Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met een functie in het bestuur of in een maatschap in een ziekenhuis. Ik snap daar niks van en van Google word ik niet wijzer.
Met dierennieuws zet ik het nieuws altijd af want het is altijd zielig nieuws waarbij ik hard moet huilen. Ook het enige nieuws waarom ik huil. Dieren zijn zo weerloos .
Jaaa dat is zo! Maar ik wil ze uit het asiel!
(En biecht: langharige katten vind ik prachtig maar naaktkatten vind ik lelijk. Sorry katten)
Ik maak me echt in etappes erg zorgen over dat ik volgende week met het vliegtuig moet, maar ik weet niet eens waar ik precies bang voor ben?
Ik heb wel een mega productieve dag op werk gehad en net weer even goed mn kamer uitgezocht voor de minimalist challenge. Nu douchen en dan lekker series kijken in bed, ik ben niet zo fit dus dit is ideaal. Laf it.
Zojuist een super mooi huis bezichtigd (het huis dat nog niet op Funda stond) en we zijn verliefd. We gaan zo een bod doen. Zo spannend.
wat heb je nog gegeten
Mehh ik ben chagerijnig geworden door de tennis. Opeens komt de trainer aan dat de les eigenlijk bedoeld was voor 4 mensen en omdat er geen “losse” beginner zich heeft aangemeld is het nu opeens de vraag: willen jullie 3 de extra lessen betalen of stoppen we eerder? Nou eh, dat had ik wel even eerder willen weten. Het is toch niet onze verantwoordelijkheid dat we met zijn 4en horen te spelen?
Nee ga je dood aan.
Ohh ik had eens precies dezelfde situatie. Mn vriend heeft fucking hoogtevrees en wil nog niet in een reuzenrad met me. Maar dit was natuurlijk helemaal geweldig.
Jaa de binnenkant kan niet.
Brr wat is lauwe/warme cola vies.
Ga zo voor het eerst in mijn leven The Shawshank Redemption kijken. Ben benieuwd.
Ik heb de concept versie van mijn thesis ingeleverd en het is zo slecht ik weet gewoon dat dit niet goed genoeg is maar ik weet gewoon niet meer hoe ik ermee verder moet ik wil ook niet meer, ik zit ZO dicht bij stoppen maar ik ben er echt bijna. Maar het lukt gewoon allemaal niet en ken wel jankennnn
Een van mijn favorieten. Veel plezier!
Ik heb na morgen 12 dgn gewerkt in 14 dgn tijd. Ik ben dood.
Ook nog veel dingen na mijn werk geweest en vanmiddag zat ik bij de kapper en ik schrok ervan hoe slecht ik eruit zag. Morgen uitslapen en dan een avondddienst en het weekend lekker vrij
Ik heb al mijn opdrachten ingeleverd! Nu duimen dat het goedgekeurd wordt!!
Mijn donderdagavond is een soort zondagavond, vrij gehad en morgen moeten werken. Ik kan zo slecht tegen dat vooruitzicht, wordt nu al zenuwachtig, stressig en ben ook verdrietig dat mijn weekend erop zit
Thanks! Jij ook nog veel succes!!!
M’n vriend heeft net m’n werktelefoon laten vallen. Niet per se expres, maar hij viel wel echt door zijn mega lompheid. Ben echt kwaad. Als hij eens gewoon dingen normaal kon doen i.p.v. alles zo lomp dan was het scherm nu niet in 1000 stukjes en half aan het afbrokkelen. Dat wordt dokken voor ‘m.