Wat je even kwijt wilt #19

Zijn hier meer mensen die last lijken te hebben van chronisch vermoeid zijn? Ik slaap elke nacht wel 8 uur (soms meer), maar heb toch bijna nooit een uitgerust gevoel als ik opsta. Dit resulteert er dan weer in dat ik midden op de dag weer mijn bed in ga omdat ik te moe ben om iets anders te doen. Ik vind het echt super frustrerend, ik moet overdag nu bijvoorbeeld mijn scriptie schrijven maar krijg mezelf niet naar de bieb gesleept of als ik daar ben wil ik na een uur alweer naar mijn bed. Misschien dat het ook wat dieper mentaal zit dan alleen maar even vermoeid zijn. Wat zouden jullie aanraden hiermee te doen? Ik wil namelijk niet dat het mijn leven nog langer zo beïnvloedt.

Ik ben al urenlang bezig met het voorbereiden van mootcourt voor het van strafrecht, maar ik kom er gewoon niet uit. Op de een of andere manier lopen mijn hersenen vast bij het omzetten van informatie die ik heb naar argumenten. Is er iemand hier die iets met rechten/strafrecht doet en mij zou willen helpen hierbij? Desnoods tegen een kleine vergoeding?

Ik vind fotosoepen veel te leuk. Heb naast wat rode vlekjes ook mn wallen weg gewerkt…

2 likes

Oh ik kan me heel goed voorstellen dat dit kut is. Ik vind zulke slordigheden ook heel vervelend, vooral omdat toch graag met vertrouwen ergens begint. Zoiets kan natuurlijk een keer gebeuren, maar 't is rot wanneer het in het begin al is. Hoop dat je maand een beetje opschiet!

1 like

Is je slaapkwaliteit wel goed?
edit: om hier wat aan toe te voegen, je kan een keer wat dingen over slaaphygiene opzoeken en daarmee aan de slag. Elke dag rond dezelfde tijd naar bed en opstaan, zorgen dat je slaapkamer echt donker, stil en koel is, niet op je telefoon zitten of inspannende dignen doen voor je gaat slapen etc. Dit soort gewoontes kunnen ook veel verschil maken voor hoe uitgerust je wakker wordt!

1 like

Wat @prikkelbaar al zei, bloed prikken en wat @chuckie al zei, slapen verder gezond eten, sporten en niet onderschatten dat met je ex in je hoofd zitten ook wat met je doet. Zelfs als je er niet bewust mee bezig bent slurpt dat ook energie

Ik stink naar apen en ik ga toch maar gewoon slapen zonder te douchen denk ik, want morgen ga ik weer naar aap stinken en ik ben zoooo moe. Wel echt chill dat ik dat gewoon kan besluiten omdat ik alleen woon en mijn hond vind het volgens mij niet erg.

6 likes

:heart::heart: knuffel, lekker huilen dat mag!

Ja nog 3 dagen werken en dan vakantie, dus dat is wel echt ff fijn

1 like

Pfff… Dilemma. Mijn schoonvader (woont in Nieuw Zeeland) mailt me dat hij graag mijn vriend wilt verrassen voor zijn verjaardag door opeens op de stoep te staan. En of we dan zin hebben om uit eten te gaan. Alleen hebben ze echt een ingewikkelde relatie en heb dus ook mijn twijfels of mijn vriend dit wel leuk vind? Naja… De intenties van die beste man zijn natuurlijk wel erg goed. Het lijkt me het beste om hem zijn verrassingsact uit te laten voeren toch?

Ja, er is in zijn jeugd veel voorgevallen en hij is niet altijd een goede vader geweest. Ik ga er denk ik nog even een nachtje over slapen. Kan altijd nog zeggen dat we al plannen hebben en op een ander moment met hem uiteten gaan.

Dat is toch juist fijn dat je nu een nieuwe tandarts krijgt! Zeg gewoon dat je vorig jaar voor het laatst bent geweest

mijn hamster stinkt zo erg dat ik op de bank zit en zn kooi verderop in de kamer staat en ik hem gewoon ruik. Ik heb geen idee wat ik er aan moet doen :rofl: hij krijgt elke week een schone kooi. Mijn vorige hamster stonk nooit, ook niet als ik hem soms langer in de kooi liet. Ook stinkt mijn hele hand als ik hem eruit heb gehad. Dit is een mannetje en de vorige een vrouwtje, volgens mij maakt dat een verschil daarin. Iemand tips of ervaring? :sweat_smile:

Ik heb dit in die periode van scriptie ook wel gehad. Deed ook vaak dutjes enzo.
Sinds ik werk en vast ritme heb, heb ik er veel minder last van.

1 like

Ieeks krijg hier de kriebels van

1 like

Was het de veenmol?

13 likes

Een schildwants!

1 like

Heeft je was buiten gehangen? Ik heb dat dan wel eens :frowning:

Ja :frowning: tijdje terug dezelfde ervaring gehad als jij. Voelde opeens iets op mn borstkast en dacht dat het de munt van mijn ketting was, dus ik voelde en ging er een beetje aan friemelen en toen rook ik die geur :face_vomiting: en deed ik het licht aan lag dat ding in mijn bed te spartelen

Ik lees dus berichten over interview wat Jamie Faber heeft gegeven over mishandeling door haar nu ex Dean Saunders. Hij kan niet zelf reageren want hij zit vast, dus zijn advocaat reageert. Maar ik checkte zijn Insta en daar post hij allemaal berichten. Hoe dan?

2 likes

Ik vind t kut dat ajax voorstaat

4 likes