Wat je even kwijt wilt #18

Ik weet alleen dat je in BE het Vlaams Blok had en later Vlaams belang en dat het een omstreden partij is, het lange formeren en Elio met zijn strikjes. Ik ben meer thuis in de drama’s van het Vlaamse Koningshuis.

1 like

@Eddie vind het jammer dat ik een Vlaamse vriendin niet meer zo vaak zie. Vond het altijd leuk om Vlaamse woorden te leren. Nu spreken we elkaar meestal in een app groep met een andere Nederlandse vriendin als één van de twee landen weer een fail heeft. Altijd even stangen :joy:

1 like

Jongens… @Prikkelbaar wist niet wat een veenmol was. Ik was inshock en nu heb ik haar ge veenmol ontgroent door haar te laten googlen hehehe.

3 likes

Zolang je niet tegen ze zegt dat zij met Karl Lagerfeld in het vliegtuig zaten ben je safe denk ik :sweat_smile:

7 likes

Ja aber natoerlich. Als jij mij verteld hoe ik aan die “memes” kom ben ze kwijt:(

Anyhow het begon allemaal in het forum ergernistopic. Iemand ergerde zich (ik geloof dat het @Enthusiasm was sorry als dat niet zo was) aan het feit dat mensen geen titel gaven aan hun spoiler. En toen zei iemand iets van ja je weet niet of het een veenmol is of een foto van thierry baudet. En toen deed iemand die 2 onder elkaar in een spoiler. En toen (en toen en toen en toen) had ik die 2 samen gesmolten tot 1.

Zoiets geloof ik. Ik wil dat weer tedug lezen. Hoe tover je dat ook al weer tevoorschijn.

Edit heb egf gevonden maar tering die zoek functie daar hahaha

6 likes

Gisteren zei mijn vriend dat hij uiteindelijk wel met mij wil trouwen, en hoewel ik eigenlijk niks met trouwen heb, vond ik dat stiekem toch heel leuk om te horen :sweat_smile:

20 likes

Ik heb het topic gevonden even zoeken screens komen zo hahahaha

3 likes

Hahahaha ohjaa in de zelfde houding js hahahaah

2 likes

Van zoon van busdriver naar busdriver, lijkt me een niet al te grote stap.

5 likes

Wow heftig! :heart::heart:

1 like

Haha haar bovenlip is juist wat me steeds afleidt :frowning:

2 likes

Blije kinderen vandaag :blush:
Leuk cadeau van de klas gekregen, heel lief.

En nu al boodschappen gedaan voor mn feestje morgen en taart gemaakt.

Kan ik morgen uitslapen en vanavond helemaal niks doen!! =beetje nodig :sweat_smile:

13 likes

Memorabele forummomenten :joy::joy::joy::joy::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Denk dat als ik een bepaald afval doel bereik dat haar bovenlip mijn cadeau wordt.
Geen idee of het echt bij haar is btw.

Het lukt me niet om de Thierry veenmol paginas te vinden. Echt diep teleurgesteld nu. Ben gewoon in staat om alles na te fotosoepen. Oh wacht misschien in het grappige forumpost topic

Jaa maar kan niet oo alle paginas kijken :frowning:

1 like

@Krabsalade @Eddie IK HEB DE SCREENSHOTA GEVONDEN W8

2 likes

Ik mis dit

1 like

Fijn :heart:

1 like

@Prikkelbaar aanschauw Thierry veenmol.

@Krabsalade @Eddie

Samenvatting

27 likes