Wat je even kwijt wilt #21

Eeennnn door

3 likes

Heeeeuu nummer 21 alweer🥳

1 like

@crazyplantlady
Je start zeker geen discussie hoor! Het is fijn om andere ervaringen te horen van mensen die in dezelfde positie verkeren. Hij is ook echt niet onredelijk hoor, en er wordt me zeker ook niets ‘verboden’. Mijn post van gisteren is een beetje uit ‘emotie’ geplaatst, boosheid vanuit het moment. Precies jouw woorden heb ik ook tegen hem gezegd en vooral omdat hij zelf dus ook hetzelfde heeft gedaan begrijpt hij het heel goed maar hij wilt gewoon niet dat mij iets overkomt. Ik ga het er nog even uitgebreid over hebben met hem als ik hem weer zie over 2 weken.

We komen er sowieso wel uit, we wonen ver uit elkaar en zien elkaar dus niet veel, en daarnaast is hij dus ook al een periode weg geweest. We zijn dus wel wat gewend qua elkaar missen. We moeten het gewoon nog even IRL uitgebreid bespreken.

3 likes

@vuilnisglitter love je verhaal, welkom back :kissing_heart:

Ik heb echt zin om poffertjes te eten in Australië.

@Hippe_kikker sorry voor de late reactie, maar dat van de HAP was ik ja. Ben zondagmiddag uiteindelijk toch maar gegaan (inclusief kater).

Over mn gebroken hart… ben nu iets minder verdrietig maar het is gewoon zo kut. Misschien dat ik er ooit eer details over deel op t forum haha. Bedankt voor je lieve berichtje in ieder geval :heart::kissing_heart:

@Heinz Haha superleuk om te lezen dit!

1 like

@Elsa

Alvaro solver - la cintura
Marc Anthony - la gozadera
Daddy yankee - dura of con calma
Nacho - báilame
Ricky Martin - vente pa’ cha
Shakira - la bicicleta
J balvin - reaggaton of mi gente

Misschien een van deze?

2 likes

Ah :frowning: knuffel :heart::heart:

1 like

Ik hoop echt zo dat er geen camera hangt in de lift van het appartementencomplex waar ik woon, ik betrap mezelf er namelijk supervaak op dat ik de meest idiote gezichten naar mezelf sta te trekken terwijl ik erin sta :woozy_face:

6 likes

@vuilnisglitter Bij Lidl hadden ze vorige week een tuinkussenset voor pallet! Heel mooi in een versie in grijs/zwart of eentje in turquoise/blauw achtig.

Even een dutje doen… 4,5 uur verder. Pff

2 likes

Roze dus?

(Oke grapje)

4 likes

Ik ben de oven nog aan het voorverwarmen zodat ik worstenbroodjes kan eten zo. Mijn huisgenoten zullen niet blij met me zijn maar mijn maag wel😍

3 likes

De binnenkant van mijn mond bij mijn verstandskiezen is vaak kapot en voelt nu echt irritant. Tandarts zei dat het door manier van dicht doen van mijn kaken komt en ik heb blijkbaar grote verstandskiezen (kwam helemaal iemand kijken die zei “wauw ja je hebt echt grote verstandskiezen, dit heb ik nog niet eerder gezien” en toen moest ik lachen en stikte daardoor in mijn eigen spuug en lag half dood en jankend in die stoel :+1:t4:), maar ze zei niet hoe ik het kon voorkomen/veranderen.
Herkent iemand dit? Wat doe je er tegen?

5 likes

Ik wil juist roze! Helaas ben ik rechtshandig en linkshersenhelftig dus ik zal het wel niet zien.

1 like

Ik heb echt weer even een paniekmoment over mijn aankomende studieschuld. Ik weet dat het eerder regel dan uitzondering is, maar ik raak er helemaal gestresst van. Zo erg dat ik overweeg m’n premaster misschien deeltijd te doen en de master dan wel voltijds. Maar ik weet niet of het nou wel zo ideaal is om van voltijd naar deeltijd en weer naar voltijd te gaan. Het zou zeker wel schelen qua schuld. Wat ik minder vind is dat je het natuurlijk combineert met zo’n 3 dagen werken, maar dat betekent dus weer dat je daarnaast niets meer voor je cv kan doen. Die drie dagen zijn dan, als het goed is, wel relevant werk en dat staat net zo goed goed op je cv, maar toch. En wat me verder tegenhoudt is dat deeltijd hele andere mensen trekt dan voltijd. Tuurlijk zullen er mensen van mijn leeftijd zitten, maar ook veel ouderen. Nou heb ik daar op zich helemaal geen problemen mee, maar het zullen veelal geen mensen zijn die ook lid zijn van een studievereniging en dat wil ik misschien wel om meer mensen te leren kennen.

Kortom, ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen en ik stress me helemaal dood nu☹️

Mensen met ervaringen, ideeën of tips?

Edit: ook een dingetje, als ik deeltijd doe en dus 3 dagen werk, zal m’n huurtoeslag wat achteruit gaan. Door huurverhoging (boven de grens) krijg ik dan als ik mn master weer voltijd doe, niet ineens weer meer huurtoeslag

@Karl_Lagerfeld Die co-ass van Tuitjehoorn ging sep 2016 starten met de huisartsopleiding, dus die zal wel (bijna) klaar zijn inmiddels…

Edit: oh Tuitjenhorn dus, haha okeeee.

1 like

@Whistle ik heb vorig jaar een wopeeh gekocht omdat die me het handigst en makkelijkst leek. Ik heb er thuis veel mee geoefend en heb m op lowlands ook gebruikt om in de sloot mee te plassen! Ik vind het echt in theorie een uitkomst maar was toch wat onzeker om m echt te gebruiken (vooral omdat ik toch bang was mezelf onder te plassen :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:). Ik had wat meer moeten oefenen dus dat zou ik ie zeker aanraden! En dan nooit meer in de rij staan :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::tada::tada::tada::tada:

@Karl_Lagerfeld @Viooltjes was ik ook heel benieuwd naar. Ik vraag me ook echt af of zij arts is geworden. Ik weet dat toen dat speelde mijn vriendinnen en ik niet echt oordeelden in het voordeel van de co assistente. Maar uiteindelijk hebben de uni en inspectie toch het hardste gefaald.

@vuilnisglitter leuk dat je er weer bent! Ik insta stalk je iig nog steeds :grimacing::grimacing::grimacing:

2 likes

Adem halen! Dit zijn van die Grote Keuzes waar niemand je een juist antwoord op kan geven. Ik zou kijken of je bij beide opties even een college kan bijwonen, of desnoods een docent deze twijfels voorleggen en vragen hoe deeltijd- en voltijdstudenten van elkaar verschillen als groep.

Studieschulden zijn op papier eng, in de praktijk is het afbetalen vaak best te doen als je geen belachelijk peiljaar hebt.

2 likes