Wat je even kwijt wilt #19

Dankje! Ik had het in een laagje melk gelegd. Ik ga dit ook vragen. Ik weet dat ze een wortelkanaalbehandeling willen doen, maar ik heb daar echt geen geld voor, vooral omdat ik meteen aan de balie af wil rekenen. Ik ga inderdaad vragen of ze hem gewoon kunnen lijmen of geen idee en als ik het kan betalen (wat op superkorte termijn is) gewoon helemaal laten fixen. Dankjewel voor de geruststelling!

Ik moet nog tot 11 uur op mijn man wachten voordat we verder kunnen rijden (hij heeft een werk meeting) nu zit ik dus in een café / bakkerij in een klein dorpje. Ben de enige gast dus kan geen mensen kijken. Het internet is heel slecht (geen wifi, en data super langzaam). Ben zwanger, dus mag ik eigenlijk ook niet zo veel koffie drinken. Verder ben ik Vegan en veel meer dan een droge breze hebben ze hier ook niet. Maar goed, de eerste 40 minuten zijn voorbij… :sunglasses:

Ik ga sporten nu, maar ben nog niet helemaal wakker :sleeping:

Heb om 8.40 afspraak bij de huisarts, net wordt er iemand naar binnen geroepen, niet ik. Op t digitale bord staat een wachttijd van 15 min. HOE DAN? Ze begint om 8.30 en ik ben de 2e.

Ohja en dan ook nog allemaal mensen die 70+ zijn. Laat lekker de werkende mensen op de vroege tijdstippen.

Misschien ergens in de buurt een tijdschrift kopen? Heb je geen internet nodig en ook weer even wat vermaak. Succes met wachten!

Inschatting van de doktersassistente denk ik, als hij/zij vindt dat iemand eerder gezien moet worden kan dat voorrang krijgen. Wel netjes dat er in ieder geval iets van een wachttijd op een bord staat.

Haha meen je dit serieus?! Nee toch…

Ughh ik had al een paar nachten slecht geslapen en ik was gisteren de hele dag enorm moe en misselijk, dus ik lag om 22:00 in bed en viel bijna in slaap. Krijg ik ineens een appje van mijn werkgever of we donderdag ‘even kunnen praten’ en ze wil niet zeggen waarover. Nu heb ik natuurlijk weer de hele nacht wakker gelegen omdat ik gelijk denk dat ik ontslagen word :pensive: Heel irritant ook want we werken t/m donderdag nog elke dag samen alleen hebben we nooit langer dan 5 minuten tijd om te praten. Ik ga denk ik vandaag wel vragen of ik me moet voorbereiden op iets heel ergs want als ik niks weet word ik gek :sob:

Jawel… dat is hier altijd zo.

Ik heb vorige week maandag een afspraak gemaakt. Dit was het eerst mogelijke. Heeft geen spoed hoor, waarvoor ik ga mja vind een week ook lang wachten en dan zie ik alleen maar oudjes.

Oh dat zou ik ook rot vinden. Hopelijk kun je een moment vinden om te vragen hoe of wat

Die afspraken zijn waarschijnlijk dringender? :sweat_smile:

Ook die oude mensen hebben een leven. Genoeg die ook vrijwilligerswerk doen of nog werken of andere verplichtingen hebben.

Maar die “oudjes” hebben misschien wel iets wat meteen na het weekend gezien moet worden? Bij een dokter kan er nu eenmaal spoed of iets wat belangrijker is tussendoor komen? Ook al heb je de afspraak een week van te voren gemaakt.

Bedankt voor de tip! Ga ik zo zeker even doen. Vind normaal een paar uur in een café rondhangen helemaal geen probleem, maar voel me toch bezwaard zo alleen hier :roll_eyes:

Ik heb vanochtend in alle haast mijn wenkbrouwen bijgetekend met een zwart eyeliner potlood ipv bruin wenkbrouwpotlood. Daar kom ik nu achter door de wc spiegel op werk :sob:

Er staat hier iemand in de tram die begin 20 lijkt, maar ze heeft de stem van iemand die al minstens 50 jaar rookt. Keek echt even heel verbaasd op net, haha

Ik bedenk net dat ik donderdag tandarts moet, maar werk heeft mij ingepland top. Eens kijken of verschoven kan worden

Ik vind dat echt onprofessioneel zo op zondagavond 22.00 en zou dat ook aangeven dat je dat niet kan waarderen. Ook omdat ze verder niet aangaf waarover, had het dan echt niet kunnen wachten tot je haar op de werkvloer zou zien of iig tijdens werktijden een bericht sturen? :roll_eyes: Hopelijk laat ze vandaag nog wat los en hoef je jezelf niet tot donderdag gek te maken met allerlei gedachtes.

Haha ja dat ook nog, maar volgens mij durft ze dit soort dingen niet in het echt te zeggen :yum:

Ik zou dus vandaag beginnen met mijn nieuwe baan, maar kreeg vrijdag een mail dat mijn nieuwe leidinggevende eerst een kennismakingsgesprek wil (ik heb haar nog niet gesproken, omdat de opdrachtgever het deel waarvoor ik ga werken heeft uitbesteed aan een ander bedrijf, daar ben ik op gesprek geweest). Ik dacht al huh, raar, waarom bedenken ze dit niet eerder, etc. Kreeg er een beetje stress van. Nu blijkt dat mijn nieuwe leidinggevende inderdaad twijfels heeft over mij. Echt top om zo te beginnen :thumbsup:

Zij zit zelf pas 2 maanden daar dus misschien vindt ze het lastig omdat alles nieuw voor haar is. Ik heb er zelf wel vertrouwen in, en er zitten al jaren trainees op dat project en dat is altijd goed gegaan. Ik heb nu al zin om met haar te gaan werken. Heb eigenlijk niet echt iets voorbereid omdat ik dacht dat dit gesprek meer een formaliteit was, maar nu voelt het gewoon als een sollicitatiegesprek. We zullen zien hoe het loopt…