Wat je even kwijt wilt #19

Hoe dan? :stuck_out_tongue:

Ik heb net heerlijk uitgebreid gedoucht, Mn haar geverfd, scrubje, zelfbruiner, maskertje op, nageltjes gedaan…
Zoontje lag op tijd op bed en de BBQ gangers hebben zich met mijn vriend vermaakt hehe

Ik had echt heel erg behoefte aan me-time :blush:

& @Mimosa @rodepaprika er zat al een gat in die ik wilde laten maken in rijkere tijden. Maar ik nam een hap ergens van en hoorde wat op mijn bord vallen. Ik heb geen pijn, de wortel ligt niet open, de basis van de tand zit er zegmaar nog. Maar ik zie er niet uit en dat vind ik het allerergste. Mijn moeder zei dat een noodtandarts dat nu niet kan maken, die tand

Ik heb vorige week een muis gespot in huis en ben zo bang voor die rotbeesten. Heb overal gif neergelegd en een ultrasonic apparaat gekocht dat ze schijnt te verjagen. Ik ben voor het eerst sinds een week weer thuis en lig in m’n bed (de muis liep door m’n slaapkamer) maar ben zo onrustig dat ik net maar een fles wijn heb opgedronken. Kan iemand me vertellen dat het allemaal wel meevalt en dat ze niet meer terugkomen? :sob:

Maar kan je niet even bellen, voor de zekerheid? (tenzij je moeder tandarts is, dan zal ze het wel beter weten)

Ik heb nav het forum weer diner dash achtige spellen gedownload en de hele middag en avond gespeeld, lig nu helemaal opgefokt in bed van al dat gestress. En ben scheel van de hele tijd op dat kleine schermpje kijken

Niet poetsen, bewaren in melk en naar de spoed in het ziekenhuis

Ik heb een grote brede spiegel boven de wasbakken in de badkamer, met een sensor, die je dus aan en uit doet door je vingers in het midden er achter langs te halen.
Ik gebruik het niet vaak maar als ik dat licht aan doe, later weg ga en mijn vingers er dus weer langs haal (om het licht uit te doen) gaat ie dus uit. Maar als ik me omdraai en de tweede stap zet gaat het licht pling weer aan. Dan ga ik terug en doe hem weer uit, en gaat ie tijdens het weglopen weer aan.
Dit herhaalt zich dus 2-3 keer, altijd
Vind het zo gek, alsof iemand me loopt te fucken maar ik zal wel iets verkeerd doen (maar wat dan?)

Ik ben wakker van 6u15 en moet écht m’n haar wassen, maar de boiler valt al de hele tijd uit. Zoveel frustratie. Ik heb zo meteen een hele dag vergaderen en we gaan op restaurant. En ik heb een vette kop haar :sob:.

Ik klikte net per ongeluk automatisch Instagram aan, maar ga tot vanavond nergens op kijken want GoT spoilers. Dus hoop dat ik hier veilig ben :relieved:

Vet suf. Mijn vriend en ik lagen gisteren op de bank. Ik wilde hem knuffelen dus hij wilde zijn telefoon weg leggen. Krijg ik echt fucking hard zijn elleboog op mijn voorhoofd. Dus nu heb ik een ei op mijn voorhoofd en een dik oog. :sob::sob:

Kun je niet de wasbak vol laten lopen met water uit de waterkoker en wat koud water? En dan nog een emmertje o.i.d. vullen om het uit te spoelen? Beetje omslachtig, maar dan heb je wel warm water!

Dat is wel een goed idee, maar ik heb geen echte wasbak waarbij ik dat kan doen. Ik heb net m’n haar toch maar met ijskoud water gewassen :sob:. Met zuchten en kreunen. Wat een begin van de dag.

Ik heb allebei mijn voortanden afgebroken tot ongeveer de wortel, en als noodoplossing heeft mijn tandarts ze toen toch gelijmd. Absoluut geen oplossing op de lange termijn en je moet vrij voorzichtig zijn tot je een facing krijgt, maar het is beter dan met een gebroken tand rondlopen. Als de wortel niet bloot ligt, zou je kunnen vragen of je tandarts dat wil doen als tijdelijke oplossing, als je zelf verantwoordelijkheid neemt voor de eventuele risico’s daarvan. Daarnaast moet er gekeken worden of er geen vuil in zit, zodat het niet gaat ontsteken. Het is verschrikkelijk, maar er zijn echt mooie oplossingen. Sterkte!
Edit: en hou het afgebroken stukje tand nat, het liefst in een laagje melk, zodat het niet uitdroogt.

Ik gebruik al bijna een jaar de laptop van m’n werk ook privé tudududu

Haha ik moet ook nog steeds huilen als mijn ouders weggaan.

De jongen van De Broodzaak zei net: “cappuccino toch?” Oeps. :woman_shrugging:
Nu verwacht ik minstens dat ‘ie morgen rond deze tijd klaar staat

Vandaag komt een boze klant langs op kantoor voor een gesprek en ik kijk er echt al de hele week tegenop. Ik ben zo bang dat ik niet goed weet wat te zeggen. Gelukkig zitten mijn collega’s erbij, maar toch :grimacing: ik zit nu ook echt met buikpijn in de trein.

Zizzi ken ik niet! M&S mode wel idd. Maar volgens mij zitten zij niet meer in Groningen. Tenminste ze waren toen gesloten. Ik winkel niet zo vaak haha zal eens gluren

@Prikkelbaar ja moet toch maar eens naar die Asos kijken maar vind bestellen altijd zo gedoe. Omdat kans dat verkeerde maat is zo groot is :weary:

neeeeeee naar de spoedtandarts, niet naar de SEH please!