Ik zit een kandidatenlijst te bekijken, heeft een vrouw op haar Instagramaccount als eerste staan 'mama van … ', ja dan haak ik wel af.
Edit:
Shit in een lange tekst komt ze toch beter uit de verf dan een andere kandidaat die ik op het oog had. En ze is alleenstaand moeder zo te lezen en nouja misschien vergeef ik haar d’r instagram tekst :")
Zeker, maar ik zou dat persoonlijk wel jammer vinden als hij dat deed. Hij is verder ook best wel politiek betrokken, dus het leek nogal out of character. Verder moet iedereen natuurlijk helemaal zelf weten of ie stemt ja of nee.
Het enige kleine voordeel aan zo beroerd zijn is dat ik dan een keer alle drinken op drink wat ik nog heb staan. Lege koelkast straks.
Ik heb barstende hoofdpijn en wil huilen om niks. Ik wil gewoon naar huis in m’n bed kruipen en voorlopig niet meer uitkomen. Maar het is nog maar woensdag, duurt nog zooo lang tot het weekend…
Nou ik kom daar niet uit met de Provinciale staten (kan alleen maar TK peilingen vinden) en al helemaal niet met het bestuur voor waterschappen. Geen idee hoe veel ‘zetels’ daar te verkrijgen zijn in mijn waterschap :S Kan het echt niet vinden (hoe de verdeling nu was en de peilingen zijn al helemaal niet te vinden).
Peilingen zijn er over het algemeen niet voor watersschappen, voor provinciale staten soms wel maar zijn ze onbetrouwbaar. Je kan uit gaan van de oude verdeling, weet niet waar je woont? Zou wel te vinden moeten zijn.
edit: je kan even de instastories van deo prichter van stem op een vrouw checken voor meer info! www.instagram.com/devikagauri
ik heb ook nooit een kandidatenlijst gekregen. Ging er vanuit dat ik dat bij het stembureau kreeg. Verschilt dat per provincie?
Is Opsporing Verzocht eigenlijk entertainment, of gaat het echt alleen om tips.
Tips, ik vind die bewakingsbeelden die je af en toe voorbij ziet komen best eng zelfs.
Ik heb het verkeerd omschreven: ik bedoel niet entertainment, omdat het leuk moet zijn. Maar ik vraag mij af of er bij het programma naast tips zoeken ook een politiek element in zit, of het scoren van kijkcijfers.
Jij omschrijft het beter! Ik bedoel natuurlijk geen entertainment als Ex on the beach oid.
Ik moet stemmen zo maar bedenk me ineens dat mn paspoort verlopen is (wilde eerst over datum zeggen😂)
Heb ook een rijbewijs maar dat mag niet toch
HELP
Je mag met een verlopen paspoort stemmen, dacht tot 5 jaar na verloop.
Wat hierboven staat klopt, maar je mag ook gewoon met je rijbewijs stemmen.
Ik riep net op kantoor dat we moeten stemmen, zegt er 1 dacht dat het morgen was. Gelukkig dat hij nog gaat stemmen vandaag en dat het niet mis gaat.
Dank dank!
Ik ben net gevraagd bedrijfsleider te worden in het filiaal van de kapsalon waar ik werk .
Omdat bepaalde zaken vaker terugkomen: overvallen op ouderen bijv. Het zijn niet altijd de zaken die met de grootste gevolgen. Dus ik dacht dat er misschien een reden is dat bepaalde zaken juist wel worden getoond.
Gefeliciteerd!!
wat goed! Ga je het ook doen?