Ik wil brood eten,maar dat heb ik niet in huis. Dus moet ik me aankleden. Maar ik wil ook douchen en mijn haren wassen en dan ben ik pas klaar over 3 kwartier. Maar ik heb nu honger.
En ik moet nog koken en shoppen voor een outfit
Dit is vast al eens langs gekomen maar mocht je nog niet weten op welk persoon je wilt stemmen lees dan even dit. https://stemopeenvrouw.com
Vannacht was heftig, jij krijgt van mij een dikke tien
Ik vind het zoooo erg dat ik mijn vrije dag heb in moeten ruilen voor een stage. Echt dat ik instant depri wakker word. Een vrije dag is zo fijn als je er eenmaal aan gewend bent.
Ik weet niet op wie ik ga stemmen. Stemwijzer geeft ook een wisselend resultaat. Misschien ga ik wel blanco stemmen.
Dit is nou juist precies waarom ik katten zo eng vind . Met van die gekke onberekenbare streken.
Hahaha, doe er nog eentje dat je âdynamoâ en âzesenveertigâ zegt als de lingomevrouw
Hahahaha sterkte!
Hahah heerlijk. Beterschap!
Vroeg mn vriend gisteren wat ie ging stemmen en ik verstond âgewoon niksâ. Was al woedend aan het eisen dat ik zijn stem dan kreeg tot duidelijk werd dat ie âGroenLinksâ zei lol
Ik had gedroomd dat mijn leuke happn-match (van 10 jaar ouder) me een berichtje had gestuurd met:âtrouwens, je snapt hopelijk wel dat ik dit niet serieus neem aangezien je nog zo jong bent?â - Ik heb toen ik wakker werd zelfs nog even gecheckt of hij het echt had gezegd, maar gelukkig niet.
@Tom_Riddle @HvO neem even een kijkje op www.stemopeenvrouw.com! Zo kun je je stem strategischer inzetten om daadwerkelijk meer vrouwen in de politiek te krijgen, door op een lager geplaatste vrouw te stemmen, gezien de eerste vrouw er vaak toch al weer in komt.
Heel goed van hem! ( En van jou you influencer) Alleen las ik dat je juist op een vrouw lager in de lijst moest stemmen om mrer vrouwen in de politiek te krijgen.
Zo lekker geslapen maar nog wel steeds het gevoel dat ik 1000 uur slaap moet inhalen
Leuk we staan vandaag met zn 3tjes tot 12 uur⊠heb je koffie nodig? Blijf thuis!
Ik heb een snapchatstreak van 200+ dagen met een vriendin maar zij heeft een fout in dr app waardoor ze een Snapchat van mij ziet maar niet kan openen en nu wil ze me als vriend verwijderen en weer toevoegen zodat die melding weg gaat, maar dan is onze streak ook weg.
Toen ik thuiskwam met de baby. had mijn schoonmoeder en vriend het ganse huis opgeruimd en netjes gemaakt. En stond er een mooi bos bloemen op tafel. Er hing binnen ook een slinger met blauwe voetjes en het woord boy aan het raam.
Ik vond dit echt heel leuk thuis komen!
Dus die persoon gaat dit zeker appreciëren!
Je kan zoân formulier invullen op de website, dan krijg je je streak terug
Je stem leek op het begin op die van Roxanne Hazes!