@Evi-lena ooh wat naar!! Sterkte!
Hahahahahahaha ik ben nog steeds trots op die laatste fotosoep hahahah.
Oorspronkelijk in forumergernissen. Maar kon het hele gesprek niet vinden dit is de samenvatting er van in het grsppige forumpost topic
Wat toevallig! Ik had/heb hetzelfde, en ben vandaag voor de eerste keer ooit naar de kapper geweest (tot drie jaar terug knipte mijn tante, die kapper is, het). Ik trouw binnenkort, dus het moest wel want de punten waren helemaal kapot.
Ik vond het super ongemakkelijk, een onbekende die de hele tijd door je haar gaat. Ik was zĂČ angstig de hele tijd, ik ben thuis in huilen uitgebarsten als ontlading. Het stomme is dat ik er er achteraf gezien blij mee ben, er is een stuk af, maar ziet er véél gezonder uit. Hopelijk geeft dat wat rust volgende keer.
Misschien dat het voor jou ook zo gaat zijn? Toch een keer je over je angst proberen te zetten, dan zie je ook dat het allemaal wel meevaltâŠ
Huh wat is dat allemaal? Die oude posts?
webarchive heeft een deel van het oude forum opgeslagen als een soort digitaal museum.
@Evi-lena nou @Prikkelbaar wist niet war een veenmol was!!
Trouwens
Started from the bottom now we here. Echt hoeveel moeite ik heb gedaan om snel die memes op te loaden pff
Meh. Ik heb me net helemaal opgemaakt, vandaag haar geknipt, mooie rode lippenstift op, jurkje aan etc, dus vond dat ik er goed uit zag.
Komt mijn vriend net thuis; âoh, ga je dĂ t aandoen?â
Mn vriend is een weekend weg voor iets van werk, en ook al mis ik hem vet erg word ik mega blij van alle super enthousiaste berichten die hij stuurt en hoe blij hij vertelt over alle inspiratie die hij opdoet
Dumpen. Je bent mooi al klaar om op stap te gaan
Hahahahahaha dit is hilarisch
Hahahaha Iemand nog op zoek naar een trouwjurk? Maat 36, nooit gedragen.
Lieve reactie. Heb me toch laten kennen en twee mensen gevraagd. Ene vriendinnetje wou misschien afspreken maar heeft om een kut reden afgezegd. Ik ben zo zat dat ik het constant moet opperen om vervolgens 9 van de 10x afgewezen te worden.
Wat voor clubjes bedoel je precies? Haha
Een sport zou wel een goed idee zijn inderdaad.
We hadden het toevallig over lees en filosofie clubjes. Maar je hebt ook dingen zoals toneel enzo. Misschien is er iets wat je leuk vind en of altijd al hebt willen doen en dat daar een groepje mensen in jouw omgeving is die dat ook doet dat je daar bij aan kan sluiten. Eerste stap zetten is moeilijk maar je vind uit eindelijk wel mensen die beter bij jou passen. Al is het er maar 1
Nee, ik durfde het niet te zeggen omdat ik me ervoor schaamde⊠Ik heb denk ik 5 woorden gepraat, de rest van de tijd als een bang konijntje voor me uit gestaard. Dat raad ik wel niet aan, ik heb het zo veel erger voor mezelf gemaakt dan nodig was. Geef het best aan, dan kunnen ze je geruststellen en meer uitleg geven wat ze juist gaan doen.
Erg slecht want heb dus geen before foto gemaakt (helaas geen sticker dus :()maar denk dat er ongeveer 30 dingen weg zijn.
Nu op bed met chips, ben dâr gaar van
Waar is je Antilliaan? Gaat zo snel ik houd niet bij!
Mijn zus verhuisd definitief naar de andere kant van de wereld en ik vind het echt stom. Gun het haar, maar vind het ook heel lastig om blij voor haar te zijn. Voelt heel lullig, maarja kan er niks aan doen.
Fuuuuck ik was in een andere stad aan het werk en was net EINDELIJK klaar, stap ik in de verkeerde trein Ik wil naar huuuuuis.