Ja het kan natuurlijk dat jij gelijk hebt hoor, zeker. Maar ik las het gisteravond toch echt anders. Ik had ook een comment onder een instapost geplaatst van de schrijfster en daar gaf ze aan dat het haar gevoel was van toen ze 16 was, niet de waarheid van nu. Dan denk ik ja leuk en aardig, maar je schrijft het toch op. Ik vind de woorden vroeg en laat in combinatie met het woord relatie/vriendjes gewoon nooit oké.
Ja ik ben ook nog niet heel veel verder gaan lezen, dus wie weet komt ze er nog op terug. En ik snap jullie punt hoor! Maar alsnog vind ik dat je met dit soort uitspraken voorzichtig moet zijn, laat staan in een zelfhulpboek.
Lummiere van belle en het beest ook wel toch?
Sommigen zijn nooit veel verder gekomen.
De reddertjes zijn allebei detective. En je hebt nog de Sherlock Holmes-muis. (waar ik de naam even van ben vergeten.)
Stuur me uh iets, heb je hier ook een inbox zoals vroeger?
Ik keek hem in de sportschool haha en moest soms ook even slikken. Vond het echt een goede aflevering!
Hmm ik vind het moeilijk te omschrijven. Kan hier ook niet goed op antwoorden. Maar ik ga hier vanavond nog over nadenken
Wow ik struikelde en viel op mn knie op de trap (buiten) (nice) en nu heb ik wel een schaafwond maar mn panty is niet eens gescheurd
Yaaass, kredietcheck goed gekomen, leaseauto kom maar door
Hahaha OKE ik weet ook waarom ik m’n belastinggeld maar niet terug kreeg
Het ging nog naar m’n vaders bankrekening. Dan gaat het natuurlijk lang duren.
Al 2x klein beetje gehuild. Wil niet terug. Wil hier ook niet wonen… maar wil ook niet terug…
Volgend jaar terug?
Of een onderduik adress zoeken en hier illegaal blijven.
Politie als jullie meelezen dit is een grapje
Ik zal wel gek zijn maar waarom kan ik nergens makkelijk, overzichtelijk vinden op wie ik kan stemmen 23 mei.
Als ik dit soort berichten lees moet ik altijd even buienradar checken. Daar gaat mijn plan om weg te gaan.
Ik wil voetbal kijken in de stad maar niemand wil mee, nu moeten ze maar winnen zodat het de volgende keer dan kan
Thanks voor de reminder dat het vanavond voetbal is haha, was het vergeten
De kaassnacks zijn 1+1 bij de AH😍
Ik zou toch zweren dat ik mijn pen op tafel had neergelegd, maar hij is weg. Waarom verdwijnen die dingen altijd ineens