Ik kijk bed and breakfast en normaal is het commentaar heel soft. Maar nu is een zure vent zuur over de badkamer aan het doen, waarop het b&b stel zegt: oh jammer! En hij vervolgt: Ja heel jammer, voor jullie maar zeker ook voor ons!
Gast doe even normaal die badkamer was ook helemaal prima overigens.
Nee, ik ben daar op dat moment om geholpen te worden, niet om over koetjes en kalfjes te praten.
Edit: bij de fysio vind ik het trouwens wel anders, daar kun je tijdens de behandeling gewoon kletsen.
Ik moet heel nodig plassen maar mijn kat is voor de wc deur een muis aan het vermoorden
Ging deze week weer wat beter maar voel me nu weer helemaal terug bij af. Bah ik ben helemaal niet zo maar voel me zo vreselijk kut en huilerig al een maand inmiddels
vorig jaar moest ik 150,- terug betalen en dit jaar krijg ik 0 euro terug van de belastingdienst. Jammer jongens
Morgen ga ik over the bridge!!!
Knuffel, hopelijk gaat t snel weer beter
Huh waarom deed ze dat dan? Ben je wel tevreden nu?
Liefdesverdriet. Weet gewoon niet wat ik met mezelf aanmoet. Zoek veel afleiding maar als ik dan weer thuiskom is dat kutgevoel er weer en ja iedereen zegt dat het slijt en dat ik geduld moet hebben maar ik word gewoon helemaal gek van mezelf. Heb ook geen zin om plannen te maken voor mijn verjaardag of voor de zomervakantie, kan het gewoon niet.
Like voor de herkenning en verder kan ik niks anders zeggen als de clichĂ©âs helaas
Ik heb me nooit eerder zo rot gevoeld en snap ook echt niet dat dit dan zo lang moet duren en dat ik er zelf geen controle over heb dat ik me niet gewoon beter kan voelen en door kan gaan met mân leven. Echt waar is dit goed voor?!
Ik heb er zoveel over gelezen maar t wordt vaak vergeleken met een verslaving waar je van moet afkicken
Ja klopt maar hoopte toch stiekem op geld terug krijgen zoals vroeger
Soms denk ik echt dat ik altijd vrijgezel blijf. Niet omdat ik het wil maar liefde lijkt niet zo voor mij te zijn weggelegd ofzo.
Ah ja, wat vervelend! Hoe lang is het nu? Het staat je vast goed en de kapper weet er sowieso iets moois van te maken, maar ik zou dit ook heftig vinden.
Ik heb -1 en -1,25. Heb wel een bril maar draag hem zelden, vooral op werk als mân ogen moe worden of als ik achterin een collegezaal zit. Oh en met autorijden vind ik het ook wel prettig, maar ik heb hem eigenlijk nooit âstandaardâ op. Vind het juist prettiger zonder, omdat je niet alles superscherp ziet krijg je wat minder prikkels binnen en dat vind ik heel fijn.
Ja zou ik zeker even doen! Is sowieso vrijblijvend en de opticien kan je altijd adviseren hierin. En voor college enzo is het wel echt prettig
Ik wil heel graag een stedentrip inplannen eind april of met pinksteren maar ik weet niet waar naartoe⊠Het zijn 3/4 dagen en ik wil dan eigenlijk niet vliegen maar de steden waar ik heen wil (lissabon/stockholm/barcelona) zijn het makkelijkst met vliegtuig te bereiken. En het is zo duur allemaal echt stom
Is Berlijn niks? Goed te doen met de trein en wel echt het gevoel dat je in het buitenland bent, vind ik tenminste
Ik denk dat dat echt verschillend is per persoon, ik begon op -1,75, draag zelden mân bril en zit inmiddels dus op -1 en -1,25. Voor zover ik weet is ook (nog?) niet bewezen dat wel/geen bril er voor zorgt dat je zicht sneller achteruit gaat
Edit: sorry voor de dubbelpost! Zat niet op te letten