verdrietig en stom allemaal dat het leven zo werkt.

2 likes

Ah nee wat naar, heel veel sterkte. Een huisdier verliezen is nooit leuk, of hij nu nog jong is of al heel oud, het is toch een soort huisgenootje waar je heel veel van houdt.

Ik zal aan je denken morgen, virtuele knuffel :heart::heart:

2 likes

Doe je computerwerk? Ik heb altijd zachte muziek op, waar ik de tekst niet van ken. Zorgt bij mij voor concentratie.

1 like

Hahaha dit wou ik ook al zeggen idd. Toen zijn “lijn” uitkwam dacht ik oohjaa de coolcat dat dat nog bestaat

Typfout, het moest sommige zijn😬.

Maar goed men er nu achteraan gaat! Hopelijk komt er dan meer duidelijkheid.

2 likes

O hahahahaha