Wat je even kwijt wilt #19

I feel you!

Had vorige maand een levende muis in mijn bestekla :cry: . Ik gilde het zo hard uit dat mn vriend dacht dat ik vermoord werd door een inbreker. Daarna nog 4 inmiddels dode muizen in en rond het huis gevonden maar ik heb nog steeds trauma’s. Ik woon niet eens in een oud huis.

Hoop dat dit de voorlopig de enige 2 voor jou waren!

2 likes

Misschien wil hij even afkoelen. Hoop dat je snel terug geappt/gebeld word als hij dat nog niet gedaan heeft.

Gelukkig zitten ze -vooralsnog- alleen in de tuin. Maar toen ik vandaag thuis kwam met kind, lag de kat met die dode muis als trofee tussen d’r poten onder de tafel buiten … en m’n vriend was er niet, dus toen heb ik de buurman ingeschakeld om de muis te verwijderen :see_no_evil:

Nee hij slaapt of hij negeert me bewust. Want we hadden om 14:00 ruzie dus is al een paar uur geleden nu :weary:

Oh zo naar! Fijn dat je buurman hem weg wilde halen. Ik durf dat ook écht niet

1 like

Ik vind het ergens ook zielig ofzo. En ik heb nu gezien dat ze heel goed kunnen doen alsof ze dood zijn, door zo gek te gaan liggen en dan opeens rennen ze weg. Lekker dan als je denkt net dat muisje weg te halen met stoffer&blik en die dan zo opeens gaat rennen.

Maar dan wel zonder die extreem domme taalfout erin, die ik nu pas zag. Ouch.

Jaa dat is ook heel zielig want de kat blijft er maar mee doorspelen.

Maarrrr ik wist niet dat er nog iets ergers was dan een levende muis zien. Maar nu wel… een muis die voor dood speelt. Oh men, dan schrik je je toch echt kapot :scream:

Ik dacht ik zeg niks, want de taal van chocola spreekt iedereen.:joy:

1 like

Waarom is afwassen zo kut.

Zolang je zelf van je lichaam houd ia alles goed. Een ander moet zn muil houden

6 likes

Ahh nee! Je moet echt solliciteren hoor!!!
Niemand gaat je uitlachen!

1 like

Snap ik! Maar je hebt echt niks te verliezen. :muscle:t3:

1 like

Ben je pas ziek geweest? Ik heb echt dagen moeten aansterken van buikgriep. Dan had ik wel weer eetlust maar dan konden mijn darmen en maag niks hebben. Vet eten was echt ellende. Ben benieuwd hoe het bij jou gevallen is.

1 like

Bluuughhh ik was helemaal klaar om te slapen toen ik merkte dat mijn batterij bijna leeg was, en sindsdien zit ik in de keuken waar mijn oplader lag en ben ik weer wakker en voel ik me superverdrietig en eenzaam. Echt fucking vervelend dat mijn humeur sinds ik van de pil af ben zo heftig schommelt. :cry:

Ah dat laatste is echt lief gezegd!
Je bent zoals je bent :heart:

1 like

Ik ga nu kijken!

1 like

Ik ben bezig met sollicitatiebrieven en damn, faalangst full on. En ik ga dan veel om bevestiging vragen. Niet dat ik wil horen van “oh dat kun jij wel” maar ga over elke zin die ik opschrijf twijfelen en vragen aan iemand of het zo goed is. Resultaat is dat ik aan iemand hang. Of ik wil het gewoon niet doen en vertoon vermijdingsgedrag. Maarja ik wil toch wel een leuke baan.
Ik ben wel zeker over mijn competenties, maar blijkbaar zit er dan toch (nog) veel onzekerheid.

3 likes

Net offerte gekregen van mijn droomkeuken… Die droom viel ook gelijk aan diggelen. Doeidoei :cry::cry::cry::cry:

Jij woont in België toch? Ik weet niet hoe het daar precies is, maar in Nederland is het startbod van de standaard keukenwinkels altijd minstens de helft te hoog. Zou je eventueel met zelf bouwen via Ikea een acceptabelere prijs kunnen bereiken?
Mijn keuken moest minstens €24.000 kosten volgens de keukenboer, maar met Ikea en alles zelf los bestellen en veel zelf doen komt het op €10.500 uit, meer richting mijn budget :stuck_out_tongue:

2 likes