Wat je even kwijt wilt #18

Wie van jullie heeft er ervaring met healings en kan me wat meer over haar ervaringen vertellen.

Maar ik heb ze al in mijn oor he, dus dat zou zelfs mij te ver gaan als ze dat accepterenn en je ook je geld terug krijgt?

HOLYDAMN :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Een klacht is een klacht. De Hema staat bekend om zijn goede prijs kwaliteit verhouding en als je echt ontevreden bent dan kan je het beter bij de medewerkers aangeven. Ik neem aan dat de oorbellen een klein beetje verbogen zijn? Dan kan je dat ook laten zien. De medewerker kan altijd nog bepalen of hij/zij jouw klacht erg vindt

1 like

Klagen bij de medewerkers is echt niet erg en ook juist fijn. Ik neem tenminste aan dat het respectvol gedaan wordt. Als je gewoon rustig zegt dat je het jammer vindt dat het product niet naar wens is, zullen zij daar geen probleem van maken. Als de klacht gegrond is, zal de online service je toch naar de winkel verwijzen

2 likes

Bij veel klachten in korte tijd of bij gevaarlijke klachten (rompertjes met losse strikjes etc.) gaven we het door. Bij 1 klacht niet, omdat er altijd een risico is dat een product eerder dan gewenst kapot kan gaan of niet naar behoren werkt. Zelf vond ik het altijd wel handig om te weten als mensen ergens tevreden over waren. Dan kon ik anderen weer de juiste producten aanbevelen. Het hielp altijd om te weten hoe kleding viel, hoe lang ons ondergoed of apparatuur meeging etc.

5 likes

Nou ik raad dus niemand deze aan :’). Ik kijk wel ff wat ik ermee doe. Is natuurlijk totaal niet erg maar van de HEMA verwacht je idd wel een bepaalde prijs/kwaliteit.

Oh die zou ik zeker terugbrengen ja!

1 like

Ik zou daar ook zeker mijn geld van terug willen hebben, 15 euro is nog best wat en dit is toch niet normaal

2 likes

ik heb hier echt buitenproportioneel om gelachen vandaag

https://www.dumpert.nl/mediabase/7390549/d061b538/station_duivendrecht.html

8 likes

De auto is overleden. Contact en sleutel werken niet meer. Tiefus ding

Mijn vriend heeft geen diploma (alleen havo) en werkt op kantoor (wel veel afwisseling) bij de overheid :smile:

1 like

Ik lig in bad. Had het eerste te warm, lag echt te zweten en heb de kraan dus kouder gezet en nu is het te koud grrr. Nu moet ik weer water eruit laten lopen en de kraan weer warmer zetten. Ik ben de reden dat de aarde opwarmt sorry! X

11 likes

Nah serieus?! Ik postte net dat ik dit weekend naar de sauna ga, voor het eerst naakt en ik vind dat best wel spannend. Ik ga met mijn vriend en we gaan naar een sauna best wel ver weg. We gaan daarna ook slapen in een hotel. Ook omdat we even met zijn tweeën wilden zijn en niet in zijn huis met huigenoten en 100 vrienden die over die vloer komen.

Is mijn vriend nu bij een vriend om voetbal te kijken appt hij: “Dit ga je niet geloven maar naamvriend gaat zaterdag ook daarheen met zijn date…”

:cry::triumph::tired_face:

Ik vind die vriend echt wel aardig maar ik hoef hem niet naakt te zien en ik wil ook niet dat hij mij naakt ziet en dat ik hem daarna nog zie bij mijn vriend thuis. Pff

Ik ben bijna in staat om het te annuleren.

Oh wat kut zeg. Wat ga je nu doen? Gaan jullie wel?

1 like

Haha dat kan toch geen toeval zijn? Die hebben het er over gehad, moet haast wel

1 like

@Vloeistof Oh no, dat is wel heel toevallig? Kunnen jullie niet naar een andere sauna? Ik zou er ook niet echt blij van worden.

Wow ik snap je. Ik zou het serieus annuleren. Ik hoef de vrienden van mijn vriend niet naakt te zien en zij mij ook absoluut niet. Wat vindt je vriend er zelf van? Mijn vriend zou het zelf ook niet chill vinden in ieder geval.

1 like

Ik denk het niet… We hebben het gisteren pas geboekt en mijn vriend is er ook niet echt blij mee, zacht uitgedrukt.

@Annie ja ik weet het niet. We hebben ook een hotel in de buurt en pff ik keek er zo naar uit. Ik kan het nog wel annuleren maar dat wil ik eigenlijk ook niet.

Ja alleen ik keek er zo naar uit :cry: Nee mijn vriend vindt het ook niet chill. Alleen denk dat hij iets nuchterder is ofzo