Mag! stuur me even een pm! Kan misschien wel pas morgenvroeg antwoorden…
Vraag me opeens af, hoe gaat het met die studiegenote die steeds flauwviel?
Voor iedereen dus goed uit gepakt dan! Goed dat zij in therapie zit en dat het jou geen energie meer kost.
Dit is mijn lievelingsmeme OOIT
Samen met nog een andere
Oké wat ik wel ongeloofwaardig vind is dat iedereen al compleet uitgeput is van een even wandelen of een klein stukje zwemmen in stilstaand water.
Volgens mij was dat water heel koud toch. En stukje lopen?!?! Godverdomme hele weiland over ja
Ja, oké, dat van het koude water denk ik misschien te makkelijk over. Maar lopen over een weiland kan je toch wel volhouden zonder er letterlijk bij neer te vallen? Niet dat het niet zwaar is, maar kom op.
@Maestoso @anon39978576 late reactie want ik had er gewoon even geen woorden voor. Appelemoes shaming (wel grappig want ik eet serieus alleen maar appelmoes bij friet. Nooit met iets anders.)
Mn binnen- en buitenband zijn kapot en ik heb even geen zin/tijd om dat te laten repareren dus ik heb een swapfiets laten komen
Goh ik kijk naar soundos op dwdd. Wat ongemakkelijk weer
Kak ik heb geen stempas gekregen…
Nu kan ik morgen niet stemmen. Sukkel ben ik ook dat ik daar nu pas achter kom he…
Nee heb net mn vader geappt of ie daarlag…
Ohmingood ik herkende Aart Staartjes helemaal niet
Niet eens zo heel veel, ze maakte gewoon weer van die grapjes die niet grappig zijn. En dan zelf heel hard lachen
hoe kan dat eigenlijk?
Vervelendste aan FVD vind ik bijna nog wel hun hele (trollen?)leger die op social media dat ALLES wat Baudet zegt/doet framet alsof hij de retorica- en kenniskoning aller tijden is.
Baudet kan geen antwoord geven op een vraag
“KIJK DEZE MODERNE MESSIAS AL DIE NOOBS IN DE TWEEDE KAMER OP HUN PLEK ZETTEN EN LATEN NADENKEN” etc
Ik heb geen idee…
Is er al ergens een poll hier wie waar op gaat stemmen? Ik ben benieuwd
Zijn er meer mensen die morgen stembureaulid of teller zijn?
Kijkt iemand ook het slotdebat? Heb nu al een hoge bloeddruk pff