Wat je even kwijt wilt #22

@Celeone @MissMarple Fantastisch! Gefeliciteerd!! :partying_face:

2 likes

Ah dit is zoooo kut :weary: ben je uiteindelijk nog wel goed thuis gekomen?

Nou ik wilde ze vandaag halen en ze waren op! En vorige keer ook al :rage: had zin om dat te doen vanavond

Haha ik snap je, ik ben ook best gehecht aan m’n (ook eerste) auto en ik raak ook altijd heel erg gehecht aan fietsen???

2 likes

Mijn vriend gaat met wat vrienden de stad in en ze proberen me allemaal over te halen en ik heb nee gezegd want ben moe en hoofdpijn maar nu krijg ik toch spijt want zo vaak ga ik ook weer niet mee. Dilemma :neutral_face:

Maar hij gaat wel naar leuke nieuwe mensen die blij met hem zijn!

Ik moest huilen toen ik mijn auto bij de sloop had achter gelaten in ruil voor 100 euro

2 likes

Ah lief! Maar ik woon in Nijmegen.

Heb ook een keertje sokken van starskin gehaald maar die zijn 13 euro haha.

Monk strap?

Haha nee. Maar als ik er de volgende keer ben en ik herken je zeg ik wel; hoi. Haha ik kom best vaak bij de action.

2 likes

Pfff ik heb op werk de hele middag buiten gestaan, nu ben ik verbrand😅

1 like

Een kapsalon bestellen en gewoon met je eigen thuis WiFi kunnen formummen tijdens het wachten #goals

15 likes

Ja dat wel, gelukkig woon ik niet zo ver van t station dus heb t gelopen. Hoop wel echt dat de eigenaar m morgen weggehaald heeft want ZO geen zin me hiermee bezig te moeten houden morgen op m’n vrije dag…

1 like

Ah ja morgen nog vrije dag ook nog… Heb je je fiets wel nodig morgen?

@Celeone gefeliciteerd! Nu wil ik hem ook lezen!

1 like

Ik ga stuk, waar kan ik er een krijgen

17 likes

Kaasstengels uit de frituur zijn echt hemels :two_hearts:

5 likes

Ik kan met bijna zekerheid zeggen dat ik mijn afstuderen niet haal. Heb hier maandag nog een gesprek met mijn begeleider over om te kijken wat er te redden valt, eventueel alvast voor de herkansing.
Baal hier zo van, helemaal omdat ik nog langer aan mijn scriptie werken mentaal gezien niet trek.

:rofl:
Mijn kat keek heel verstoord op

1 like

Ah dat is naar! Ik hoop voor je dat het gesprek met je begeleider nog wat oplevert. Misschien dat je de aankomende dagen wat tijd voor jezelf kan nemen en wat leuke dingen kan gaan doen. En je mentale gezondheid gaat altijd voor.

1 like

Die komt even binnen ja, bij mij ook tranen.

1 like