Wat je even kwijt wilt #18

Ze lopen ook bij toeristische plekken, het zal er denk ik vanaf hangen wat je wilt gaan doen.

Oh shit daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Maar wordt et dan 15 jaar na je laatste contact gedaan of 25 jaar na je meerderjarig bent

Ik had net een mini mental breakdown om een verstopte gootsteen. Net wakker na nachtdienst en het water loopt gewoon niet door in de keuken. :cry:

Ze kunnen morgenmiddag pas komen dus ik denk dat ik maar pizza eet vanavond om geen afwas te creëren. He verdorie.

1 like

Ik snap wat je bedoelt met entertainment. Want het is ergens een beetje gek om op je vrije avond naar een programma te kijken over vermiste mensen en misdaden waar ze de daders nog van zoeken. Maar ik denk dat als je in de buurt woont van dat misdaad en je wilt meer info/hebt een tip dat je er dan naar kijkt en graag wilt helpen.

1 like

Wtf, waarom heb ik me hier nooit in verdiept :sweat_smile:
Heb ook OTS gehad maar wordt dit jaar 33 dus dan zou ik volgens die regelgeving dit jaar handmatig een verzoek moeten indienen? Damn. Vind et echt een kutidee dat dat nog steeds gewoon daar ligt.

1 like

Het is een gevoelskwestie maar mijn jeugd is ongelofelijk pauper geweest en het heeft me jaren gekost voor ik een beetje als een relatief normale volwassene kon functioneren en dat hele proces achter me heb kunnen laten. Ik vind het heel erg naar dat dat er een officieel schriftelijk document is waarin passages staan beschreven over die tijd die in een aantal gevallen niet kloppen. Mijn ervaring met mijn voogd bijv waren erg negatief en ze heeft heel lang gelogen over dingen om me in het gareel te houden. Ik vind dat dat document geen bestaansrecht heeft.

11 likes

Leef met je mee! Aan het begin van mn coschappen woonde ik nog met huisgenoten die klasrblijkelijk geen flikker te doen hadden (of wel hadden, maar gewoon niet deden getuige het 6 jaar doen over je bachelor) die elke avond tot 3 uur in de keuken zaten te blowen, films kijken en lachen. Kon de wel iets aandoen. Verhuizen hielp wel, al had ik toen onredelijke haar voor ‘zij die wel op donderdag uit konden’ en lag ik daar wrokkig wakker over.

sommige mensen moeten echt op hun plek gezet worden. :ok_hand:

ik vind ‘drol’ trouwens echt schattig

76 likes

Ik heb voor het eerst in een week weer full face make-up op (lang leve zwangerschapsverlof) en ik voel me gelijk weer mezelf, zie er opeens heel gezond uit haha.

3 likes

Maar is best raar toch dat een stembureau geen kandidaten lijst heeft ? :stuck_out_tongue: Ik heb m ook niet gekregen overigens,

Ik moet zo’n reclametekstje voor mezelf schrijven voor een nieuwe klant en ik vind dit altijd zo verschrikkelijk.

En ik heb twee voorbeelden gekregen en ik merk dat ik die vooral aan het overnemen ben. UGH.

Ik moest vanmorgen voor ik naar werk ging poepen maar daar had ik eigenlijk geen tijd voor (ga altijd te laat uit bed) en toen heb ik me opgemaakt op de wc. Vond ik toch wel goede multitasking

9 likes

Wanneer zou ik mogen zeggen dat ik ergens ruime ervaring mee heb. Ik moet een kopje expertise doen en ik werk hier pas een jaar ;’’)

Ik lig in mijn pyjama in bed. Echt het enige voordeel van de nachtdiensten is dat ik overdag gewoon lui kan zijn.

1 like

Altijd als ik heb gestemd, ben ik bang dat ik iets verkeerd heb gedaan. Dan denk ik bijvoorbeeld dat ik gestemd heb op een partij waar ik niet op wilde stemmen. Of dat ik iets anders heb gedaan waardoor mijn stem niet geldig is.

11 likes

Haha ja dat heb ik ook altijd, denk dan opeens van shit straks heb ik per ongeluk op de pvv of en andere kutpartij gestemd. Dus zometeen bij het stemmen moet ik van mezelf heel bewust kijken wat ik doe haha hopelijk heb ik het dan minder.

3 likes

Ik moet mn koffer inpakken maar heb echt geen idee wat ik zou willen dragen en hoe het weer is irl. En dan ook nog alles in dat kleine kut koffertje

Precies dit inderdaad! Zelfs nadat ik mijn stembiljet had dichtgevouwen, vouwde ik hem weer open om te kijken of ik het echt goed had gedaan :sweat_smile: omg op mezelf

1 like

Het valt voorlopig nog mee :stuck_out_tongue:

Hahhaaha huilen. Ik wilde een stage regelen, maar dat kan niet in mijn omgeving maar wel in Den Bosch.

Ik woon in het noorden van Noord-Holland.

Mag ik bij iemand logeren :cry: