Wat je even kwijt wilt #19

Ik vind dat je vriend heel erg heftig reageert. Jij hoeft aan hem geen verantwoording af te leggen en hem constant op de hoogte te houden van met wie je bent? Ookal was je alleen met die jongen zou ik zijn reactie heel erg overdreven vinden. En dan heb je nota bene je “fout” (Ik vind dit absoluut geen fout) toegegeven. Ik weet niet zo goed wat je ermee moet maar ik zou wel duidelijk maken dat je zijn reactie erg overdreven vindt.

1 like

Een klacht indienen over een lopende klacht, ben je mijn verloren zus

13 likes

Er treedt vandaag een omstreden gast op op mijn werk en ik ben echt geïrriteerd. Ik had zo’n hoge pet op van deze tent en nu denk ik echt: meh commerciële sukkels

2 likes

Hij zei uit zichzelf al dat ie daar ook wat mee ging doen! Hij vond het totaal niet passend namelijk.

6 likes

Kan niet wachten tot ik straks thuis een kersenflap kan eten.

10 likes

Dat zijn de beste flappen :hearts:

1 like

De kat heeft net, voor de tuindeur, de 2e muis van de dag gedood. En nee. Ik wil echt niet weten hoeveel muizen er dus in de tuin zitten als ze er vandaag al 2 gepakt heeft :upside_down_face:

Ik heb met mijn ongesteldheid ruzie gemaakt met mijn vriend en hoewel het 90% mijn schuld was verwacht ik dat hij als eerst gaat appen

Plot twist. De muis leeft nog steeds.

4 likes

Ik vind het nu al te warm :see_no_evil:

4 likes

Ik merk altijd dat als mijn kleine zusje bij ons is, mijn vriend extra lief tegen me gaat doen (hij is sowieso lief verder) en dingen doet in huis etc. Ik weet dat hij dit doet om mijn zusje een goed beeld te geven van hoe een jongen een meisje “hoort” te behandelen en dat vind ik heel erg cute haha.

53 likes

Nou ben ik heel nieuwsgierig wie…

Weg

1 like

Ik vind Jezus in the passion zo’n arrogante zak.

Zo, hallo Lucas Hamming :heart_eyes_cat:. De enige reden waarom ik The Passion kijk, en om Dordt te zien

1 like

Oke jongens, ik kreeg dus dit vanmiddag via Happn:

Samenvatting

Goedemiddag! Wat een lekker weertje he. Zoek je hier ook een vast maatje voor onder andere spannende dates? Ik ben vrij deze week heb je misschien vandaag of morgen tijd? kunnen we wat afpreken… we kunnen eventueel ook video bellen…

En t is op de foto’s gewoon een knappe vlotte gast?!
Wie heeft hier een goed gevat antwoord op?

3 likes

Ah bah.

1 like

Ik was vandaag voor het eerst in jaren naar de kinderboerderij waar ik vroeger altijd met mijn opa en oma kwam. Werd al een beetje melancholisch door alle herinneringen. Toen liep ik langs hun oude huis (zij hebben er 50 jaar gewoond en ik ook een aantal jaar in mijn eentje) en de woningbouw gaat het verkopen :’( Ik ben er zo zo ziek van. Heb altijd nog de stiekeme (totaal niet realistische) hoop gehad dat als ik eindelijk genoeg jaren had op de wachtlijst dat huis op magische wijze vrij zou zijn en dat ik er dan weer zou kunnen wonen. Heb er nu gewoon buikpijjn van. Zal morgen wel weer over zijn maar het idee dat het nooit meer van mij zal zijn dat nu even pijn.

7 likes

Ik zit de docu/optreden op Coachella van Beyonce te kijken en ik probeer uit te vinden of ze nou oorspronkelijk geel of roze kleding dragen? En playbacked ze? Kinderlijke verwondering bijna hahahah

1 like

Groot gelijk! Wij willen een dag ruilen over een maand (!) en staan al op de wachtlijst. Telkens kunnen de ruilingen niet :weary:

1 like