Wat je even kwijt wilt #18

Ik kom er door het forum achter dat ik 9 van de 10 smileys volgens mij verkeerd gebruik. Als je hier op het forum zo’n smiley kiest staat er : uitleg : in het Engels, en die uitleg klopt echt nooit met hoe ik een smiley inzet.

13 likes

Ik heb echt een baaldag, maar rationeel gezien heb ik daar echt geen reden toe.
Lekker he als je gevoel en je hersenen zo lekker op 1 lijn liggen :woman_shrugging:t4:

1 like

Ik zit echt op het randje van janken. Krijg zojuist een rekening van mijn zorgverzekeraar ivm psycholoog waar ik vorig jaar een intake en 2 sessies mee heb gehad. Daarna stopgezet want het verliep niet lekker tussen ons (gaf psycholoog ook aan). Ik wist dat het verrekend zou worden met mijn eigen risico, maar er is dus in totaal 1300 euro in rekening gebracht en dat maakt mij echt boos aangezien ik er niks aan heb gehad.

Huh maar had je geen doorverwijzing? 1300 voor 3 gesprekken :sob: wtf hey

Aahh fuck ik had me verheugd om een avond chillen met bloedbank (ja, vind ik leuk), patat, wijn en chillen maar blijkbaar had ik met een vriendin afgesproken vanavond…

Ohhhh dit zijn de ergste momenten

Ik snap hier dus niks van, waar kan je die peilingen vinden dan?

Thanks!! Ik dacht dat het per provincie apart was, dus dat ze helemaal suf te zoeken

Had ik wel.

Pffff inmiddels janksessie achter de rug. Sorry hoor. Frustratie wat betreft mentale zorg/hulp zit hoog.

Ahh okay, dat verklaard.

Nope. Was na de vierde “slechte” ervaring met hulpverlening de moed kwijt om nog eens hulp te vragen.

Ah, en als je eerder afbreekt dan moet je dus zelf de rest dokken? :frowning:

Brrr ‘gemeenschap’ ook echt hahaha! Dank je!

1 like

WAAROM STAAT FVD OP 9 IN DE PEILINGEN. Ik kan het echt niet aan. Ik ben niet gelovig maar ik ga de hele dag bidden dat het helemaal verkeerd is en Bidetje nul zetels krijgt.

3 likes

@Rozecoupeschaar Gefeliciteerd!!! :heart:

MRI zit erop. Volkomen overprikkeld, kutherrie. Laatste deel moest opnieuw, want ik had bewogen blijkbaar. Dus na 25 minuten onder dat ding was ik er wel klaar mee. Lekkere blauwe plek ook van infuusprikken.

Gelukkig had ik nog 1 stuk cake over, die ga ik vanavond mooi opeten :grin:

20 likes

Hahaha. Ik had dezelfde ervaring toen ik Waldemar Torenstra tegenkwam bij de Hema en hij plastic opbergbakken kocht en er op de fiets mee wegreed. Toen dacht ik ook echt ‘goh wat gewoontjes’

8 likes

Ik hoop dat je een goeie uitslag krijgt! :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

1 like

Lief! Ja ik ook, heb t nou al benauwd…
Moet nog tot dinsdag wachten! :frowning:

1 like

Leuk! Met kerst kun je op google maps ook de kerstman volgen :slight_smile:

1 like

Gisteren had de regionale televisie een soort item over ons gemaakt (mijn familie en het bedrijf etc.) En nu heb ik die op onze fb gedeeld, liket mijn ex ineens uit het niets die video? Ik ben shook :joy: Vooral omdat ik hem verwijderd heb etc.