Wat je even kwijt wilt #22

Nummer 22 alweer :flushed::flushed: Let’s goo!

3 likes

Wow eindelijk zie ik een nieuw topic “snel”. Goals.

4 likes

Hahaha, ik had precies hetzelfde!

Zou je voor de zekerheid niet testen? Als je normaal zo stipt bent en nu een paar dagen over tijd, dan zou je dus wel betrouwbaar kunnen testen.
@Mgg

1 like

Normaal kom ik hier pas 300 betichten later achter.

2 likes

Ik zou inderdaad ook testen @Mgg. Dan weet je het in ieder geval. Ander blijf je stress houden lijkt mij.

1 like

@Ikzegdoen, nee er zijn 19 afleveringen :biggrin:

Ik probeer dit topic altijd bij te houden maar het lukt nooit. En elke keer als er een nieuw topic wordt geopend neem ik het me opnieuw voor. Maar deze keer ga ik het echt echt echt bijhouden.

6 likes

Ja ik ook. En dan moet ik alles bijlezen en wil ik ingaan op dingen van het gesloten topic maar om dat na 300+ reacties nog te doen vind ik ook weer stom!

@Mgg Ik heb ook altijd een enorm regelmatige cyclus, kan er bijna de klok op gelijk zetten. Maar afgelopen week was ik toch 1,5 dag later ongesteld dan normaal en ik maakte me ook direct veel zorgen! Maar als je er echt veel stress om hebt, kun je misschien beter even een test doen!

1 like

Ik ging net maar even naar de markt en kocht rabarber en een mega chill ontbijt gemaakt. Yoghurt met zelfgemaakte granola met kardemom en oranjebloesemwater en rabarber compote met sinaasappel en gember. So goooood.

Nu maar weer werk refreshen om te kijken of ie 't al weer doet.

16 likes

Hmm waarom bepaalt een apothekersassistent dat? Misschien kun je beter ook even wachten, maar hier in NL kost een test echt geen drol dus ik had er dan allang een gedaan en over een paar dagen weer.

2 likes

Huh, ze wilde je geen test meegeven?

1 like

Zou helemaal een anticlimax zijn als dit de laatste was geweest. Al ben ik sowieso bang voor het einde :sweat_smile:

Voel me echt beroerd vandaag. Mentaal + hoofdpijn, buikpijn en nekpijn. Is niet echt een motivatie voor het thuiswerken dit.

Het zwangerschapshormoon hCG is vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden al voldoende aanwezig voor een eventuele positieve test, dus lijkt mij dat je gewoon kunt testen

2 likes

@Ikzegdoen Er komen nog 3 afleveringen hoor! (en volgens mij is er dan een stop, en dan nog 7 afleveringen, maar dat weet ik niet zeker)

Ja je hebt toch pas genoeg HCG hormoon in je urine als je min. 2 weken zwanger bent ofzo? Dus dan heeft het geen zin om het eerder te testen, want dan zal ie altijd negatief zijn.

image

1 like

Haha ja inderdaad. Vraag me echt af hoe de allerlaatste aflevering eruit gaat zien. Ofwel cliché telenovela, ofwel met heel veel vragen haha

1 like

Maar je cyclus kan natuurlijk wel door stress ofzo ontregeld zijn, dan kan je ovulatie ook een later moment hebben plaatsgevonden en dus mogelijk conceptie ook etc. Maar ik zou ook nu testen en dan bij negatief nog een keertje.

2 likes

Waarom zeggen zoveel Nederlanders/Duitsers “idear” ipv “idea”?

5 likes