Wat je even kwijt wilt #2

Hoi allemaal! Hierbij een nieuw “wat je even kwijt wilt” topic! Een deel van de problemen die het forum de laatste tijd ondervind leek te liggen aan de hoeveelheid posts in het vorige wjekw topic. We hopen dat dit de issues een beetje verhelpt!

Wat vinden jullie van dikke mensen? Nee oke grapje ik ben al weg.

19 likes

hqdefault

4 likes

Even nog op jouw post @hanson
Moet je ook je zwemspullen meenemen en word je thuisgebracht :stuck_out_tongue_winking_eye:?

2 likes

@punaise Mijn reply op je post over de psych die ik niet meer gepost kreeg in het andere topic:
Ai, spannend ja! Super knap dat je het toch hebt gedaan! Het klinkt als hele mooie stappen vooruit, waar je flink trots op mag zijn! You go girl! :wink:

1 like

Ik legde net m’n telefoon en oordopjes neer naast de (automatische) kraan. Vielen m’n oordopjes erin. :’)

OMG, mijn eerste aanraking met een teek ooit.

yikes. die wil je wel kwijt ja.

6 likes

Wat lief van je :heart:

Dan ga je 2 keer zo lang mee!

1 like

Ik ben dus in Londen en slaap in een hostel, maar de gast in het bed naast mij is best wel raar en een beetje eng. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen. Iedere nacht kruipt hij superlaat in bed (tegen de ochtend aan) en ligt dan echt te schudden en te beven (alle bedden zijn gelinkt, dus iedereen ligt mee te schudden) en (ik denk aan zijn been) te krabben. Dat wil toch zeggen dat hij serieus aan de drugs zit, of niet? Ik ken hier echt absoluut niets van. Overdag is hij best vriendelijk, iets te vriendelijk, hij stelt vage vragen en vanochtend begon hij m’n voet te strelen. Beetje creepy.

Kan je niet aangeven dat je je niet veilig voelt en liever een andere kamer wilt.

Oke mn beste vriend zou naar mn diplomauitreiking komen maar nu kan hij opeens niet meer omdat hij is gebeld met de vraag of ie eerder kon werken? Dan zeg je toch nee? Lekkere vrienden heb ik

En nee hij heeft zeker geen geld tekort oid

Ja, daar heb ik wel aan gedacht, maar ik weet niet zo goed wat ik dan tegen hem moet zeggen als ik hem nog in het hostel tegenkom (wat heel waarschijnlijk wel gebeurt).

Niks gewoon negeren of alleen hoi. En als ieh er om vraagt gewoon eerlijk zijn.

1 like

Ik was vanmiddag even bang dat het forum weg was
Maar gelukkig :raised_hands:t2:

5 likes

Dit was op het oude forum eerst ook zo, niks Viva

10 likes

Ik kan met geen woorden beschrijven hoe ziek ik van het openbaar vervoer wordt. Alleen maar vertraging met die kut treinen waardoor al mijn aansluitingen fucked zijn. Wat een schijtbedrijf is die NS.

4 likes

Yessss kaarten voor Florence and the machine

8 likes

Ligt het aan mij of is de helft van de avatars onzichtbaar?