Wat je even kwijt wilt #21

@anon50122296 gefeliciteerd :heart::heart::heart::heart::heart:

Ik wil heel graag zo’n ‘afkomst’ DNA test doen maar ik weet vrij zeker dat ik 100% Nederlands/West-Europees ben en daarmee teleurgesteld ga zijn haha

1 like

Vanavond zou Picnic bij mij langskomen, maar ze sturen ineens dat ze eerder langskomen (tijdsvak van 1,5 uur, 2,5 uur tot 4 uur eerder dan gepland). Ik bel ze dat ik dan nog niet thuis ben, geven ze als optie dat het bij mn buren afgeleverd kan worden (ik woon in een flat dus ik ken mn buren niet) of in de portiek kan worden afgeleverd (kan niet zonder sleutel). Nu geven ze als optie om het op te komen halen… Hele doel van Picnic is toch dat ze boodschappen thuis laat bezorgen. Ik heb niet eens een auto, nu moet ik met de fiets mn weekboodschappen ophalen terwijl de Jumbo hier om de hoek ligt. Heel irritant

Ja echt jammer dat ze niet specifieker kunnen zijn, dus echt landen zouden kunnen aanwijzen. Ook wel logisch dat dat niet kan, maar zou me heel interessant lijken

1 like

Hmja kan voor aardig wat andere landen wel maar West-Europa is van oudsher al zo gemixt (als in, veel migratie, etnisch niet homogeen) dat het amper te onderscheiden valt denk ik.

1 like

Ik geef vandaag 2 jaar en 1 dag borstvoeding. Als ik daar de tijd dat ik m’n dochter gevoed heb bij op tel kom ik op 3,5 jaar😱 Vind het heel mooi, maar kan ook ergens niet wachten tot m’n borsten weer ‘van mij’ zijn haha

7 likes

Huh heeel gek! Bestel echt bijna wekelijks bij picnic en dit nog nooit meegemaakt! Dit lijkt me idd niet de bedoeling…, Misschien even een berichtje sturen via instagram of fb? Hebben een hele fijne klantenservice vind ik.

1 like

Op www.ikzoekbaas.nl kun je katten filteren op buitenkatten of binnenkatten!

1 like

Sexy :smirk:

1 like

Ik heb een weekje vrij <3 Vandaag 2 hele grote steigerhouten bakken gemaakt voor de voortuin, samen met mijn vader. Het was echt gezellig!

4 likes

Huh kan zij even tyfus aan haar oogbal krijgen, waar slaat dit op? Heb je nog recht op herstel?

Ik heb ook enorm scriptiedrama gehad, begeleider ging weg, moest het jaar erop een hele nieuwe schrijven terwijl ik fulltime werkte, en toen kreeg ik met veel hangen en wurgen een zeven van mijn begeleider. Ik vet opgelucht, krijg ik drie weken later (!!!) van de tweede corrector geen cijfer, want ze vond het zo onvoldoende dat ze geen cijfer kon geven. Begeleider en ik dachten allebei wtf, dus toch doorgevraagd wat er fout aan was, bleken het allemaal opmaakdingetjes te zijn. Toen ik die had aangepast gaf ze me een 6,5. Heb daar nooit wat van begrepen.

Laatst hoorde ik dat ze tyfus aan haar oogbal had, dus eind goed al goed*

*Dit kan verzonnen zijn.

13 likes

Dit hou ik graag privé.

5 likes

Pis in m’n broek. M’n man zingt mee met de muziek, de dochter dood serieus: ‘ben je ziek?’

19 likes

Sorry maar een verschil van 2 punten?? Dan moet de uni ook wel denken hey dit is gek laten we hier even nog een keer naar kijken >> bezwaar maken of wellicht 3rd reader?

Ik heb in m’n bachelor wel een scriptie moeten schrijven! Wetenschappelijke stage komt na de coschappen.

Ja bij mijn universiteit moet bij een verschil van meer dan 1 punt tussen de twee beoordelaars een derde beoordelaar (door de examencommissie aangewezen) er naar kijken om doorslag te geven.

Ik had laatst hier gepost dat ik een iPad wilde kopen. Ik zit nu op marktplaats te kijken en er staan in mijn stad veel nette iPads op. Hebben jullie tips waar ik op moet letten als ik er eentje ga bekijken?

Check of de homeknop goed werkt, dus goed reageert op je vinger. Of de oplader er recht ingaat en hij direct laadt, of het scherm helemaal helder is zonder dode pixels en overal reageert op je vinger (ff in de note app op tekenen drukken en wat domme tekeningen maken en je vinger overal op het scherm trekken. Reageert het scherm overal goed en direct, das belangrijk. Kijk naar de randen van het scherm, zit ie overal netjes zonder butsen langs de randen. Het ergste wat je met een iPad kan doen is namelijk het scherm vervangen, dan heb je grote kans op gezeik. Dus zorg dat het scherm origineel is zonder beschadigingen.

Check of ze de iPad hebben verwijderd uit hun Apple ID, anders kun je er helemaal niks mee. Vul Hier het serienummer in en Check of het klopt qua leeftijd en garantie.

12 likes

Ah shit, geweldig!

1 like

Kun je spaghetti met pesto invriezen?