Fijn om iets blijs te lezen van je ️
Mijn vriend wou net appen: “jeukt het?”
Maar autocorrect maakte er iets anders van dus kreeg ik het volgende: “neukstaaf?”
Mijn vriend heet nu Neukstaaf op whatsapp
Whahaha
Krijg nou wat… HET REGENT
Aaaand it’s gone
Ik vond Creep heel creepy. Is geen super spectaculaire film maar dat maakte hem juist zo eng en ik vond hem gewoon super goed. Hij blijft me in ieder geval altijd bij.
Pizza bestellennn
Zo heet in m’n huis pfff
Ik heb net besloten dat ik vanavond risotto ga maken en ik heb er gewoon nu al zin in
@Sabr ik kan maar niet wennen aan je naam. Krijg elke keer kortsluiting als ik je foto en naam zie. Daarna denk ik oja, dit is geen EGF.
oh ja, dat wordt dan lastig idd!
@anon78346544 Van zwaar onder je kunnen bezig zijn ga je je ook niet beter voelen. Ik snap je dilemma, maar ik heb toch uni gekozen.
Ik voel me echt niet lekker bah
Volgens mijn broertje heeft onze auto wat problemen met de wijzer van de tankmeter maar heeft hij vorige week nog getankt. Ik haat dit, ik vind dat eng
Voor als het nog een keer gebeurt, je kan een egel inderdaad gewoon oppakken! De stekels zijn niet scherp. Al zijn er wel mensen gevoelig voor de stekels en krijgen dan jeuk over hun handen.
Nu heb ik zin in risotto.
Zo veel spierpijn.
Weet je (of iemand binnen jouw gezin) hoeveel kilometer je ongeveer kan rijden met een volle tank? Dan kan je misschien zelf even tanken en dan de kilometerteller resetten.
Oh dat klinkt ook echt lekker! Ik was van plan om het te maken met courgette, champignons en geitenkaas, maar ik ga nu citroenrisotto ook overwegen
Jaaa doen!!! Stray is super leuk!!
Heeft iemand ervaring met schoenen terugsturen op United Wardrobe? Ik had schoenen besteld die volgens de verkoper nieuw waren, maar een naad van een veter is los, waardoor de veter is gaan rafelen (stukje van 1 cm). Mag je ze dan terugsturen of stel ik me aan?
Edit: dit was niet te zien op de foto’s