Dat is post nl’s schuld
Ik heb net in een paar minuten tijd de puzzel in De Kampioen opgelost en het antwoord gesmst. Kom maar door met die eerste prijs (weekend Zeeland)
mijn moeder vraagt of ik mee eet. Andijvie stampot. En dan geen appelmoes koopt?
AH ik las een weekend Nieuw-zeeland. Leek me al zo onzinnig om dan alleen op en neer te vliegen.
Maar ik zal voor je duimen!
Hahah dan zou ‘t letterlijk op en neer zijn ja. Mocht ik dat ooit winnen, hoop ik dat ‘t langer is En bedankt, hard duimen want ik heb praktisch nog nooit iets gewonnen in m’n leven. So sad. Trauma’s komen weer boven haha.
Ik zat naast een man in de trein en hij zat zo breed, lekker zijn benen helemaal gespreid. En ik zat er naast en ik wilde ook (expres) zo breed gaan zitten maar ik had een rokje aan dus dat leek me niet zo’n goed plan. Maar moest er ineens aan denken aangezien het hier laatst ook over ging geloof ik. Weet alleen niet meer wat de term hiervoor was?
Manspreading
Significante uitkomst krijgen bij een onderzoekje voor een (pre-thesis) vak is best lekker. Nu nog het verslag schrijven in een paar uur oeps (:
Ja ik at vroeger alles met appelmoes en dit stamt nog uit die periode!
Ik vind dippen in appelmoes het goorste wat er is.
Appelmoes en mayo is zooooo’n goede combinatie met friet. En dan wel beiden tegelijk op 1 staafje friet hmmm.
Met appelmoes kreeg ik zelfs lasagne weg (was een lastige eter). Ik vind ook dat bij stamppot andijvie appelmoes hoort, ik eet het nooit zonder.
Mag dit in een spoiler.
70% van de tijd maar hoor.
Ik ook. Ik neem altijd een kroket bij mijn friet en dip mijn frietje dan eerst in de kroket en dan in de mayo
Ik ben die serie van Als de dijken breken aan het kijken en het is een lekker Nederlandse/Belgische serie. Maar fuck het is ook spannend als een malle
Ik hoor de vogeltjes erg enthousiast fluiten…beetje verwarrend zo op de avond.
Ooh wow nu je het zegt, ik had die link tussen forummers blijkbaar nooit gelegd!
Ik mis wobbly en Dr nefario!