Wat je even kwijt wilt #18

Ben net echt compleet afgezeken en kreeg daarna te horen dat het niet aan mij lag. Ha wat een grap hou dan lekker je mond dicht tegen me :sweat_smile:

1 like

Kijk alsjeblieft uit… ik ben door een bacterie in mn lenzen blind geworden aan 1 oog. Slapen met lenzen in lijkt me ook niet echt de bedoeling. Tenzij je nachtlenzen hebt.

4 likes

Oke, geen dutjes meer met lenzen in voor mij.
Wel een heftige complicatie…jeetje.

Ik word echt bang van dit soort berichten. Hoe is dat zo bij jou gekomen als ik vragen mag? En hoe gaat het nu met je? Lijkt me ongelooflijk heftig zoiets mee te maken

Omg nu ben ik bang

De like uiteraard alleen voor de wijn :biggrin:

1 like

Sorry ik wilde jullie niet bang maken… :frowning_face:

De kans dat je dit krijgt is echt heeeel klein. Ik heb gewoon ontzettend veel pech gehad. De bacterie is waarschijnlijk een keer tijdens het douchen in mijn oog gekomen, 24 uur later zag ik niks meer…

Het is inmiddels al 4 jaar geleden dus ik ben er inmiddels wel aan ā€œgewendā€.

3 likes

Wat verschrikkelijk :frowning:

Ik ben wel heel benieuwd hoe vaak dit voor komt. Ik heb ditzelfde verhaal laatst gehoord op het nieuws/ editie NL. Ik ben nu heel benieuwd of jij dat was of iemand anders die hetzelfde heeft meegemaakt.

Nee dat was ik niet! Het gebeurt helaas steeds vaker…

@visual dat was ik inderdaad!

1 like

Ik mis het hoe mijn vriendschappen vroeger waren, toen ik klein was. Zo hecht en divers.

7 likes

Ik zit echt in vrijdagmiddag modus met uitzicht op een avondje gamen met vrienden en morgen de kroeg in en ik ben echt een stuiterbal. Hoe kan ik nu nog werken als ik dalijk lekker ga mariokarten man.

7 likes

Heerlijk, dat lentegevoel! Vanmorgen gelijk de ramen lekker opengezet en aan de schoonmaak gegaan. Nu klaar en tijd om zelf even te gaan genieten van de zon :grin:

1 like

Ugh ik had een vlek voor mn oog, zag bijna niks meer, dus naar de opticien, blijkt het een bloedblaas te zijn die net met spoed is open gelaserd omdat het oogschade kon veroorzaken. En nu zal het ongeveer twee weken duren voor het blaasje leeg is dus zie gewoon 24/7 bloed door mn oog de komende week. Want fijn.

4 likes

Een vriendin van me zit bij filosophie (blijft leuk om het zo te typen en ben nu even te moe om na te denken hoe je dit goed schrijft.) Clubjes. Misschien vind je het helemaal niks hoor. Maar dat lijkt me wel een plek waar je met mensen op een niveau kunt praten over ā€œzwaardereā€ onderwerpen.

2 likes

Oeh ik werd even van top tot teen opgenomen door de PostNL bezorgster.

Ja ik weet dat ik in joggingbroek met mayo vlekken rondloop en ik weet dat ik een rode bovenlip heb van m’n snor waxen. En ik weet dat ik een rode zweetkop heb.

I just don’t give a fuck.

13 likes

Hahah jaa ik bedoelde ook meer dat je het dat niet over 73ste jurkje hoeft te hebben maar meer op niveau kan praten met elkaar.

1 like

Joh sowieso charmanter dan dat pak van een postbezorger hoor. Lekker laten opnemen, jij hebt je pakketje :see_no_evil:

1 like

Wat is jullie favo recept met broccolirijst?

Ik heb vanavond geen plannen en niemand die me vraagt. Voel me er echt een beetje verdrietig en kansloos door.

Je bent niet kansloos! Hoogstens afwachtend. Het is vervelend als mensen jou niet vragen maar ze kunnen niet ruiken dat jij wat leuks wilt doen. Dus wat zou je willen doen en wie wil je daar bij hebben? Just ask them!

4 likes