En anders terug komen als Honddolfijn of Dolfijnvarken.
Ik heb net een uur gewonnen, haha
. Ik dacht (door m’n laptop) dat het al een uur later was en ik vervloekte mezelf al dat het weer zo laat was. Is het toch nog niet zó laat
.
De dag die je wist dat zou komen: ik open tinder en hoppa daar is rapper Sjors 
Het is dat 1 april al geweest is… want anders. 
Ik moet even mn frustratie kwijt. Ik word elke nacht om 3/4 uur wakker en dan kan ik niet meer slapen. Hoe laat ik ook naar bed ga savonds.
Normaal gesproken pak ik nn telefoon niet en probeer ik rustig te blijven en verder te slapen, maar ik snap niet hoe dit kan? En HOE stop ik het? Ik functioneer overdag prima maar het is nu al iets van drie maanden zo, en ik wil gewoon lekker slapen;(.
Ik werd om 4 uur wakker en nu kan ik niet meer slapen. Heb knallende koppijn ook en stress over werk. Zou bijna naar mn werk gaan om t af te maken
Je roept het gewoon op alles. Zo werkt t
Heb je misschien (onbewust) stress? Ik heb dit ook regelmatig en merk dat het bij mij daar mee heeft te maken. Sterkte in ieder geval, slaapproblemen zijn echt kut 
Hoe heten die boeken?
M’n vriend is boos omdat ik hem getagd heb in “Betekent huts eigenlijk gewoon vo voor tokkies?”. Ik vond m wel grappig.
Welk boek heb je gelezen over die vluchtelingen? Klinkt erg interessant!
Ja huts is een of andere random straattaal term tegenwoordig dat geroepen wordt om enthousiasme te uiten van “wat mooi” oid. Onder studenten binnen verenigingen wordt ‘vo vaak gebruikt als afkorting voor bravo, oftewel “wat mooi.” Het wordt allebei te pas en te onpas gebruikt. Nu gebruikt me vriend opeens huts terwijl die zich ergert als ik ‘vo gebruik :’)
Het ruikt echt vies bij ons op de bovenverdieping. Alsof ergens zo’n stinkwants verstopt zit.
Ik ben zo blij, ik ben eindelijk weer eens ongesteld na 2 maand! (niet sarcastisch bedoeld)
Haha ja Drake is de laatste tijd van wat ik hoor telkens verplaatst, en dan werden die verplaatste concerten ook weer verplaatst twee dagen voor het zou plaatsvinden.
Edit: wat een heerlijke muziek waar jij naartoe gaat!
He wat VO? Zeg je dan: wow, wat vo? Of: voooooo zeg! Ik heb dit echt nog nooit gehoord 
Ik droomde vannacht dat ik een boete had gekregen van 95 euro omdat ik als voetganger een auto had afgesneden?? Het was ook opeens van mijn bankrekening geschreven en ik had zoveel vragen al in mijn droom: maar hoe snij je als voetganger een auto af? En hoe komen ze aan mijn rekeningnummer? En hoe weten ze dat ik het was als ik niet aangehouden ben on the spot?
Trust no-one