Wat je even kwijt wilt #19

Alweer een nieuwe!

Wat ik nog wilde zeggen in de oude, volgens mij als antwoord op @FrozenFlame :

Ok gelukkig haha, mijn fitbit zegt namelijk dat ik om 10.05 wakker ben geworden, maar dat kan het in geen enkele situatie al zijn geweest :joy:

Ik haat het als de klok vooruit gezet word.

Nu kun je het topic meteen weer bijhouden @Prikkelbaar

@Applepie Tegen betaling kan je o.a.wasberen voeren. Mocht je interesse hebben dan wil ik je wel de naam van het dierenpark pben?

Dat gaat snel! :partying_face:

Ik heb vrijdag zo’n gekke dag gehad, verdriet en geluk liggen zo dichtbij elkaar. Dat ik er nog een beetje van slag door ben!

Maar ik heb wel gewoon een nieuwe baan. :partying_face::partying_face: In 1,5 week gewoon even geregeld zonder actief opzoek te zijn naar iets anders. Trots op mezelf!

Hahah nee dat is sowieso niet mogelijk :rofl:

Als het dicht bij de grens is heb ik ook wel interesse in de naam :blush::blush:

Ik word nog een keer tante!

Holy moly we hebben gewoon geen baby meer. :scream::scream:

Maar een dreumes, peuter of hoe het ook heet. :smiling_face_with_three_hearts: In de Sims is dit altijd de lastigste fase. :stuck_out_tongue_closed_eyes::thinking:

Nah weet ik nog niet. Was wel lekker zonder forum tbh. Of naja laat ik het zo zeggen; de drang om op het forum te gaan en alles bij te moeten lezen etc etc. Dus wie weet log ik na vandaag wel weer voor een tijdje uit. Weet het nog niet helemaal

Gefeliciteerd!! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik wil de naam van dit park ook wel weten. Het lijkt me super tof om wasberen te voeren!

Gefeliciteeerd!!

Ik heb gedroomd dat m’n kindje koning van Colombia werd op drie jarige leeftijd. Maar ik ben helemaal niet zo veeleisend. Professioneel darter zou ik ook prima vinden hoor.

Ik kijk net goed in spiegel. En Jezus. Ik ben gisteren toch verbrand. Voel mij nu net een tomaat :roll_eyes:

Ik: oma heb je 27 en 28 april iets te doen?
Oma: weet ik niet. Hoezo?
Ik: als je niks te doen hebt gaan we die dagen naar de Keukenhof.
Oma: OOOH FANTASTISCH DAN HEB IK NIKS TE DOEN!!!
Ik onderschat altijd hoe graag oma naar de Keukenhof wil.

Zo schattig

Haha wat lief!

A dream coming true: gister in een Lamborghini gereden :smiling_face_with_three_hearts: Had m’n vriend geregeld, zo lief!