Nee, want mag niet (woon niet in NL). Anders had ik sws wel gestemd. En vind het ook best stom, want het is (indirect) ook stemmen voor de eerste kamer, en ik mag wel gewoon voor de tweede kamer stemmen.
Trek in noedels
Ja, teller!
Durf er bijna op in te zetten dat Billie Eilish bij Club 27 of club 27- gaat horen.
Ik heb een déjà vu. Volgens mij heb ik deze pollvraag inmiddels al 10 x ingevuld
Hij is al mega vaak gesteld in het stel je persoonlijke vraag topic.
Pff ik vind dat stemmen lastig man. Zit kieswijzers in te vullen nu maar er zijn zoveel stellingen waar ik niks mee kan. Mogen er zonnepanelen-weides komen als dat ten koste gaat van landbouwgrond? Geen idee? Hoeveel zonnepanelen zijn er al? Hoe hard hebben we die landbouwgrond nodig? Wat zijn de gevolgen van minder landbouwgrond? Ik kan daar echt niet heel stellig eens of oneens op zeggen hoor 🤷 Eindstand is dat ik redelijk neutraal uitkom, wel links van het midden maar dan staan ChristenUnie en CDA het dichtst bij en ik weiger om op een christelijke partij te stemmen. Zit nu te overwegen om blanco te stemmen maar daar zie ik bij verkiezingen het nut eigenlijk niet direct van in (bij referenda wel). Moeilijkmoeilijkmoeilijk
Bah ik voel me helemaal naar. Ik heb net gebeld met m’n ex die ik zondag nog gezien heb (en waarvan ik hoop dat het ooit nog goed komt) zondag ging ik met een goed gevoel naar huis maar ik voel me na dit gesprek echt vreselijk en ik moet eigenlijk echt slapen maar kan alleen maar huilen
hints pls
Ik heb echt 4 rare maar ook nare dromen gehad, en ben echt nog steeds in de war. Heel vervelend
Op stations om 6:30, andere bureaus vaak later
Mijn schoonmoeder verkondigt net op facebook dat ze op PVV gaat stemmen en roept dat iedereen dit moet doen!!! ~Want klimaatverandering is een hoax en kost geld en buitenlanders moeten het land uit~. Groetjes van mijn uitkeringtrekkende (tokkie)schoonmoeder. Tijd om facebook te verwijderen.
Heb vanmiddag een MRI…
Zo hard geeen zin in
Sterkte vandaag, hopelijk is het snel weer voorbij
Succes!!
Een vriendin van mij heeft een dochtertje gekregen en ze trekt haar de hele tijd van die knal/fel roze kleertjes aan. Vind dat altijd jammer als van die pas geboren baby’s van die felle en harde kleuren al dragen.
Moehaha moet echt vaker op fb kijken. Wat een onzin staat daar altijd. Ik zag dat iemand een bericht had gestuurd naar zo’n vent uit m’n vriendenlijst. "Did you ever live in Wheaton MD in the 60’s? Zijn antwoord “I was born 1985”. :’)
Echt die oude lui zouden geen Facebook moeten hebben.
Pff gisteren therapie gehad (EMDR) en heb er nu toch wel weer last van. Kan weer wat minder goed lezen en vage hoofdpijn.
Sterkte en succes!
Gelukkig geen hele drukke dag op het werk, ik kan vooral aan mijn eigen ding werken.
Vandaag gelukkig niks te doen dus kan meteen op de bank gaan liggen/ in bed gaan liggen.
gisteren gelukkig ook kunnen doen na de sessie, ben vroeg in slaap gevallen, dat helpt vaak wel.
Ik neem gewoon extra veel koffie pauzes