Wauw ik had een top besteld bij Zalando en vond hem toen ik al kreeg al een beetje vaal maar wel heel leuk. Maar na 1 keer wassen was het nóg veel valer. Ik had anders dingen al geretourneerd maar dacht ga toch Zalando even een berichtje sturen. Krijg ik het aankoopbedrag terug en hoef ik het niet te retourneren?? Wat een fantastische service joh
Echt de hele dag druk. Zelfs nu nog. Ga. Allemaal. Weg.
Mijn pizza is onderweg!
Wat is het toch met die vage tweets en statuspdates op social media. Zo van: ‘ik heb echt een moeilijke dag.’ Of: ‘duim voor me.’Zeg gewoon wat er is. Ik en mijn nieuwsgierigheid kan die vaagheid niet aan!
Damn ik heb me een humeur vandaag. Tering heb het zo niet naar mijn zin. Echt, de uitspraken: ‘ben je ongesteld ofzo’, of ‘zit je tampon scheef’, gaan 100% op bij mij vandaag
Ik heb nog maar 1 goede jeans, dus had 4 nieuwe besteld bij Zalando in de maat die ik altijd heb. En ze zaten allemaal best wel strak :(. Hierom haat ik winkelen, ik raak er altijd teleurgesteld in mijn eigen figuur van.
Aah, dit vind ik echt heel leuk om te horen! Het is inderdaad wel zo dat iedereen een mening heeft omdat iedereen natuurlijk zelf met onderwijs te maken heeft gehad in z’n leven. Maar vind het altijd heel leuk om erover te discussiëren om andere inzichten ook te leren. Ik leer er bijvoorbeeld weer van hoe leerlingen soms tegen dingen aan kunnen kijken en daar kan ik dan weer veel mee. Laatst las ik op het forum dat een heleboel mensen het verschrikkelijk vonden als ze een bepaald boek verplicht moesten lezen op school, dus nu laat ik mijn havo 4 zelf een boek kiezen bijvoorbeeld.
Oe thanks. Vind het altijd leuk als je dit soort dingen post dus dankjewel!
Ik moet echt een afspraak maken bij een nieuwe pedicure. Heb pijn/last van mn nagels. Maar ik vind het zo gek om daar te liggen bij een wildvreemde die dan aan mijn voeten gaat zitten.
Lamb Weston peper en zout (en alle andere van dat merk)!!!
Omg love mn collega. Ik app hem: gaan we zo Mac bestellen? Anders meld ik me ziek hoor. Appt ie terug: Jaaa wilde al gaan bestellen maar wacht wel ff op jou!
Wow ik heb het geld van mijn vader schijnbaar meteen al op de rekening gekregen (ik keek net). Op een zaterdag en een andere bank en geen uren wachten. Netjes. Ik weet wel dat de banken dit van plan waren maar wist niet dat het nu al zo was.
Bah ik voel sinds een paar dagen echt een spanning bij m’n ondertanden, het voelt alsof er een tand door de 2 anderen daarnaast een beetje naar achteren wordt geduwd. Snap niet hoe dat kan, want die tanden zitten allemaal vast aan een spalkje (heb boven en onder spalkje na het beugelen). Voelt echt vrij naar maargoed, over 2 weken heb ik toevallig toch al halfjaarlijkse tandarts controle dus ik wacht het maar ff af
Zit er niks tussen?
begrijpelijk dat je daar een naar gevoel bij hebt, hoef je echt geen sorry voor te zeggen
Ik heb echt lekker gewinkeld vandaag. Alles wat ik gepast heb, zat goed en in een keer de juiste maat zelfs bij de zara
Ik heb vandaag mijn kitten opgehaald en ben verliefd! Hij ging meteen op de kattenbak en ik ben nu een trotse kittenouder
1,5 dag Efteling en m’n lichaam doet zo veel zeer dat ik nu boven in bed lig terwijl de rest van de familie beneden lol heeft. Zelfs zitten trekt m’n bekken niet meer. Vind mezelf heel zielig nu
Heb hoofdpijn, dus ben maaar eens stuk gaan wandelen. T is alleen ook kermis in t dorp, dus misschien loop ik wel een rondje daarover ook. Hoewel ik mezelf dan wel zielig alleen vind lopen haha