Wat je even kwijt wilt #19

Alweer een nieuwe!

3 likes

Wat ik nog wilde zeggen in de oude, volgens mij als antwoord op @FrozenFlame :

Ok gelukkig haha, mijn fitbit zegt namelijk dat ik om 10.05 wakker ben geworden, maar dat kan het in geen enkele situatie al zijn geweest :joy:

Nu kun je het topic meteen weer bijhouden @Prikkelbaar

3 likes

@Applepie Tegen betaling kan je o.a.wasberen voeren. Mocht je interesse hebben dan wil ik je wel de naam van het dierenpark pben?

1 like

Dat gaat snel! :partying_face:

Ik heb vrijdag zo’n gekke dag gehad, verdriet en geluk liggen zo dichtbij elkaar. Dat ik er nog een beetje van slag door ben!

Maar ik heb wel gewoon een nieuwe baan. :partying_face::partying_face: In 1,5 week gewoon even geregeld zonder actief opzoek te zijn naar iets anders. Trots op mezelf!

48 likes

Hahah nee dat is sowieso niet mogelijk :rofl:

Ik word nog een keer tante!

32 likes

Ik wil de naam van dit park ook wel weten. Het lijkt me super tof om wasberen te voeren!

Haha wat lief!

1 like

A dream coming true: gister in een Lamborghini gereden :smiling_face_with_three_hearts: Had m’n vriend geregeld, zo lief!

39 likes

Hoe kom ik van die gore fruitvliegjes af gatverdamme :sob:

Schaaltje appelciderazijn met folie eroverheen met een paar gaatjes erin geprikt deed het bij mij erg goed. Gaatjes wel groot genoeg maken anders komen ze er niet in

Ja ik las dus dat ze juist van azijn houden?? En je het moet mengen met afwasmiddel.

2 likes

Maar het idee is toch ook juist dat je iets neerzet waar ze van houden? Of mis ik nou iets?

2 likes

Ik las dit:
Azijn is een prima schoonmaakmiddel, maar niet voor fruitvliegjes . Zij vinden dit heerlijk. Je kunt ze dan ook vangen door een schaaltje water te mengel met azijn, doe daarbij een scheutje afwasmiddel zodat ze door het water ‘zakken’ en ze verdrinken. Hetzelfde geldt voor een mengsel van appelsap en afwasmiddel.

Ik heb nu een schaaltje met appelciderazijn, iets af afwasmiddel en een paar druppels water. Hopelijk werkt het!

2 bejaarden bij de trein “Ik zou het ook handig vinden dat ze iets verzinnen dat ik op het apparaat kan zien wie dr gebeld heeft”
Eh… hoe ver is de tijd terug gezet.

16 likes

Jaa precies, dus je trekt ze er mee aan. Ik had in plaats van een onafgedekt bakje met afwasmiddel erdoor dus folie met gaatjes gedaan, dan gaan ze er wel in maar komen ze er niet meer uit. Maar dit werkt vast ook prima, hoop dat je er snel vanaf komt!

1 like

Ik heb gisteren koolhydraatarme brownies gebakken en ik heb er 1 tip voor: doe het niet, want het was gewoon niet te vreten.

25 likes

Had half iets afgesproken met een paar vrienden in de groepsapp. Toen niks concreets meer gehoord. Vraag ik drie kwartier geleden dat ik nog kon, krijg ik net reactie dat ze ergens hebben afgesproken, maar zo al wegmoeten.
Ja oke dan houdt het op… maar spreek dat dan in de app af dan weet ik dat ook en kan ik ookkomen. Vind ik niet leuk en heb al een baaldag gehad gisteren :frowning:

1 like

Ik heb zo’n zin om op stedentrip te gaan. Maar helaas komt dat de komende maanden echt even niet uit.