@Schorem En
Sniffin’ the seat - Drivers Seat
John Denver - Country Roads
Red hot chili peppers - Road Trippin’
Martine V, op de bilderdijkstraat. Vegen en glutenvrije pizza’s.
Yay ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij een IKEA
Yayyy
Waarom is zonnebrand voor het gezicht zo kuuuut? Ik heb het echt nodig en wil het netjes elke dag gebruiken en ik heb speciaal eentje van Avène gekocht en zelfs daar krijg ik puistjes van Ik had 'm expres nog niet getest terwijl het hier al een maand ligt en m’n huid zo goed was, nu heb ik het nog geen week gebruikt en ik zie allemaal kleine puistjes opkomen. Gaat heen, scheer je weg, stop.
Heb je die van Biodermal al geprobeerd? Die is nu met 50% korting bij de Trekpleister
Ik heb er een van rituals een kleintje, die vind ik erg fijn!
@TantePollewop @Ohappyday Ooo thanks voor de tips, ik zie dat die van Biodermal bijna overal 50% korting heeft dus dan ga ik die even kopen binnenkort, lekker SPF50 smeren
Geld het voornaamste. Vind het er verder ook gewoon niet echt fijn (meer).
Binnen een dag? Dat is wel heel snel! Ik had hem niet aangenomen als ik jou was. Kan je hem niet aan een andere buurman geven?
Heel leuk! Kraftwerk - Autobahn vind ik ook wel een klassieker, hoewel hij qua stijl niet helemaal in het rijtje past haha.
Haha daar heb ik de LP nog van liggen!
Ik had een nieuwe highlighter gekocht, helemaal blij mee, zegt m’n vriend ineens: “hee je hebt iets glimmends daarzo!” en poetst het er zo af. Ik nog: “Dat is make-up.”. Hij: “Ohhh… dus het hoorde zo?” Bedankt he!
Hmm ik vind het toch wel klinken alsof er meer nadelen zitten aan bij je ouders wonen… Maar ik ken de hele situatie natuurlijk niet
Ik had het op Facebook voorbij zien komen als event, maar nu kan ik alleen nog maar deze info vinden: https://foodfestivals.amsterdam/event/vegan-food-festival-amsterdam-2018/
Het lijkt ook wel of je je ervoor moet aanmelden? Sorry als ik je nu blij heb gemaakt met een dode mus!
Op 10, 11 en 12 augustus is er ook zoiets in de Westergasfabriek.
Ik was net in de Trekpleister en een verkoopster was bezig met klanten en parfum. Het ging over prijzen. Op een gegeven moment zegt ze: ‘Die is inderdaad goedkoper, maar die heeft maar 30 ml.’
En dan ‘ml’ (dus milliliter) uitgesproken als twee losse letters (net als ‘wc’). Dat klonk echt een beetje vreemd.
Ik heb de interface van het forum veranderd en nu kan ik eindelijk weer normaal op mijn mobiel berichten typen en versturen.
Echt nice want ik begon steeds met typen en dan gaf ik het halverwege op. Zoveel mensen geen reply gegeven hierdoor oeps
@Twijfelaar en @norma ik zie dat jullie ook problemen hebben. Ik heb nu battle axe gekozen en het werkt weer!
Ik krijg vanavond vrienden te eten en wil aardappeltjes uit de oven maken, wat zijn lekkere kruiden om er op te gooien? Ik ben echt geen keukenprinses haha
Aaahhh heel erg bedankt!!
chill maar de wind is een beetje koud
Ik vond het altijd heerlijk om in de trein zulke gesprekken helemaal af te luisteren. Ook jammer als ik dan niet wist hoe iets af ging lopen. Vooral heerlijk als het eigenlijk nergens over gaat maar er toch ruzie is ofzo.