Woops!
Nu al helemaal klaar met die graf 1 april grappen op social media. Als iemand in real life een 1 april grap met me zou uithalen zou ik diegene waarschijnlijk een klap in z’n gezicht geven.
Bedrijven die op social media een 1 april grap uithalen dalen ook echt in mijn achting. Rot op met je doorzichtige grap en ga gewoon aan het werk.
Ik zag deze "brief"al eens voorbij komen op social media, gedeeld door iemand die nauwelijks een opleiding had, wat mij normaal echt niet zoveel kan schelen. Ik kan me daar dan echt aan ergeren. Ik kan niet helemaal goed beschrijven waarom. Ik vraag me dan af of die mensen zich zo superieur voelen en waarom dan?
Alle energie lijkt uit me gezogen de afgelopen twee weken. Echt wat is dit?
1 april grapje? Of zijn er echt gegevens gepost?
Ja, haha, ik zag het, maar ik werd alweer GETRIGGERED door het eerste gedeelte. Maar inderdaad, goed verhaal captain obvious (die vrouw dus).
Topics. En 1 april grap
Nee, de treinen staken, nu gaan we niet meer 
Ik was dat toen niet maar ik denk dit wel vaker! “Wat nou als…” Dat ik denk dat ik iets belangrijks aan het doen ben maar dat ik eigenlijk gewoon tekeningen zit te maken ofzo. En dat iedereen op mijn werk meespeelt en dat t geen collega’s maar begeleiders zijn.
Ik heb het gevoel dat er op veel plaatsen (winkels, ov, etc.) steeds meer fel wit licht wordt gebruikt in plaats van warm (geel) licht. Ik ben prikkelgevoelig, dus ik vind dat echt super vervelend.
Weet niet zeker of ze ook naar NL verzenden, maar ik heb deze, en vind ze heel fijn: https://www.amazon.de/gp/product/B019JN9IXS/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o09_s00?ie=UTF8&th=1
Jongons, ik kom zo me werkdag niet door. Mag het Beautyblogtopic weer terug?
ik wil hem ook terug 
hoe lang gaat dit nog duren 
Dit dacht ik van de week ook. Vooral in winkels valt het mij op. Van dat vervelende witte licht waar niemand blij van wordt. Ik vind het ook zo irritant!
Ik vind het echt een heeele flauwe grap, vooral omdat er een belerend ondertoontje te bespeuren is “haha nou echt aan de regels houden he”
Plinten eindelijk weer opnieuw gelegd🙌🏻
Ik ben in Cronometer aan het bijhouden wat ik eet en ik vind het echt veel te leuk. Ik ontdek allemaal dingen, bijvoorbeeld dat er vitamine B3 in koffie zit en dat komkommers echt nog teleurstellendere voedingswaarden hebben dan ik al vermoedde. 
Wat is dit. Dit klinkt alsof je dood gaat?
Waarom ging mijn wekker om 12 uur af? Ik schrok me rot! Is dit een grap van Garmin? Nog meer mensen met een Garmin horloge waarbij de wekker afging?