Wat je even kwijt wilt #19

Oven?

Ohja. Best logisch. Dankje. :joy:

:grin:

alloverpiercings?

Wat een lekker weer zweet me kapot.

Als je hem hebt laten schieten zal een gewone piercing in t begin even pijn doen omdat je het gaatje oprekt. ( ik spreek uit ervaring haha)

Ja ik hoop het zo! Maar ben ook geen wiskundig wonder. Heb het op de middelbare zo snel mogelijk laten vallen. Vandaag wel echt een paar uur goed geleerd en morgen ook nog

Ik kijk net ff op de olijfolie fles maar huh hoezo zitten er zoveel calorieën in 1 eetlepel?? :neutral_face: Wat is deze. Is me echt nooit opgevallen.

Ik voel me zo verschrikkelijk moe. We gaan zo eten en dan moet ik eigenlijk weg, maar denk dat ik thuis blijf

Vandaag wordt mijn eerste bestelling van picnic bezorgd en ik vind het echt fantastisch, geen gedoe meer met zware tassen tillen boodschappen doen. Maar ik vind het aanbod wel een beetje weinig in vergelijking met de ah, maar daar is online bestellen weer niet zo goed (en duur).

waar doen jullie online je boodschappen?

@Cadeaupapier Jouw diplomauitreiking wordt veel beter en je fanclub is sowieso veel groter!!

Ah! De Jumbo doet het niet echt goed hier, picnic hebben we niet. Vind het zelf ook behoorlijk makkelijk!

We zijn morgen met z’n drieën (of nouja mijn vriend en ik haha) vrij sinds lange tijd. Tijd voor quality time. :sunglasses: Dus we gaan morgen naar de dierentuin.

:heart:

Ja we zitten er elke keer zo tegenop in het weekend om naar de albert heijn te gaan haha en sinds we werken doen we weekboodschappen, maar ik vind het allemaal nog een beetje tegenvallen online. AH is mijn favo supermarkt maar ga echt geen zeven euro verzendkosten betalen voor een bezorgframe van vier uur.

Nee, dat is ook echt rete duur! Ik heb de bezorgbundel, iets van 39 euro voor 3 maanden volgens mij. als nog duur maar voor gevoel is het goedkoper.

Bij Kruidvat hebben ze ook helix piercings te koop.

Oké waarom bedacht ik me dat bikini’s passen na maanden lang teveel m&ms eten een goed idee was. Wat een verschrikking zeg.

Maar ik heb wel een foto op de Iron throne!

In je bikini met de m&ms?

Ik bestel ook alles bij Picnic, maar ik mis eigenlijk nooit iets? Ze hebben geen 10 soorten stroopwafels, maar ik deed hiervoor boodschappen bij Lidl, daar heb je dat ook niet.

Ik vind dat ze best veel missen qua huismerk producten! Nu ook weer tomatenblokjes in blik huismerk die uit het assortiment zijn: het alternatief is een bio variant die echt 70 cent duurder zijn dan bij de appie als je niet voor de bio variant gaat. En de groente is bij mij echt heel vaak heel snel niet goed meer terwijl ik weekboodschappen bestelt.

Snap de hele hype er niet omheen, enige chille is dat ze bezorgen vanaf 25 euro en je het wagentje kan volgen.