Wat je even kwijt wilt #21

Ahhh ik word zo moe van mezelf. Vandaag vet lekker zitten schrijven, het voelde echt of dingen op z’n plaats vielen en tijdens het werk had ik echt zo’n rush van ‘JAAA GRACE, DIT IS DE SHIT, ZO FILOSOFISCH DIT, UH HALLO LEES IK HIER GRACE OF NIETZSCHE?’ en nu een uur later weet ik alweer zeker dat ik binnenkort uit de universitaire wereld en alle journalistiek verbannen word omdat de wereld nooit zoiets debiels heeft gelezen. Wat een mindfuck is zo’n project zeg.

10 likes

Haha niet, ik heb al een heel aantal keer geprobeerd de verkeerde fiets van het slot geprobeerd te halen.
Heb nu een oranje, die zijn iets schaarser dus nu gaat het beter(had hiervoor een blauwe)

1 like

Niet, ik prop mn sleutel soms in vier verkeerde voordat ik hem heb

1 like

Zoooo herkenbaar, had vandaag voortgangsgesorek met mijn begeleiders en echt:

11 likes

Weet niet of ik aan een PhD was begonnen als ik de dingen over mezelf en de universiteit wist die ik nu weet.

4 likes

Denk dat dat echt geldt voor de meerderheid, of ik maak deel uit van het groepje falers onder de academici. Maar je bent bijna klaar toch? Je kan het! Hier op forum doe je me ook vaak aan Nietzsche denken🙃

@anon50122296 gefeliciteerd :heart::heart::heart::heart::heart:

Hahahhaha het is de vraag of ik daar blij mee moet zijn!

Onder mijn collega’s verschilt het wel flink, maar in elk geval heeft iedereen crisis tegen het einde. Het is ook gewoon niet leuk en niet makkelijk, en liever doe je leuke en makkelijke dingen. Ik ben nog niet echt bijna klaar maar ze stoppen wel bijna met mijn salaris overmaken! :tada::tada:

Ik wil heel graag zo’n ‘afkomst’ DNA test doen maar ik weet vrij zeker dat ik 100% Nederlands/West-Europees ben en daarmee teleurgesteld ga zijn haha

1 like

Vanavond zou Picnic bij mij langskomen, maar ze sturen ineens dat ze eerder langskomen (tijdsvak van 1,5 uur, 2,5 uur tot 4 uur eerder dan gepland). Ik bel ze dat ik dan nog niet thuis ben, geven ze als optie dat het bij mn buren afgeleverd kan worden (ik woon in een flat dus ik ken mn buren niet) of in de portiek kan worden afgeleverd (kan niet zonder sleutel). Nu geven ze als optie om het op te komen halen… Hele doel van Picnic is toch dat ze boodschappen thuis laat bezorgen. Ik heb niet eens een auto, nu moet ik met de fiets mn weekboodschappen ophalen terwijl de Jumbo hier om de hoek ligt. Heel irritant

Ja echt jammer dat ze niet specifieker kunnen zijn, dus echt landen zouden kunnen aanwijzen. Ook wel logisch dat dat niet kan, maar zou me heel interessant lijken

1 like

Hmja kan voor aardig wat andere landen wel maar West-Europa is van oudsher al zo gemixt (als in, veel migratie, etnisch niet homogeen) dat het amper te onderscheiden valt denk ik.

1 like

Ik geef vandaag 2 jaar en 1 dag borstvoeding. Als ik daar de tijd dat ik m’n dochter gevoed heb bij op tel kom ik op 3,5 jaar😱 Vind het heel mooi, maar kan ook ergens niet wachten tot m’n borsten weer ‘van mij’ zijn haha

7 likes

Huh heeel gek! Bestel echt bijna wekelijks bij picnic en dit nog nooit meegemaakt! Dit lijkt me idd niet de bedoeling…, Misschien even een berichtje sturen via instagram of fb? Hebben een hele fijne klantenservice vind ik.

1 like

Op www.ikzoekbaas.nl kun je katten filteren op buitenkatten of binnenkatten!

1 like

Sexy :smirk:

1 like

Ik heb een weekje vrij <3 Vandaag 2 hele grote steigerhouten bakken gemaakt voor de voortuin, samen met mijn vader. Het was echt gezellig!

4 likes

Huh kan zij even tyfus aan haar oogbal krijgen, waar slaat dit op? Heb je nog recht op herstel?

Ik heb ook enorm scriptiedrama gehad, begeleider ging weg, moest het jaar erop een hele nieuwe schrijven terwijl ik fulltime werkte, en toen kreeg ik met veel hangen en wurgen een zeven van mijn begeleider. Ik vet opgelucht, krijg ik drie weken later (!!!) van de tweede corrector geen cijfer, want ze vond het zo onvoldoende dat ze geen cijfer kon geven. Begeleider en ik dachten allebei wtf, dus toch doorgevraagd wat er fout aan was, bleken het allemaal opmaakdingetjes te zijn. Toen ik die had aangepast gaf ze me een 6,5. Heb daar nooit wat van begrepen.

Laatst hoorde ik dat ze tyfus aan haar oogbal had, dus eind goed al goed*

*Dit kan verzonnen zijn.

13 likes

Dit hou ik graag privé.

5 likes

Pis in m’n broek. M’n man zingt mee met de muziek, de dochter dood serieus: ‘ben je ziek?’

19 likes