Ik ben al een paar jaar aan het uitstellen wat ik echt moest doen als ik verder wilde in deze hoek qua carrière, vond het heel eng. Maar ik heb me nu toch ingeschreven bij de KvK! Ben zo blij dat ik het eindelijk gedaan heb, na al die tijd wikken en wegen.
Dat zette me ook aan het denken over wat ik nou echt wil met mijn leven en ik ben zo klaar met energie steken in dingen die me ongelukkig maken, dus ik denk er nu over na om toch maar te stoppen met mijn master. Zonde, en ik ben er “bijna” (scriptie, maar is nog lang niet af) maar ik ben er al een jaar bijna en ik krijg het maar niet voor elkaar om het af te maken omdat ik het gewoon niet leuk vind en het me zowel mentaal als fysiek sloopte van de stress. Het is het gewoon niet meer waard en ik wil gewoon verder met mijn leven. Heb het nog niet definitief besloten, maar het is wel voor het eerst dat het reëel voelt.
Deze dingen voelden allebei als gigaaaaantische stappen. Moest me echt over mijn eigen angst heenzetten. En ik voel me nu zoveel lichter! Ben best een beetje trots 

gewoon niet meer kijken, je ziet het daar wel toch!

en hij is ook nog heel specifiek over de ondergrond want bij mijn ouders heeft hij kunstgras in de kofferbak omdat hij er anders niet in wil springen
in het centrum (

). Ga credible ook nog even opzoeken!