Wat je even kwijt wilt #18

Ja vriend heeft hotel geboekt! Ik heb geen idee meer hoe het heet haha. R gaat niet mee. Ff paar daagjes samen weg

1 like

Bah ik ben echt klaar met het overgeven.

1 like

Het is gelukkig niet mijn eigen auto. Ben zo super super blij als ik vanmiddag in mijn eigen auto mag stappen en dat teringding van mijn parkeerplaats thuis is weggesleept.

1 like

Ik had mijn wekker niet uit gezet waardoor ik op mijn vrije dag om kwart over 6 wakker werd. En nu kan ik ook echt niet meer slapen maar wil nog niet uit bed want wilde tot half 10 slapen.

Als ik inlog typ ik soms lasybug. Soms denk ik dat dat wel een betere naam was geweest.

@Cadeaupapier, Grieks. Krijg je soms ook frietjes bij, dus twee in een.

6 likes

Ik moet al de hele week om 7 uur de bouwvakkers binnenlaten, en ik had me zo verheugd op vandaag uitslapen, maar ik was gewoon om 7.15 klaarwakker :sweat:
En nu weiger ik ook om uit bed te komen, maar in m’n achterhoofd moet ik nog zoveel klusjes doen, dus echt relaxed lig ik ook niet meer :sweat:

1 like

Kut he, ritme hebben. Ik weiger ook nog uit bed te gaan nu, maar moet ook nog veel doen en moet plassen dus moet me er zo toch maar aan toegeven…

Ah shit hoop dat je wel lekker hebt geslapen!

ik lees duidelijk te veel in de zwangerschaps- en babytopics hier want ik droomde vannacht dat ik ineens een baby kreeg. Het was een jongetje en hij was vet cute. maar ik was duidelijk niet voorbereid want ik had sowieso geen naam, maar ook geen luiers in huis

10 likes

Ik sprak gisteren mijn moeder over de verkiezingen in Nederland en ze vertelde me dat ze, nadat ze een paar maanden in Nederland woonde en wat van de taal had opgestoken, dacht dat de PvdA een groene partij was, want Partij van de Aardbei! :strawberry: Blijkbaar is ze vrij lang in die veronderstelling geweest, want “Het Nederlandse woord voor (arbeid) is toch werk?”. Ik vind dit echt veel te schattig en ik ging echt helemaal stuk, haha, ook omdat ze nog meer argumenten had waardoor ze ervan overtuigd was.

62 likes

Ik heb weer vieze zweethandjes omdat ik zo bloed moet laten prikken en ik deze keer alleen ben :nauseated_face:

Komt goed. Vertel dat je het spannend vind. Vaak nemen ze dan even de tijd voor je. Blijf ook even zitten als het nodig is. En wacht ook even een tijdje voordat je weer weg gaat. Neem wat eten mee.

1 like

Ja zal ik ook doen, het is gelukkig dezelfde vrouw die altijd prikt. Het is nu ook echt de zenuwen, heb eerst een gesprek met de dermatoloog en daarna prikken en dan zit ik nu zo in de wachtkamer te stressen omdat het ook al uitloopt. Heb wel geleerd om wat te eten voordat ik zo’n afspraak inga :sweat_smile:

1 like

Succes! Hopelijk gaat het weer snel voorbij.

1 like

@Karl_Lagerfeld ben je inmiddels vertrokken? Ik vlieg vanmiddag om 14:00

Ik had gister exht een kutdag. Voelde me super opgejaagd, en kon niet zo goed relaxen. Terwijl ik echt wel drukkere dagen heb gehad. Kon daardoor ook echt niet slapen en was super bang dat ik richting depressie/burnout ga.

Voel me gelukkig vandaag al een stuk beter.:dancer:t3: Maar ben er nog niet helemaal. Gelukkig bijna weekend!

1 like

Heb ook wel ergens gelezen dat je nooit moet douchen/ zwemmen etc met lenzen in. Er kunnen ook bacteriën achter je oog komen op deze manier

1 like

Ik hoefde geen bloed te prikken :blush: Volgende maand pas, kan gelijk weer ademen.

9 likes

Dankjewel!!!

Ja gewoon op mn blote matras helaas haha

1 like