Dit is zo lief
Ik heb gisterenavond het huishoudboekje (app) gedownload en alles ingevoerd en ben echt in mijn nopjes er mee
Ik word echt moe van het feit dat ik niet meer kan uitslapen. Lag er om 2 uur in en ik word alsnog om 7 uur wakker
Hoppa, nog even werken, en dan over maximaal 3 uur weer klaar.
Ik heb een splinter in mijn voet, doe zit best diep. Iemand nog goede tips?
Ik heb gisteren al een uur in bad gelegen, al huis weg geknipt.
Wie heeft de tip?
Ik heb nog precies 24 uur om te leren voor een tentamen, waarom ben ik zo
Oei, dat klinkt ook niet best. Ik hoop voor je dat je niet al te laat weer thuis bent, succes!
Dat is wel een goede. Hoop dat ik niet te veel eelt daarvoor heb.
Gewoon doen
Ik ga met mn vader naar de int.ratuin
Ik keek net een video van het Spice Girls concert en behalve het geluid was het echt tof. Ik hou nu nog meer van Mel C
Ja dan kan je er prima naartoe!
Ik heb dit op malta gedaan via interlanguage, goede ervaring
Hè, mag dat dan? Vanwege de staking?
Ik zit craft room tours op Youtube te kijken terwijl m’n vriend het hele huis stofzuigt. Prinses level pro.
En? Wat vond je?
Wow die komt heel duur uit bij mij! Wat heb jij daar toen voor betaald als ik mag vragen?
Heeft de docent het vak gegeven adhv powerpoints?
Mijn ervaring is dan namelijk dat je dan beter de powerpoints kunt leren en info die daarin staat naleest in het lesboek etc, ipv dat je alle aanbevolen stof gaat proberen te leren! Dat laatste red je toch niet en dan onthoud je van alles net niet genoeg. En vaak zetten ze wat zij zelf het belangrijkst vinden in de PowerPoint en komt dat dus ook het meeste terug in het tentamen. Succes!!
Ik wil een koelbox kopen maar waarom zijn die dingen altijd zo lelijk?
M’n voetzool ziet er nu heel droog uit dus misschien gaat er toch nog iets gebeuren!
you go girl!