Ja dat had ik dus ook al verwacht, maar ik dacht dat het aan mijn pessimisme lag :’)
Dit is waarschijnlijk ook echt weer zoiets dat van hogerhand bedacht is, zo van, dit is een handig en goed idee! Maar helemaal niet praktisch voor de medewerkers die het uit moeten voeren. Snap wel dat ze er geen zin in hebben. Maar dat betekent niet dat ze zomaar mogen zeggen dat het niet kan natuurlijk.
Geen zeikerd voelen hoor, zij bieden die service aan, kan jij niks aan doen als het niet uitgevoerd wordt.
@Boommm vervelend zeg! Snap wel dat je het nu ongemakkelijk vindt om weer iets te bestellen. Ik kan nu ook wel zeggen dien een klacht in, maar eerlijk gezegd zou ik zelf twijfelen om dat te doen omdat ik dan weer bang zou zijn dat hij zou weten dat het van mij komt. Neem tenminste aan dat hij dit niet bij nog 10 vrouwen probeert. Maar dat is natuurlijk een beetje laf gedacht van mij, juist als je een klacht indient kan er wat aan gedaan worden. En dan weten zulke types meteen dat dit gedrag niet geaccepteerd wordt.

zou echt 1 dag vrij willen zijn dat weekend.