Nja het zit wel een beetje anders aangezien het gewoon aan het doodbloeden is. Ik heb het vaak genoeg aangekaart en soms spreek ik nog wel af maar het initiatief komt altijd vanuit mij.
Kan je vriend niet contact opnemen en de situatie uitleggen. En dat jullie dan bijvoorbeeld afspreken ātot 2u blijven wij in dit gedeelte en jullie in dat gedeelte van het wellnessresort en daarna switchen weā? Of ff vragen in welk gedeelte zij willen beginnen?
Plattegrond ofzo staat vaak wel online
Ah dat is vervelend ja. Misschien is het hard en enorm kut maar je zou vanavond op zoek kunnen gaan naar nieuwe mensen. Bijv door te kijken wat er in je buurt allemaal te doen is door bijvoorbeeld sport of (kom ik weer) clubjes haha.
Je bent veel meer waard dan constant mensen moeten vragen of ze aub iets leuks met je willen doen. Zoiets moet van 2 kanten komen. Ookal is het pijnlijk om mensen achter te moeten laten die je al zo lang kent maar als het niet werkt dan werkt het niet.
En al lijkt het onmogelijk om op een bepaalde leeftijd of wat dan ook nieuwe vrienden te maken het lukt echt wel. (Het is zelfs mij gelukt!)
Al sta je dr alleen maar voor open zul je zien dat andere mensen je meer gaan opvallen enzo.
Yes wat fijn voor je, alvast heel veel plezier met je nieuwe huisje
Mijn konijnen liggen zo schattig te slapen
Klopt! Helaas nog niet, wel nog een heel lief berichtje gekregen na de hospiteeravond waar ik me toch wel wat onzeker van de week.
Gelukkig woon ik niet al te ver weg van waar ik studeer momenteel, dus heb ik de zoektocht op een lager pitje gezet ipv dat ik de dupe wordt van huisjesmelkers en moet verhuizen naar een kamertje in Zuid-Oost voor ā¬600, dus ik mag niet klagen als je het zo bekijkt hahaš
Ik heb mān Nintendo ds meegenomen voor mān oppaskindjes van zes. En ik word echt helemaal gek van hoe ze spelen. Ze kunnen er niks van en ik heb echt zin om dat ding uit hun handen te rukken maar ik laat niks merken.
Heeft iemand verstand van bijstandsuitkeringen/ziektewet en mag ik daar een paar vragen over stellen?
Ik ben voor de derde keer tante geworden vandaag! Mijn eerste neefje, en ik had zijn naam ook goed geraden
Yes
Gefeliciteerd!
En ik moet duidelijk naar huis, want mijn eerste gedachte was: āJeetje, jouw (schoon)zussen zijn wel on fire vandaag als ze alledrie een kind op dezelfde dag eruit poppenā
Mijn moeder vind dat ik te snel fiets. Maar als ik op haar thempo fiets dan val ik om
Iets bakken is leuk! Dan steek je er echt persoonlijk moeite in. Ik zou kijken of je iets kan maken wat die persoon super lekker vindt en heel mooi is. En dan misschien een flesje wijn erbij
Jaa, goed idee van die fles wijn erbij! Daar houden ze zeker van
Waarom is het ineens zo warm en zonnig. Echt even geen zin in nu. Iedereen doet gelijk zo hieper en blij en nu heb ik het gevoel dat ik nog van alles moet doen omdat dat zo hoort als de zon schijnt. Ugh
Heb ik eindelijk de kracht gevonden om te douchen en aan te kleden. Nu ben ik te moe om boodschappen te doen. Gelukkig tot 22:00u de tijd.
Bewijzen dat je geen post hebt ontvangen is net als ali express waar je een foto moet sturen van de producten die je dus niet hebt gekregenā¦
Ik moet echt bijna janken om hoe awesome ik dit vind. 70 fucking medailles:
Ik vind haar zo knap (Ruth Wilson) en wil serieus haar bovenlip.
Eentje zegt: waarom kan die prinses dit niet zelf, ze kan toch zelf wel vechten.
YES