Zoontje lijkt eindelijk goed te slapen na 2,5u steeds wakker te worden, maar nu ben ik zo lang wakker dat ik over mijn slaap heen ben. Ik haat dit zo😤
KUNNEN DE VOGELS BUITEN EVEN OPHOUDEN MET ZO BLIJ TE FLUITEN?! Ik probeer terug in slaap te vallen. That would be great thanks.
Wow ff recordje van de afgelopen tijd … half 5 thuis van het stappen (nuchter as always). Planning: slapen, slapen, uitslapen en als ik wakker word m’n huis spik en span maken en de huishoudelijke takenlijst afwerken en verder he le maal niks. Love it
Ik ben al sinds 2 uur wakker door de toename van de benauwdheid. Ben de uren aan het aftellen tot ik de huisarts kan bellen. Ondertussen heeft dokter Google me al gediagnosticeerd met een longontsteking 
Geen zin in stage vandaag bluh
Is je huisarts wel open vandaag?
Anders de hap bellen als het echt niet gaat.
Zag dat er 99 euro is afgeschreven voor m’n telefoonrekening. Wat een jammer geld.
Die was er idd niet 
Maar de benauwdheid en koorts zijn ondertussen gezakt dus ik wacht vandaag even af.
Sterkte !
We zijn sinds vanochtend al onderweg en mijn vriend had echt een slaperig album opgezet in de auto. Nu eindelijk iets met meer tempo. Kan ik tenminste wakker worden.
Zo jammer dat mijn belastingteruggave er niet was op de dagtekeningdatum (gisteren). Mijn spaarrekening wil het hebben 
Ah zo rot! Ik hoop dat je beter blijft voelen 
Herkenbaar trouwens dit. Maar ik kan ook gewoon niet meer slapen tot 10 uur 
Ik had iets met knoflook in een schaaltje gemaakt en blijkbaar noet goed afgewassen. Nu eet ik cruesli met bananen sojamelk hieruit en was het laatste hapje gewoon pure knoflook smaak
dit is echt een hele rare beleving
Vandaag ga ik knallen!
Bluh mijn vriend is net voor 4 dagen weg vertrokken met z’n vrienden en ik ben altijd zo’n ontzettende drol met afscheid nemen, kan dat echt niet. Zit me nu dus even matig te voelen terwijl ik weet dat het over een uurtje weer prima is.
Ik heb vannacht echt een héle rare droom gehad en ben blij dat ik de actie die ik in mijn droom uithaalde niet ook echt heb uitgevoerd in bed 
Ik heb zo een Skype afspraak met m’n soort van scharrel die naar Nieuw-Zeeland verhuisd is en ik ben ZO zenuwachtig. Voel me echt paniekerig bijna. Aah.
Nou in m’n droom was ik op iemands huis aan het passen waar ze een mini wc hadden waar ik niet op paste en met slaperig hoofd langs de wc piste. 
Ik doe met je mee!
Wel maar tot 14.00 uur want dan moet ik werken haha