Ahh echt zo balen!! Kan je het niet omdraaien? Dat je eerst de nacht in het hotel gaat slapen en de dag erna naar de sauna?
Kun je niet zaterdag iets anders doen, in het hotel slapen en dan zondag naar de sauna? Of heb je beide al geboekt?
Nee het is wel een grote. Maarja dalijk ben je in een zwembad ofzo en die vriend is juist heel vrij en ook echt iemand die veel praat en bij je blijft hangen. Pff echt zo irritant. De kans is zo klein en dan toch…
@FrozenFlame @Merel het is al geboekt helaas
Dat hij geen beroep kan doen op bewijsnood.
Ja hoor! Ik heb alleen Havo (HBO niet afgemaakt) en heb een hele leuke kantoorbaan!
Waarom zit je vast?
Oh ja dat gevoel ken ik! Wat vind je leuk om te doen? Ik zie ook regelmatig vacatures voor bijv Office managers voorbij komen, misschien vind je dat leuk? En dat je dan misschien kan doorstromen naar een andere functie en zo ervaring opbouwt.
Hij is ingeburgerd. Maar in Nederland ben je niets zonder papieren.
Nu gaat hij weer de halve nacht googlen en zichzelf gek maken. Krijg ook helemaal geen contact meer met hem
Ik ben te moe om naar bed te gaan. Dus lig ik doelloos op de bank. Mezelf in de weg te zitten.
Ik heb een tijdje op een secretariaat gewerkt van een leasemaatschappij met eigenlijk alleen mn middelbare schooldiploma (ik heb niks met auto’s en wist niks van auto’s, is niet veel veranderd ) . Had daar ook wel voor vast kunnen blijven en verder intern opleidingen kunnen doen etc. maar ben zelf weer gaan studeren. Overigens zijn collega’s van die afdeling uiteindelijk ook binnen dat bedrijf doorgegroeid naar HR (of marketing, dat weet ik niet precies meer) en accountmanagement.
Zo jammer dat Ticketswap nu ook al is overgenomen door shady personen. Durf echt geen kaartje meer te kopen
Ga ook altijd eerst de persoon in kwestie googelen maar dan weet je het nog niet natuurlijk
Ik vind je echt geen aansteller hoor.
Raar van hun dat ze niet gewoon ff wat drinken, ze hadden toch ook geen uren hoeven blijven. 2 drankjes en na een uur of 1,5 weer gaan was toch ook prima.
En ik begrijp dat je teleurstelling nog groter is doordat je kind teleurgesteld werd.
Ik kwam er vandaag achter dat groentenorkesten een echt ding zijn:
omdat je het niet zeker weet zou ik niet een melding doen eerlijk gezegd
je ruikt het alleen bij hem, maar dat is is zo algemeen haha. er kan ook goed een jointje in de prullenbak voorin de bus zitten? of iemand die voorin heeft gezeten
of ergens een losse joint daar.
Iemand tips voor Hamburg? We gaan over een maand!
Psssttt inside info:
Ticket.master is bezig met een eigen variant op Ticket.Swap maar verschil is dat Ticket.master een nieuwe barcode voor het verkochte kaartje genereert.
Hahaha like voor je walrus verhaal
Nee dit is geen menselijk snoeppapiertje maar een jas en vind deze jas echt prachtig maar hij is 150 ballen en koop liever niks bij de H&M.
Ik heb dit jaar nog geen paaseitjes gegeten en hoop ze een jaar over te kunnen slaan.
Nee ‘gewoon’ H&M studio.
Ieee echt? Ik dacht dat het van die Moschino collectie was