Wat je even kwijt wilt #18

Herkenbaar ja! Het lijkt me zo leuk om gewoon fulltime te werken maar dan 2/3 verschillende banen. Alles wat je vijf dagen doet lijkt me best saai worden op een geven moment. Ik vind ook veel te veel leuk en heb idd ook dat ik snel weer verveeld ben. Resultaat is dat ik vanaf september een dubbele bachelor ga doen + vakken op vwo volgen zodat ik als ik dat zou willen later nog zij-instroom geneeskunde kan doen. Dit allemaal omdat ik niet kan/wil kiezen. Maar met de studie die jij doet kun je geloof ik toch ook nog best verschillende kanten op qua masters?

8 likes

Er ligt een donkere baby bij ons op zaal en hij heet Hans. Weet niet of dit beter in het opbiechttopic moet maar ik vind dit hilarisch haha.

45 likes

Hahaha ik ken echt teveel hansen maar misschien 1 of 2 daarvan waren mannen bij wie die naam echt paste.

1 like

Van de CoolCat kreeg ik het altijd benauwd. Die halve paspoppen op de tafels met shirtjes waren altijd zo smal. Ik weet niet welke maat die poppen hadden, maar met mijn 15 jarige kinderlijf paste ik er zeker niet in.

Ik zit vandaag alleen in een groot restaurantketen te eten omdat ik in dit hotel slaap. Normaal vind ik het super awkward om alleen ergens te eten maar nu zit ik hier tussen allerlei zakelijke mensen, voel me nu echt volwassen hahah.

8 likes

Zij-instroom omdat ik alleen overweeg om geneeskunde te doen als ik uitdaging mis. Werkte eerst in een heel ander vakgebied waar ik me echt kapot verveelde en ben zo bang dat ik dat straks weer krijg dat ik nu allemaal extra studies en opties heb bedacht voor als dat weer gebeurt.

Fijn dat je idd nog meerdere kanten op kan en succes met kiezen! Niet capabel voelen heb ik ook vaak ja. Zeker als ik denk aan mijn eerste ziekenhuisstage straks denk ik echt: dan ben ik verantwoordelijk voor patiënten dat kan ik toch helemaal niet. Maar idd, je bent al super ver gekomen en daarmee heb je eigenlijk al bewezen dat je het niveau wel aankunt.

1 like

Ik ben niet te begrijpen :joy:. Ik mocht van mezelf echt letterlijk niets doen vandaag. Het is een hele tijd geleden dat ik een volledig vrije dag had, dus dat had ik voor vandaag ingepland, geen schoolwerk, geen huishouden, geen nuttige dingen, geen afspraken, echt helemaal niets behalve ontspannen en dingen doen die ik echt wilde doen.

3 keer raden wat ik vandaag gedaan heb :face_with_raised_eyebrow:. Mijn badkamer gekuist, afgestoft, gestofzuigd, vaatwas geleegd, een aantal dingen opgeruimd die al weken bleven liggen, beddengoed zit in de wasmachine, mijn benen geëpileerd, een klantendienst gecontacteerd en ik heb 1 les gekeken van een vak dat ik volg. Ik ben verdorie productiever dan op sommige dagen waarop ik wél dingen moet doen, maar uit pure luiheid/geen zin niets gedaan krijg :joy:.

Ik denk dat ik vaker zo’n dag moet inplannen, haha.

12 likes

Ja ik heb ook wel wat voor je! :heart:

1 like

Kom net van de fysio af, tel daar 3 nachten slecht slapen en vet veel stress bij op en tadaa that’s me!
Dus nu ben ik net gaan douchen en heb mn afspraak voor vanavond afgezegd. Hoe kut ook.

Nog ff eten en dan in bed liggen

1 like

Dat duurt nog wel ff als je met de trein moet hehehehe.

Grapje ik weet dat je fietst haah

2 likes

@anon39978576 had goeie filmpjes

Nee superkut! Ik had t gisteren (en oke vandaag nog steeds, tranen stonden in mn ogen toen ik iets tegen mn leidinggevende moest zeggen, wat nergens over ging)

Misschien eens een zielige film kijken? Ik merk dat het dan soms uit m’n systeem is als ik mezelf eens goed laat gaan bij een drama.

2 likes
3 likes

Is het mogelijk om de Franse sephora website met Engelse vertaling te openen?

Ik had in m’n kerstpakket zo’n kleine ham gekregen, van een kilo. Die je dan aan een standaard kan doen en er dan plakjes kan afsnijden. Geen idee wat voor ham precies, maar m’n collega’s waren enthousiast

Nu was ik er net ook aan begonnen maar ik word helemaal naar van de geur, en het gevoel. Ben spontaan geneigd 'm weg te gooien (maar is dat niet zonde?) en weer vegetariër te worden.

En nu denk ik, waarom ook niet? Dus ik denk dat ik er weer voor ga :+1:

19 likes

Vet schattig, mijn kleine konijntje snurkt als die diep in slaap is. Klinkt zo snoezig en ik zie hem af en toe met zijn oortjes wiebelen omdat hij droomt.
Zo lief, ben zo blij dat ik twee schatjes uit het asiel heb gehaald​:heart::heart:

21 likes

@Knofje ja zo voelt het ook echt wel een beetje! Zo’n moment van besef

1 like

Ik ga zo bij een soort van ex langs om naar zijn nieuwe huis te kijken. Echt alleen kijken en meer niet. Ik heb eigenlijk gewoon geen zin om te gaan
waarom doe ik dit dan ook?

1 like

Ik ga donderdag naar Barcelona t/m maandag :raised_hands: Als iemand lekkere restaurantjes weet, kom maar door. Of een leuke cocktail bar oid.

8 likes

Ik ben misselijk maar tegelijk heb ik ook honger :sweat: